Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Actie week 2: Speel elke dag een tip mee en maak kans op een freebet!


Beste leden,

Wegens succes verlengt: De tip week! Deze actie week begint aankomende woensdag 19 maart met de wedstrijd Borussia Dortmund - Zenit St. Petersburg en sluit 26 maart, na de wedstrijd PEC Zwolle - NEC Nijmegen. Het enige wat jullie weer moeten doen zijn "tips spelen'. Wij verloten onder alle leden die een tip spelen, voor de door ons aangegeven wedstrijd op die dag (zie ook de afbeelding).

Wat kunnen jullie winnen?

Elke dag 5 x 5 euro speelgeld bij bwin (BE) of betathome (NL). Deze verloten wij onder alle leden die wedden op de door ons aangekondigde wedstrijd van die dag. Wij verloten in 1 week dus in totaal 175 euro aan prijzengeld. Bedenk wel dat je een account moet hebben bij Bwin (voor BE) of Betathome (voor NL).

Hoe werkt het?

Je wed op de wedstrijd die door ons is aangegeven (zie overzicht hieronder). Andere wedstrijden tellen dus voor het kans maken op freebets, niet mee. Je hoeft niet elke dag mee te spelen, maar je maakt natuurlijk wel meer kans op een prijs door dit wel te doen, het zijn leuke wedstrijden!

Tippen en meespelen is mogelijk via ons tipssysteem:

Link: https://www.voetbalwedden.net/tips-competitie/

Alle weddenschappen en odds zijn mogelijk. Wij verloten na elke wedstrijd, onder alle leden die meespelen, de gewonnen prijzen. Deze prijzen zijn doormiddel van een freebet code direct te activeren. De winnaars worden elke dag in dit topic bekend gemaakt. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd of een discussie over worden gestart.

Let op! Je weddenschap plaatsen in dit topic heeft dus geen zin.

Waar mag ik op wedden?

Woensdag 19 - Borussia Dortmund - Zenit St. Petersburg

Donderdag 20 - Anzhi Makhachkala - AZ Alkmaar

Vrijdag 21 - Lorient - Paris Saint Germain

Zaterdag 22 - Chelsea - Arsenal

Zondag 23 - Real Madrid - FC Barcelona

Maandag 24 - UD Almeria - Real Sociedad

Dinsdag 25 - Manchester United - Manchester City

Woensdag 26 - PEC Zwolle - NEC Nijmegen

Er mag gelijk al getipt worden!

Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 18-03-2014 12:09 Acties en spellen
in 18-03-2014 12:09 Acties en spellen
39 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Top actie weer mannen! (y)
0 Vind ik leuk's
Wie niet waagt, wie niet wint..
Super :) Weer mee gedaan!
0 Vind ik leuk's
Ik speel ook mee.. Leuke actie!
0 Vind ik leuk's
Lachen, heb ze weer ingevuld. Hopen dat ik weer kans maak zoals met de vorige ronde :d
0 Vind ik leuk's
toffe actie!
tip voor vandaag is geplaatst!
0 Vind ik leuk's
De mijne staat er ook bij (y) (y)
0 Vind ik leuk's
ook meegedaan met de actie
0 Vind ik leuk's
beetje te laat voor wedstrijd 1 ... maar toch nog maar eens het lijstje afgelopen ;o) bedankt alweer voor deze actie, en hopelijk meer geluk dan vorige week ;o)
0 Vind ik leuk's
Vijf winnaars voor de wedstrijd Borussia Dortmund - Zenit! Gefeliciteerd! Winnaars krijgen van mij de winnende freebet toegestuurd. Morgenochtend weer 5 winnaars voor de wedstrijd Anzhi - AZ Alkmaar! Deze wordt vandaag gespeeld! Succes met tippen!
Winnaars:
frdavy1908
g62333
thisizgame
scottyboy1703
dendre
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
Vijf winnaars voor de wedstrijd Borussia Dortmund - Zenit! Gefeliciteerd! Winnaars krijgen van mij de winnende freebet toegestuurd. Morgenochtend weer 5 winnaars voor de wedstrijd Anzhi - AZ Alkmaar! Deze wordt vandaag gespeeld! Succes met tippen!
Winnaars:
frdavy1908
g62333
thisizgame
scottyboy1703
dendre

Awesome, thanks! Ga eens rustig nadenken waar ik ze op in ga zetten ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.