Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

WK Voetbal Pool 2010

Het hek is van de dam. De beer is los. We zijn begonnen. We zijn los. Het WK is begonnen. De eerste twee wedstrijden zijn gespeeld. Er is nog geen land met de volle 3 punten. Er zijn pas 2 doelpunten gescoord. Frankrijk stelt teleur. Zuid Afrika scoort een wereld doelpunt. De WK poule is gestart en hieronder staat de tussenstand.

1. mhcmalie 18 punten
2. willywortel 18 punten
3. olaf 14 punten
4. klinkered 14 punten
5. robocop 14 punten
6. yankee 14 punten
7. edes-eleven 14 punten
8. kwaak 14 punten
9. lamballes 14 punten
10. jerome92 14 punten

Dit topic is bedoeld puur voor de WK pool! Maak er wat leuks van en ik wens iedereen heel veel succes vanaf deze plaats!

Mario
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 11-06-2010 23:33 Voetbal
in 11-06-2010 23:33 Voetbal
80 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik ben er nog even ingedoken en zie vele deelnemers die wel een voorspelling hebben doorgegeven voor deze wedstrijd. Ik kan dan ook niet anders concluderen, helaas, dat het systeem werkt zoals het moet werken.

Ik kan er helaas niets anders van maken... sorry!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
dus nu krijg ik geen punten:S:S???
0 Vind ik leuk's
=
[quote]dus nu krijg ik geen punten:S:S???

Voor deze wedstrijd niet inderdaad. Sorry.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Het is spannend aan de kop van deze wk pool ik ben erg benieuwd wie er allemaal in de prijzen gaan vallen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Afgelopen =D

het was wel spannend.
vraagje aan vw-crew : ik ben 11e geworden maar heb evenveel punten als de 10e? word de 20euro voor de 10e plaats dan gedeeld? of krijg ik niets?

Mvg
0 Vind ik leuk's
[quote]Afgelopen =D het was wel spannend. vraagje aan vw-crew : ik ben 11e geworden maar heb evenveel punten als de 10e? word de 20euro voor de 10e plaats dan gedeeld? of krijg ik niets? Mvg

Ik zie dat je 2 punten minder hebt dan de nummer 10:
- https://www.voetbalwedden.net/wk-voetbal-poule/stand/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Hierbij geven wij winnaars van de WK Pool 2010. Sas78 is winnaar geworden van de 350 euro. Hij/zij zal de 350 euro op zijn/haar TitanBet account ontvangen. Dit geldt ook voor alle andere winnaars.

Wij feliciteren alle winnaars met de gewonnen prijzen en met het EK 2012 zullen we zeker weer van de partij zijn!

1. sas78 279 punten [wint 350 euro]
2. aznick 278 punten [wint 150 euro]
2. miek 278 punten [wint 150 euro]
4. kevinio1991 274 punten [wint 80 euro]
5. mhcmalie 270 punten [wint 70 euro]
6. hammer5680 266 punten [wint 60 euro]
7. nederlandatk 266 punten [wint 50 euro]
8. timvvl1 265 punten [wint 40 euro]
9. the-champion 264 punten [wint 30 euro]
10. bassiee 262 punten [wint 20 euro]
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote] Ik zie dat je 2 punten minder hebt dan de nummer 10: - https://www.voetbalwedden.net/wk-voetbal-poule/stand/

Vreemd, nu ik opnieuw kijk heb ik idd 2 punten minder, 2minuutjes geleden was het nog allebei evenveel volgens mij

Nuja geen drama spijtig net er naast.
0 Vind ik leuk's
[quote]Vreemd, nu ik opnieuw kijk heb ik idd 2 punten minder, 2minuutjes geleden was het nog allebei evenveel volgens mij. Nuja geen drama spijtig net er naast.

Ik denk dat je verkeerd hebt gekeken want het systeem liegt niet. Verder maakt het ons ook niet uit wie er wint, de beste 10 hebben gewonnen. Ik had je graag de 10e plaats gedeeld aangeboden (10 euro ieder) maar aangezien je minder punten hebt kan dat niet. Het was spannend tot de laatste wedstrijd, dat is erg leuk!!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
ai net naast de prijzen.. achja wel spanning gehad.. en voor de laatste wedstrijd kon ik het niet over mn hart verkrijgen nederland te laten verliezen.. wat helaas wel is gebeurd:(
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.