Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Afgelopen: GekkeGiro: Scorito Poule én Bet777 bonus


Beste leden,


De Giro d'Italia staat weer voor de deur en dat zal ook bij VW niet ongemerkt voorbijgaan! Zoals je van ons gewend bent hebben we op veler verzoek weer een prachtige Scorito poule opgesteld én daarbij krijg je bij bookmaker Bet777 weer een prachtige stortingsbonus. Uiteraard exclusief voor leden van Voetbalwedden.net.


Giro d'Italia Poule

De Giro d'Italia gaat op 6 mei om 13:45 van start en de spanning is weer om te snijden. Weet jij precies welke renners het goed zullen doen? Dan kun je met deze kennis mooie prijzen winnen! In samenwerking met Bet777 hebben we een poule opgezet en de prijzenpot is briljant. Zo geven we ruim €500,- aan free bets weg, vijf voetbalshirts, drie boeken en een waardebon van Bobshop t.w.v. €100,-. En dat allemaal voor nop!


Wat moet je doen?

1 - Ga naar de actiepagina

2 - Vul je Bet777 gebruikersnaam en Scorito gebruikersnaam in

3 - Druk op opslaan

4 - Meld je aan voor de Scorito poule via de link op de actiepagina (deze verschijnt nadat je op opslaan hebt gedrukt)

5 - Wij voegen je vervolgens binnen 72 uur toe

Hoe werkt de sportpoule?

Je stelt een team van twintig wielrenners samen met een budget van €40 miljoen. Per ronde ontvang je punten voor je spelers. Diegene die de meeste punten pakt, wint de game. Simpel zat toch? Daarnaast worden er per etappe freebets weggegeven. Je kunt dus tot aan het einde van de Giro meedoen, ook al lig je een straatlengte achter.


Wat kun je winnen?

Er zijn in totaal 21 etappes en iedere etappewinnaar krijgt een freebet t.w.v. €25,- voor Bet777. De vijf personen die de meeste punten pakken krijgen extra prijzen. Deze zijn als volgt verdeeld:


#1: Shirt Sporting Charleroi + Tourboek Michael Boogerd + €100,- waardebon te besteden bij Bobshop

#2: Shirt Sporting Charleroi + Tourboek Michael Boogerd

#3: Shirt Sporting Charleroi + Tourboek Michael Boogerd

#4: Shirt Sporting Charleroi

#5: Shirt Sporting Charleroi


100% stortingsbonus voor nieuwe én bestaande Bet777 klanten

Dacht je dat dat alles was? Nee hoor! Als nieuwe én bestaande klant krijg je ook nog eens een 100% stortingsbonus tot een maximum van €50,-. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is de stappen op deze actiepagina te volgen. Op deze pagina vind je ook de actievoorwaarden en de veelgestelde vragen.


Tot wanneer kun je meedoen?

De inschrijving voor de Scorito poule eindigt op 6 mei om 13:44 uur. De campagne voor de 100% bonus van Bet777 eindigt op 29 mei om 23:59 uur.


Wat zijn de rondspeelvoorwaarden van de bonus?

Om het bonusgeld vrij te spelen moet je het stortingsbedrag plus de bonus drie keer rond moeten spelen. Dit betekent dat je, als je €50,- stort, je €100,- op je account krijgt. Dit bedrag moet je drie keer inzetten (dus in totaal €300,-) op odds van minimaal 1.70. In een combibet moeten alle odds op minstens 1.70 zitten. Om dit allemaal te doen heb je dertig dagen de tijd.


Vragen? Stel ze gerust in dit topic, maar lees wel eerst even de voorwaarden en veelgestelde vragen door. Misschien vind je daar al een antwoord op je vraag!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 22-04-2016 11:20 Acties en spellen
in 22-04-2016 11:20 Acties en spellen
114 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 30 May 2016 om 06:57
bolleboos83:
drozax:
Ik neem aan dat de etappe overwinning gaat naar de persoon die de meeste punten heeft zonder alle eindklassement punten?

Vandaag mooi van 9e plek naar 4 geklommen dus toch nog in de prijzen gevallen. Nu wachten totdat alles verwerkt is, maar bij deze al een top poule met mooie prijzen voor de etappe en eindklassement. Hopelijk hebben we met de tour weer zo'n geweldige poule en dan ben ik zeker weer van de partij.

Zou idd leuk zijn een tourpoule met prijzen. Zit er dat aan te komen Denise?

Eventueel sta ik ook open voor een betaalde poule onder de leden van voetbalwedden.


Wimbledon óf de Tour denk ik. Ik zal eens kijken (Y)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 30 May 2016 om 09:22
denise92:
Voorlopige klassement

Etappes (€25 free bet):

1: Relo10
2: colinpro
3: Matching17
4: ChefSpijker
5: djong2
6: Baz1ng
7: JellevanderLinden
8: Do.de.Pro
9: Mini nando (loting uit 2)
10: vandermaesen
11: Jurian95
12: Relo10
13: Drozax
14: vandermaesen
15: ChefSpijker
16: ChefSpijker
17: barcasportz
18: barcasportz
19: pils1
20:Contadoriaan
21: drozax

Eindklassement:

1:ChefSpijker
2:Nakamura
3:baasj
4:drozax
5:Bolleboos83

NB alle prijzen worden na afloop van het spel verwerkt.


Volgende gebruikersnamen worden vandaag (allereerst ter controle) doorgegeven aan bet777. (Y)

Van de nummers 1 t/m 5 van het eindklassement ontvang ik graag de maat shirt en het adres waarop het bezorgd moet worden (y)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 30 May 2016 om 14:26

De stortingsbonus is afgelopen. Mocht je toch nog wachten op je bonus - en heb je je voor of op de 29ste aangemeld - laat het ons dan even weten!


Ook horen wij graag (en ongetwijfeld alle andere leden ook) wat er goed én minder goed is aan de bookmaker. Deel je mening via:


https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/bet777/ervaringen/


(Y)(Y)

Bericht gewijzigd door wedden op Mon 19 Jul 2021, 13:52
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 31 May 2016 om 13:38
#update

De freebets zijn ondertussen verwerkt.

Goodies volgen daarna (Y)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.