Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op rode kaarten

In navolging van het topic 'Wedden op strafschoppen' (door richard123) ga ik eens dezelfde strategie gebruiken voor rode kaarten.

Ik heb geopteerd voor volgende competities: Spanje, Frankrijk, Nederland, Schotland en België. In Italië (coronavirus) en Turkije (geen rode kaarten aangeboden op Unibet) vallen frequent rode kaarten, maar deze competities worden om de redenen tussen haakjes jammer genoeg nu niet in rekening gebracht.

Hierbij heb ik per wedstrijd van de bovenstaande competities gekeken naar de kans dat er een rode kaart zal gegeven worden. De factor werd berekend op dezelfde wijze als bij "Wedden op strafschoppen", maar nu voor rode kaarten ipv strafschoppen. Een ranking van de factor van groot naar klein van de verschillende matchen geeft onderstaand resultaat:


https://www.mupload.nl/img/ydnpiefow181.png




Na enkele speeldagen zal blijken of deze strategie de moeite loont, want er kruipt wel wat werk in.

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ajoinen
Country flagajoinen in 6-03-2020 16:50 Voetbal
in 6-03-2020 16:50 Voetbal
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Strategie terug in de frigo tot er meer wedstrijden gespeeld zijn en er eventueel weer supporters in de tribune zitten.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.