Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookie of the month; Bet90! Maak gebruik van exclusieve acties en bonussen!

Bookie of the month; Bet90!

(Acties geldig voor Nederlandse leden)

Het werd weer eens tijd voor een Bookie of the Month! Deze keer hebben we mooie acties en promoties van bookmaker Bet90! De Bookie of the Month is niet alleen fijn voor nieuwe leden vanwege 4(!) exclusieve welkomstbonussen, maar ook voor bestaande leden die gebruik kunnen maken van de exclusieve reload bonus. Verder hebben we een Bet to the Nineties tipstercompetitie en komen er leuke prijsvragen voorbij in het forum waarmee je Bet90 gratis weddenschappen kunt winnen! Mis het niet, lees alle info en details hieronder en houd dit topic in de gaten!


Ben je er nog niet helemaal over uit of je een account bij Bet90 aan wil maken? Lees dan eerst even onze review over deze bookmaker, samen met de ervaringen van Voetbalwedden.net leden. Ga je een account aanmaken of heb je al een account aangemaakt, maar deze nog niet aangemeld bij ons? Vergeet dan niet je gebruikersnaam in je Voetbalwedden.net account te zetten.


=============================


4 exclusieve welkomstbonussen

Bet90 biedt alle Voetbalwedden.net leden maar liefst 4 welkomstbonussen met een totaalbedrag van €700! Je ontvangt dus een bonus voor je eerste 4 stortingen;

  • Bonus 1: 100% tot €200 op je eerste storting
  • Bonus 2: 50% tot €200 op je tweede storting
  • Bonus 3: 50% tot €100 op je derde storting
  • Bonus 4: 50% tot €200 op je vierde storting


Zorg wel dat je voor je eerste storting de code 2021DEP1 gebruikt en volg ons stappenplan! Deze bonus is namelijke echt exclusief voor Voetbalwedden.net leden!


=============================


Reload bonus

Ook leden die al een Bet90 account hebben, kunnen profiteren van deze Bookie of the Month actie door gebruik te maken van de Reload bonus; 50% tot €200! Hoe ontvang je deze bonus?;

Stort geld in je Bet90 account, gebruik de code VWRLD4 en wij zorgen er dan voor dat de bonus binnen 5 werkdagen in jouw account terecht komt.


=============================


Subleague in Tipcompetitie (deelname = gratis)

Doe nu mee aan de speciale Bet90 tipstercompetitie; Bet to the Nineties. De totale prijzenpot is maar liefst €1750 en de hoofdprijs een Bet90 gratis weddenschap ter waarde van €500


==========================================================================


Forum, Facebook en Twitter prijsvragen

Voor deze Bookie of the Month actie zullen we verschillende prijsvragen online zetten. Niet alleen in ons forum, maar ook op onze Facebook en Twitter pagina. Houd dus alle pagina's goed in de gaten om kans te maken op mooie Bet90 prijzen!


==========================================================================


Rate the Bookie en win maandelijks €25

Elke maand verloten we een bol.com bon ter waarde van €25 onder alle leden die een onderbouwde review/ervaring hebben achter gelaten voor een bookmaker. Heb je een account (aangemaakt) bij Bet90? Schrijf dan nu een ervaring, zodat je kans maakt op deze mooie prijs!


==========================================================================


Heb je vragen of opmerkingen? Dan mag je deze natuurlijk als reactie onder dit forumtopic zetten. Je mag ook een chat sturen naar @Support of je kunt een email sturen naar support@voetbalwedden.net. Wij zullen altijd proberen je zo snel mogelijk antwoord te geven.


Veel plezier en succes met deze Bookie of the Month actie!

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 31-03-2021 21:10 Acties en spellen
in 31-03-2021 21:10 Acties en spellen
129 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Heb me destijds geregistreerd via voetbalwedden en zojuist gestort met de code, bonus werd niet automatiwch bijgeschreven. Heb support gemaild maar die zeggen het volgende:

The bonus is only for old customers from a partner of ours, and since you didn't register through this partner, you are not eligible for the bonus. 


If you need further assistance, you can contact us anytime.


gebruikersnaam bij bet90: Alwayslucky

0 Vind ik leuk's

VWRLD4 gebruikersnaam Llmanuel reload bonus.

0 Vind ik leuk's
Mijn tips:

Ik ga je gebruikersnaam even doorgeven aan Bet90, zodat ze je de bonus alsnog kunnen geven. Ik weet alleen niet zeker of ze morgen (op goede vrijdag) werken, dus misschien wordt het maandag. Houd je account in de gaten en als je maandag nog steeds geen bonus hebt ontvangen, hoor ik het graag.

Groeten Julia

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Doorgegeven! :)

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik vind het wel jammer dat die bonus niet meteen erop gezet kan worden. Met alle respect voor hun maar zo moeilijk is het niet en met de wedstrijden die er aankomen is het juist goed als ze het meteen erop zetten zodat iedereen lekker kan spelen!

0 Vind ik leuk's

Zojuist gestort met de reloadcode VWRLD4 en bonus stond er instant op!

0 Vind ik leuk's

Hoe lang duurt het voordat de geuploade bestanden zoals id-kaart worden verwerkt? Heb gisteren opgestuurd en kan nog geen storting doen zonder dat dit is goedgekeurd

0 Vind ik leuk's

@benjohnson gaat het om de deposit of de reload bonus? Heb je al gestort en wat is je gebruikersnaam?

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

@hoppi vaak binnen enkele uren maar met goede vrijdag & paasmaandag kan het langer duren dan standaard. Wil je ons op de hoogte houden of het gelukt is?

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Bedankt voor deze mooie actie! Zojuist gestort, code gebruikt en mijn gebruikersnaam is HaicoEpe

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.