Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Zwiterse Super League 2010-2011

Aangezien er nog geen onderwerp bestond over de Zwitserse competitie, heb ik deze dan maar geopend.

Een tip voor dit weekend bij Bwin :

St Gallen - FC Luzern : 2 @ 2.15

Luzern staat aan de leiding en zal volgens mij weinig problemen hebben met de laatste in de stand. Dus een hoge notering die het risico waard is.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ds1967
Country flagds1967 in 24-09-2010 08:59 Voetbal
in 24-09-2010 08:59 Voetbal
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nee over de Zwitserse Super league was nog geen topic over dus altijd goed om voor die competitie hier ook een topic te hebben.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ook deze doe ik zeker met je mee! Afgesloten bij Bwin!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Aangezien er nog geen onderwerp bestond over de Zwitserse competitie, heb ik deze dan maar geopend.

Een tip voor dit weekend bij Bwin :

St Gallen - FC Luzern : 2 @ 2.15

Luzern staat aan de leiding en zal volgens mij weinig problemen hebben met de laatste in de stand. Dus een hoge notering die het risico waard is.

Bizarre toptip ik vind 2.15 voor een team wat aan kop staat tegen de nummer laatst zo bizar maar wel zo bizar dat ik deze meepak :p
0 Vind ik leuk's
Unibet
St gallen winst: 12 keer
Gelijkspel: 6 x
Luzern winst: 5x (waarvan 3 x dat luzern thuispeelde)

Ik laat deze toch schieten aangezien het onderling resultaat niet in het voordeel is van luzern, ook al draaien ze goed op dit moment.
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
Ik doe ook mee!
0 Vind ik leuk's
Ik kijk meer naar de huidige vorm/statistieken dan naar wedstrijden die in het verleden gespeeld zijn. Ik vin dat vaak niet relevant. Het Feyenoord van nu zal bijv altijd verliezen van Ajax terwijl dat daar vroeger veel meer strijd was. Iedereen proost ik ben bier aan het drinken :)
0 Vind ik leuk's
Unibet
[quote]Ik kijk meer naar de huidige vorm/statistieken dan naar wedstrijden die in het verleden gespeeld zijn. Ik vin dat vaak niet relevant. Het Feyenoord van nu zal bijv altijd verliezen van Ajax terwijl dat daar vroeger veel meer strijd was. Iedereen proost ik ben bier aan het drinken :)

heb je gelijk in doe ik in principe ook, maar zoals je ook kon zien toen ik je pm stuurde, ik maak meestal systeembets met 6-9 wedstrijden en daar past zo 1 simpelweg niet tussen, omdat ik niet de hele bet wil verneuken door de hoogste quote. Dat zou betekenen dat ik heel weinig terug krijg ook al zijn alle andere goed. Mijn hoogste quote MOET goed zijn anders draai ik verlies. Maar je hebt gelijk en ik snap je punt wel.

Komt denk ik vooral doordat iedereen een verschillende wedstyle heeft en daarom passen bepaalde weddenschappen niet bij iedereen.
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
[quote]

heb je gelijk in doe ik in principe ook, maar zoals je ook kon zien toen ik je pm stuurde, ik maak meestal systeembets met 6-9 wedstrijden en daar past zo 1 simpelweg niet tussen, omdat ik niet de hele bet wil verneuken door de hoogste quote. Dat zou betekenen dat ik heel weinig terug krijg ook al zijn alle andere goed. Mijn hoogste quote MOET goed zijn anders draai ik verlies. Maar je hebt gelijk en ik snap je punt wel.

Komt denk ik vooral doordat iedereen een verschillende wedstyle heeft en daarom passen bepaalde weddenschappen niet bij iedereen.

Ik had die systeembets gezien en was erg onder de indruk. Iedereen bet zeker anders er zijn ook zoveel verschillende soorten bets,strategieën en wedstrijden dat er erg veel variatie in kan zitten. Ik ben er vanavond weer moet naar de verjaardag van mijn zus in Amsterdam.
0 Vind ik leuk's
Unibet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.