Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

WK Voetbal Pool 2010

Het hek is van de dam. De beer is los. We zijn begonnen. We zijn los. Het WK is begonnen. De eerste twee wedstrijden zijn gespeeld. Er is nog geen land met de volle 3 punten. Er zijn pas 2 doelpunten gescoord. Frankrijk stelt teleur. Zuid Afrika scoort een wereld doelpunt. De WK poule is gestart en hieronder staat de tussenstand.

1. mhcmalie 18 punten
2. willywortel 18 punten
3. olaf 14 punten
4. klinkered 14 punten
5. robocop 14 punten
6. yankee 14 punten
7. edes-eleven 14 punten
8. kwaak 14 punten
9. lamballes 14 punten
10. jerome92 14 punten

Dit topic is bedoeld puur voor de WK pool! Maak er wat leuks van en ik wens iedereen heel veel succes vanaf deze plaats!

Mario
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 11-06-2010 23:33 Voetbal
in 11-06-2010 23:33 Voetbal
80 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote] Ik denk dat je verkeerd hebt gekeken want het systeem liegt niet. Verder maakt het ons ook niet uit wie er wint, de beste 10 hebben gewonnen. Ik had je graag de 10e plaats gedeeld aangeboden (10 euro ieder) maar aangezien je minder punten hebt kan dat niet. Het was spannend tot de laatste wedstrijd, dat is erg leuk!!

Dat bedoel ik zeker ook niet hoor ^^
wss was de laatse wedstrijd nog niet verwerkt maakt niet uit.

twas idd spannend =)
0 Vind ik leuk's
gefeliciteerd aan de winnaars (b) (y)
0 Vind ik leuk's
Ik krijg toch 55 Euro gestort omdat ik gedeelt 6de ben geworden.

Met vriendelijke Groet

Dennis Nederend
0 Vind ik leuk's
Gefeliciteerd aan alle prijswinnaars. De prijzen zijn weer een extra stimulans voor het wedden tijdens het komende voetbalseizoen. (y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Ik krijg toch 55 Euro gestort omdat ik gedeelt 6de ben geworden.
Met vriendelijke Groet
Dennis Nederend

Je hebt helemaal gelijk! We gaan het z.s.m. voor je doorgeven! Was even aan mijn aandacht ontsnapt...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Momenteel zijn we bezig om alle prijswinnaars door te geven aan TitanBet en worden alle gebruikersnamen gecontroleerd. Helaas moeten we vaststellen dat 5 van de 10 prijswinnaars of een verkeerde gebruikersnaam heeft doorgegeven, de account bij TitanBet niet bestaat of het een geblokkeerde account betreft.

Conform onze voorwaarden zullen deze gebruikers uit de eindklassering worden verwijderd en zullen de vrijgekomen plaatsen worden opgevuld met deelnemers die dan het hoogste staan. We hebben vandaag besloten dat alle prijswinnaars die 'geen' prijs ontvangen op hun TitanBet account alsnog goed de zomer in moeten gaan.

Om het enigzins draaglijk te maken, de zon toch nog wat te laten schijnen, een glimlach te zien, een goed gevoel te krijgen zullen we deze 'verwijderde deelnemers' 1/7 van het eventuele gewonnen bedrag uitkeren in Bwin Freebet codes (met een minimum van 5 euro).

De verwijderde deelnemers zijn hier reeds van op de hoogte gesteld en de freebet codes zijn verstuurd. Momenteel worden de nieuwe prijswinnaars door TitanBet gecontroleerd.

Indien er meer nieuws is over de definitieve top 10 en de definitieve prijswinnaars zal dat in dit topic worden vermeld.

Dit even voor nu :)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Helaas moeten we vaststellen dat 5 van de 10 prijswinnaars of een verkeerde gebruikersnaam heeft doorgegeven, de account bij TitanBet niet bestaat of het een geblokkeerde account betreft.

Wat is hier de reden van ? Ik bedoel hoezo een verkeerde gebruikersnaam doorgeven ? :s En waarom zijn er account geblokkeerd ben hier wel benieuwd naar. En meespelen met een Titanbet account die niet bestaat zou vantevoren eigenlijk niet mogelijk moeten zijn. In ieder geval zijn er dan een hoop nieuwe gelukkigen.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Wij kunnen achteraf pas controleren of een bepaalde TitanBet account bestaat ja of nee. Verder kan een account bestaan maar kan die door een voor mij onbekende reden geblokkeerd worden. Ook dan is de account niet geldig meer, hier komen we achteraf pas achter.

Een verkeerde gebruikersnaam kan bewust of onbewust. In beide gevallen word je echter uitgesloten van deelname om eventuele fraude met meerdere accounts te voorkomen. Zo zijn de regels nou eenmaal geweest.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Een verkeerde gebruikersnaam kan bewust of onbewust. In beide gevallen word je echter uitgesloten van deelname om eventuele fraude met meerdere accounts te voorkomen. Zo zijn de regels nou eenmaal geweest.

Begrijpelijk spelregels zijn spelregels en daar heeft een ieder zich aan te houden wie op een of andere manier probeert te manipuleren zal altijd door de mand vallen. Wie zijn de nieuwe prijswinnaars kan ik dat zien in de nieuwe stand ? Ik zal ze direct gaan feliciteren :)
0 Vind ik leuk's
Unibet
Nee, die zijn nog niet doorgevoerd in de eindstand. We hebben alle spelers doorgegeven om door TitanBet te laten controleren. Wanneer dat klaar is zullen we de eindstanden (definitief) op de site zetten.

Om eventuele verwarring willen we eerst alles voor 100% zeker hebben.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.