Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Portugese Primeira Liga 2010-2011

Heb je een mooie tip qua wedstrijd in de Portugese competitie. Plaats hem dan hier en praat mee.

Aankomend weekend:
Sporting Lisbon vs. Porto. De nummer 4 ontvangt thuis de nummer 1. FC Porto heeft al sinds juli niet meer verloren. Voor een quote van 2.05 kan hier prima op gebet worden. Sporting won van twee kleintjes de laatste weken maar zal niet opgewassen zijn tegen het erg sterk spelende Porto op dit moment.

Wedstrijd datum & tijd: 27-11-2010 22:15
Bookmaker: William Hill
Type weddenschap: 2
Wedstrijd: Sporting Lissabon - FC Porto
Quote: €2.05
Competitie: Portugese eredivisie (Superliga)
Geplaatst door: vonloite
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 24-11-2010 23:31 Voetbal
in 24-11-2010 23:31 Voetbal
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb je een mooie tip qua wedstrijd in de Portugese competitie. Plaats hem dan hier en praat mee.

Aankomend weekend:
Sporting Lisbon vs. Porto. De nummer 4 ontvangt thuis de nummer 1. FC Porto heeft al sinds juli niet meer verloren. Voor een quote van 2.05 kan hier prima op gebet worden. Sporting won van twee kleintjes de laatste weken maar zal niet opgewassen zijn tegen het erg sterk spelende Porto op dit moment.

Wedstrijd datum & tijd: 27-11-2010 22:15
Bookmaker: William Hill
Type weddenschap: 2
Wedstrijd: Sporting Lissabon - FC Porto
Quote: €2.05
Competitie: Portugese eredivisie (Superliga)
Geplaatst door: vonloite
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Aankomend weekend:
Beira-Mar vs. Benfica. Beira Mar staat momenteel op een 8e plek met 8 punten achterstand op Benfica. Benfica bezet de 2e plek achter Porto.

Beira mar heeft elk seizoen moeite met Benfica. Benfica speelt uit dit seizoen goed alleen wil het Europees telkens maar niet lukken.

Voor een quote van 1.60 weten de Bookies wel dat Benfica gaat winnen. Snel inzetten anders daalt deze nog verder.

Wedstrijd datum & tijd: 28-11-2010 19:15
Bookmaker: Betway
Type weddenschap: 2
Wedstrijd: Beira - Benfica
Quote: €1.60
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.