Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Actie week 2: Speel elke dag een tip mee en maak kans op een freebet!


Beste leden,

Wegens succes verlengt: De tip week! Deze actie week begint aankomende woensdag 19 maart met de wedstrijd Borussia Dortmund - Zenit St. Petersburg en sluit 26 maart, na de wedstrijd PEC Zwolle - NEC Nijmegen. Het enige wat jullie weer moeten doen zijn "tips spelen'. Wij verloten onder alle leden die een tip spelen, voor de door ons aangegeven wedstrijd op die dag (zie ook de afbeelding).

Wat kunnen jullie winnen?

Elke dag 5 x 5 euro speelgeld bij bwin (BE) of betathome (NL). Deze verloten wij onder alle leden die wedden op de door ons aangekondigde wedstrijd van die dag. Wij verloten in 1 week dus in totaal 175 euro aan prijzengeld. Bedenk wel dat je een account moet hebben bij Bwin (voor BE) of Betathome (voor NL).

Hoe werkt het?

Je wed op de wedstrijd die door ons is aangegeven (zie overzicht hieronder). Andere wedstrijden tellen dus voor het kans maken op freebets, niet mee. Je hoeft niet elke dag mee te spelen, maar je maakt natuurlijk wel meer kans op een prijs door dit wel te doen, het zijn leuke wedstrijden!

Tippen en meespelen is mogelijk via ons tipssysteem:

Link: https://www.voetbalwedden.net/tips-competitie/

Alle weddenschappen en odds zijn mogelijk. Wij verloten na elke wedstrijd, onder alle leden die meespelen, de gewonnen prijzen. Deze prijzen zijn doormiddel van een freebet code direct te activeren. De winnaars worden elke dag in dit topic bekend gemaakt. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd of een discussie over worden gestart.

Let op! Je weddenschap plaatsen in dit topic heeft dus geen zin.

Waar mag ik op wedden?

Woensdag 19 - Borussia Dortmund - Zenit St. Petersburg

Donderdag 20 - Anzhi Makhachkala - AZ Alkmaar

Vrijdag 21 - Lorient - Paris Saint Germain

Zaterdag 22 - Chelsea - Arsenal

Zondag 23 - Real Madrid - FC Barcelona

Maandag 24 - UD Almeria - Real Sociedad

Dinsdag 25 - Manchester United - Manchester City

Woensdag 26 - PEC Zwolle - NEC Nijmegen

Er mag gelijk al getipt worden!

Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 18-03-2014 12:09 Acties en spellen
in 18-03-2014 12:09 Acties en spellen
39 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
haha gefeliciteerd;) Hopen dat ik hem ook nog een keer win :P nog paar dagen de kans haha zou mooi zijn, maar in ieder geval leuk dat zulke acties mogelijk zijn !
0 Vind ik leuk's
tnx! €5,- freebet op everton @2.15
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Vijf winnaars voor de wedstrijd Manchester United - Manchester City! Gefeliciteerd! Winnaars krijgen van mij de winnende freebet vandaag toegestuurd via de pm. Morgenochtend de laatste 5 winnaars voor de bekerwedstrijd PEC Zwolle - NEC Nijmegen! Deze wordt vandaag gespeeld!
Succes met tippen!
Winnaars:
nickovic1
henkhenk
nividoko
briansvo
scottyboy1703
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
eindelijk (y) (y) (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
henkhenk:
eindelijk (y) (y) (y) (y) (y)

Tja ongelofelijk eigenlijk. Leden die openlijk klagen die nooit wat winnen roepen het in mijn ogen over zichzelf af :)!
Maar van harte. Freebet is onderweg!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
henkhenk:
eindelijk (y) (y) (y) (y) (y)

Tja ongelofelijk eigenlijk. Leden die openlijk klagen die nooit wat winnen roepen het in mijn ogen over zichzelf af :)!
Maar van harte. Freebet is onderweg!

tja, Ajax word kampioen (y)
0 Vind ik leuk's
Vijf winnaars voor de wedstrijd PEC Zwolle - NEC Nijmegen! Gefeliciteerd! Winnaars krijgen van mij de winnende freebet vandaag toegestuurd via de pm. Voorlopig waren dit de laatste vijf winnaars. Er waren veel deelnemers die verschillende weddenschappen speelde de afgelopen weken. Mooi om te zien. Wij komen zeker terug met deze actie.
De laatste winnaars:
pauken14
timsport
sven15
taquini
mickw92
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Freebet €5:
Celta vigo VS Sevilla 2 @2.30
0 Vind ik leuk's
komt er een nieuwe actie? ik ben nieuw hier
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.