Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin actie: WK voetbal voor vrouwen 2011

In samenwerking met Bwin hebben wij vandaag een mooie actie opgezet waarmee al onze leden mooie prijzen kunnen winnen! De prijzen variëren van een laptop tot een playstation tot een ipod shuffle tot meerdere freebets die kunnen oplopen tot 100 euro. Het enige wat je moet doen is een weddenschap afsluiten op het WK vrouwen voetbal die vanaf 26 juni a.s. (zondag) tot en met zondag 17 juli gehouden gaat worden in Duitsland.

- Topic voor al je tips voor het WK voetbal voor vrouwen: http://bit.ly/mzVauS

- Ga naar Bwin om je vrouwen voetbal weddenschap af te sluiten

Hoe kan je meedoen?

1. Login op voetbalwedden.net

2. Ga naar onze homepage: https://www.voetbalwedden.net

3. Klik op de button met de tekst: "Wat weet jij van vrouwen af?"

4. Er opent een popup

5. Volg de aanwijzingen

6. Klaar!

Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew
20-06-2011 13:13 in Acties en spellen
77 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Helaas alweer niets gewonnen :-(
Mijn felicitaties aan de winnaars, ik kijk weer uit naar de volgende actie!
0 Vind ik leuk's
-
arjen90:
Vonloite, heb jij enig idee hoe lang dat dan ongeveer duurt. Ik heb namelijk bij Bwin het adres staan waar ik normaal gesproken het collegejaar doordeweeks ben. Ben nu bij mijn ouders thuis, dus beetje vervelend als ze het opsturen naar m'n kamer in Groningen.

Lol ik ben ook bij mn ouders thuis en heb ook een kamer in Groningen:P
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
jvdb10:
gefeliciteerd! wat ik me wel afvraag, kun je de volgende keer een bevestiging krijgen als je je weddenschap hebt geplaatst en bent geselecteerd voor de loting van de prijzen? want op de een of andere manier heb ik het idee dat ik steeds niet meedoe in de loting.

Ten eerste: alle prijswinnaars gefeliciteerd.
@jvdb10: we zullen je feedback meenemen. Tevens zal ik morgen even checken of je inderdaad bent geselecteerd en gewoonweg pech hebt. Ik laat je dit morgen weten.

Ben het wel met jvdb10 eens, uit nieuwsgierigheid zou ik ook wel willen leten of ik daadwerkelijk mee doe in de loting.
0 Vind ik leuk's
Wow super! Bedankt :d
En natuurlijk ook de andere prijswinnaars gefeliciteerd!
0 Vind ik leuk's
Mooi! Bedankt voor de freebet! Komt het bedrag direct op je Bwin rekening te staan of krijg je de freebetcode naar je toe gestuurd via mail / voetbalweddenaccount?
0 Vind ik leuk's
We're gonna kill the bookies !
noedels:
Mooi! Bedankt voor de freebet! Komt het bedrag direct op je Bwin rekening te staan of krijg je de freebetcode naar je toe gestuurd via mail / voetbalweddenaccount?

Die komt op je Bwin account te staan :-)
@bassiee:
Bassie90 IP adres: 82.***.**.126 YES
Dit is de feedback van Bwin voor jouw account. Ja dus, je deed voor 100% mee in de loting. Pure pech dus... helaas :-(
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Een freebet gewonnen!!!
Voetbalwedden.net: vooral doorgaan met het organiseren van dit soort prijsvragen!!!
@Arjen90: als je de mini laptop niet nodig heb, ruilen voor mijn freebet? ;-)
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
noedels:
Die komt op je Bwin account te staan :-) @bassiee: Bassie90 IP adres: 82.***.**.126 YES Dit is de feedback van Bwin voor jouw account. Ja dus, je deed voor 100% mee in de loting. Pure pech dus... helaas :-(

Deed ik ook mee vw-crew;)
0 Vind ik leuk's
Sjeeezz wat een geweldige prijzen allemaal weer, gefeliciteerd aan alle winnaars!! Ga zo door voetbalwedden.net, Sinterklaas en de kerstman kunnen bijna met pensioen zie ik al wel :p
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
vw-crew:
noedels:
Die komt op je Bwin account te staan :-)

Oke bedankt :) , dus ik moet het zien als gratis cash die op je Bwin account wordt gestort? Of spelen er ook nog vrijspeelkwesties? En moet je het bedrag in 1x inzetten of mag je er in deeltje mee spelen?
0 Vind ik leuk's
We're gonna kill the bookies !

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.