Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bewijs jezelf in onze TIPTOPPER game!

Zijn jouw wedtips tiptop in orde? Bewijs het in onze gloednieuwe game! Beantwoord elke dag 10 vragen door ze naar links of rechts te swipen. Aan het eind krijg je een mooi overzicht met alle wedtips die je hebt gegeven! Kijk de volgende dag hoeveel je goed hebt beantwoord en wat jouw nieuwe plek in het klassement is! 


👉 Ga hier naar tiptopper! 👈 (een knop op de dashboard pagina wordt z.s.m. toegevoegd)

Elke dag kun je gratis meespelen en zijn er 10 nieuwe vragen die je kunt beantwoorden door naar links (oneens) of naar rechts (eens) te swipen. Als je alle vragen hebt beantwoord, krijg je een mooi overzicht van alle wedtips die bij de vragen horen. 


Zodra de resultaten bekend zijn, kun je kijken of jouw tips goed zijn en wat jouw plek in het klassement is! De volgende dag kun je weer 10 nieuwe vragen beantwoorden, om jouw plek in het klassement te verbeteren! 


In de nabije toekomst zullen er ook prijzen worden verbonden aan jouw plek in het klassement, dus bereid je nu alvast goed voor door veel te swipen!


Hulp & Feedback

Voor vragen over de Tiptopper game kun je altijd een reactie achterlaten in dit forum topic, of een privé bericht sturen naar Support! Feedback of suggesties over de nieuwe game kun je uiteraard ook hier achter laten!

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 22-04-2022 08:14 Acties en spellen
in 22-04-2022 08:14 Acties en spellen
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Een goedemorgen !

Waarom bij tiptopper toch zoveel vragen over het aantal te nemen corners ? Als na mijn mening iets suggestief is in het voetbal is het wel het voorspellen van corners. Is dit een dingetje en wordt hier veel op gegokt ? Ook als ik naar populaire weddenschappen kijk zie ik hier het aantal te nemen corners er zelden tussen staan. Ook bij de wedtips op deze site zie ik het weinig waarom wordt er bij tip topper dan voor gekozen zoveel vragen over corners te beantwoorden ? Zou het niet logischer zijn de vragen wat meer op basis van populariteit van weddenschappen verdelen ? Volgorde: 1x2, dubbele kans, meer minder doelpunten, BTS, rust volledige speeltijd , (Asian) HC ?

Bericht gewijzigd door Man83uel op zo 24 apr. 2022, 23:43
2 Vind ik leuk's
Mijn tips:

Een goedemorgen !!!

De tiptopper van vandaag gaat na tip 7/10 niet meer verder. Dan krijg ik onderstaand scherm 😢.

3 Vind ik leuk's
Mijn tips:
  • Man83uel (27-04-2022 05:36) Citatie verwijderen

    Een goedemorgen !!!

    De tiptopper van vandaag gaat na tip 7/10 niet meer verder. Dan krijg ik onderstaand scherm 😢.


Heb ik ook, net weer geprobeerd.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Vandaag van hetzelfde laken een pak. En weer bij vraag 7.

0 Vind ik leuk's
Quitters never win and winners never quit
  • Arthur-vl (28-04-2022 06:07) Citatie verwijderen

    Vandaag van hetzelfde laken een pak. En weer bij vraag 7.

  • Caantjes (27-04-2022 11:04) Citatie verwijderen


    Heb ik ook, net weer geprobeerd.

  • Man83uel (27-04-2022 05:36) Citatie verwijderen

    Een goedemorgen !!!

    De tiptopper van vandaag gaat na tip 7/10 niet meer verder. Dan krijg ik onderstaand scherm 😢.

  • Man83uel (24-04-2022 23:42) Citatie verwijderen

    Een goedemorgen !

    Waarom bij tiptopper toch zoveel vragen over het aantal te nemen corners ? Als na mijn mening iets suggestief is in het voetbal is het wel het voorspellen van corners. Is dit een dingetje en wordt hier veel op gegokt ? Ook als ik naar populaire weddenschappen kijk zie ik hier het aantal te nemen corners er zelden tussen staan. Ook bij de wedtips op deze site zie ik het weinig waarom wordt er bij tip topper dan voor gekozen zoveel vragen over corners te beantwoorden ? Zou het niet logischer zijn de vragen wat meer op basis van populariteit van weddenschappen verdelen ? Volgorde: 1x2, dubbele kans, meer minder doelpunten, BTS, rust volledige speeltijd , (Asian) HC ?

Excuus, het probleem is inmiddels opgelost en er kunnen weer antwoorden ingevuld worden!


De corners hebben we er inderdaad uitgehaald, alleen waren er hierdoor 'te weinig' wedstrijden met geschikte odds, dus kon hij bijvoorbeeld maar 7 vragen maken. Het is inmiddels op een andere manier opgelost, dus de corners zijn niet weer toegevoegd.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.