Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Afgelopen: GekkeGiro: Scorito Poule én Bet777 bonus


Beste leden,


De Giro d'Italia staat weer voor de deur en dat zal ook bij VW niet ongemerkt voorbijgaan! Zoals je van ons gewend bent hebben we op veler verzoek weer een prachtige Scorito poule opgesteld én daarbij krijg je bij bookmaker Bet777 weer een prachtige stortingsbonus. Uiteraard exclusief voor leden van Voetbalwedden.net.


Giro d'Italia Poule

De Giro d'Italia gaat op 6 mei om 13:45 van start en de spanning is weer om te snijden. Weet jij precies welke renners het goed zullen doen? Dan kun je met deze kennis mooie prijzen winnen! In samenwerking met Bet777 hebben we een poule opgezet en de prijzenpot is briljant. Zo geven we ruim €500,- aan free bets weg, vijf voetbalshirts, drie boeken en een waardebon van Bobshop t.w.v. €100,-. En dat allemaal voor nop!


Wat moet je doen?

1 - Ga naar de actiepagina

2 - Vul je Bet777 gebruikersnaam en Scorito gebruikersnaam in

3 - Druk op opslaan

4 - Meld je aan voor de Scorito poule via de link op de actiepagina (deze verschijnt nadat je op opslaan hebt gedrukt)

5 - Wij voegen je vervolgens binnen 72 uur toe

Hoe werkt de sportpoule?

Je stelt een team van twintig wielrenners samen met een budget van €40 miljoen. Per ronde ontvang je punten voor je spelers. Diegene die de meeste punten pakt, wint de game. Simpel zat toch? Daarnaast worden er per etappe freebets weggegeven. Je kunt dus tot aan het einde van de Giro meedoen, ook al lig je een straatlengte achter.


Wat kun je winnen?

Er zijn in totaal 21 etappes en iedere etappewinnaar krijgt een freebet t.w.v. €25,- voor Bet777. De vijf personen die de meeste punten pakken krijgen extra prijzen. Deze zijn als volgt verdeeld:


#1: Shirt Sporting Charleroi + Tourboek Michael Boogerd + €100,- waardebon te besteden bij Bobshop

#2: Shirt Sporting Charleroi + Tourboek Michael Boogerd

#3: Shirt Sporting Charleroi + Tourboek Michael Boogerd

#4: Shirt Sporting Charleroi

#5: Shirt Sporting Charleroi


100% stortingsbonus voor nieuwe én bestaande Bet777 klanten

Dacht je dat dat alles was? Nee hoor! Als nieuwe én bestaande klant krijg je ook nog eens een 100% stortingsbonus tot een maximum van €50,-. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is de stappen op deze actiepagina te volgen. Op deze pagina vind je ook de actievoorwaarden en de veelgestelde vragen.


Tot wanneer kun je meedoen?

De inschrijving voor de Scorito poule eindigt op 6 mei om 13:44 uur. De campagne voor de 100% bonus van Bet777 eindigt op 29 mei om 23:59 uur.


Wat zijn de rondspeelvoorwaarden van de bonus?

Om het bonusgeld vrij te spelen moet je het stortingsbedrag plus de bonus drie keer rond moeten spelen. Dit betekent dat je, als je €50,- stort, je €100,- op je account krijgt. Dit bedrag moet je drie keer inzetten (dus in totaal €300,-) op odds van minimaal 1.70. In een combibet moeten alle odds op minstens 1.70 zitten. Om dit allemaal te doen heb je dertig dagen de tijd.


Vragen? Stel ze gerust in dit topic, maar lees wel eerst even de voorwaarden en veelgestelde vragen door. Misschien vind je daar al een antwoord op je vraag!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 22-04-2016 11:20 Acties en spellen
in 22-04-2016 11:20 Acties en spellen
114 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 14 May 2016 om 11:18
jellevanderlinden:
Zitten er als je een free bet wint van €25 euro ook voorwaarden aan vast?
Doorspeel voorwaarden?
Wat houdt een Free bet in?


Volgens mij wordt het als bonus op je account gezet en moet je het 3x rondspelen op 1.7
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Eindelijk gewonnen na al een paar keer erg dichtbij te zijn geweest :p
Wanneer kan ik het verwachten? Eind van de Giro pas of binnen een paar uur al?
0 Vind ik leuk's
jurian95:
Eindelijk gewonnen na al een paar keer erg dichtbij te zijn geweest :p
Wanneer kan ik het verwachten? Eind van de Giro pas of binnen een paar uur al?

Mooi voor je, ik ben helaas derde vandaag :).
0 Vind ik leuk's
Watch the hair... Watch the hair...
Ik mis helaas al 6 renners, ik hoop dat ik tegen het einde van de Giro nog 9 renners kan opstellen :). Desalniettemin toch een verdienstelijke 17de plaats momenteel.
0 Vind ik leuk's
Watch the hair... Watch the hair...
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 20 May 2016 om 09:48
jurian95:
Eindelijk gewonnen na al een paar keer erg dichtbij te zijn geweest :p
Wanneer kan ik het verwachten? Eind van de Giro pas of binnen een paar uur al?

Eind van de Giro worden de winnaars doorgegeven aan Bet777 (y)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Kijk eens aan na 3x 2e te zijn geweest gister eens een keer gewonnen.
Hopelijk wordt vandaag weer zo'n mooie koers als gister alleen dan hopelijk met meer vuurwerk van de AK mannen.
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 24 May 2016 om 08:52

De stortingsbonus van bet777 is nog t/m 29 mei (zondag a.s.) geldig.


Heb je gebruikgemaakt van de actie? Laat ons dan weten wat je van de bookmaker vindt :-)


Positief of negatief - geef je mening (Y)


https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/bet777/ervaringen/


Thanks!

Bericht gewijzigd door wedden op Mon 19 Jul 2021, 13:51
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Net gestort hopelijk snel het bonusgaat. Na het rondspelen zal ik een review plaatsen
0 Vind ik leuk's
Ik vind het een superactie echt top! Maar de support service op bet777 is echt drama! Ene fred die weet bar weinig als je hem iets vraagt en ene johan die schijnt manager te zijn die is zo arrogant als ik weet niet wat. Hoop dat er meer stortingsacties komen voor het ek maar als het aan mij ligt bij een andere bookie
0 Vind ik leuk's
Speel wat op wielrennen bij Bet777 met die stortingsactie, maar mij valt vooral de langzame verwerking op. Meestal zijn h2h's 's avonds om 24.00 uur nog niet verwerkt van de etappe die voor 18.00 uur binnen is.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.