Bwin actie: WK voetbal voor vrouwen 2011
In samenwerking met Bwin hebben wij vandaag een mooie actie opgezet waarmee al onze leden mooie prijzen kunnen winnen! De prijzen variëren van een laptop tot een playstation tot een ipod shuffle tot meerdere freebets die kunnen oplopen tot 100 euro. Het enige wat je moet doen is een weddenschap afsluiten op het WK vrouwen voetbal die vanaf 26 juni a.s. (zondag) tot en met zondag 17 juli gehouden gaat worden in Duitsland.
- Topic voor al je tips voor het WK voetbal voor vrouwen: http://bit.ly/mzVauS
- Ga naar Bwin om je vrouwen voetbal weddenschap af te sluiten
Hoe kan je meedoen?
1. Login op voetbalwedden.net
2. Ga naar onze homepage: https://www.voetbalwedden.net
3. Klik op de button met de tekst: "Wat weet jij van vrouwen af?"
4. Er opent een popup
5. Volg de aanwijzingen
6. Klaar!
Succes!
Mooi! Bedankt voor de freebet! Komt het bedrag direct op je Bwin rekening te staan of krijg je de freebetcode naar je toe gestuurd via mail / voetbalweddenaccount?
Oke bedankt :) , dus ik moet het zien als gratis cash die op je Bwin account wordt gestort? Of spelen er ook nog vrijspeelkwesties? En moet je het bedrag in 1x inzetten of mag je er in deeltje mee spelen?
Ah Noedels , gefeliciteerd :)! Toch een keer geluk haha......
Je mag er mee doen wat je wil. De code moet je invoeren en dan staat het geld er gelijk op. Dit regelen we morgen.
Fijne avond!
gr
Mooi! Bedankt voor de freebet! Komt het bedrag direct op je Bwin rekening te staan of krijg je de freebetcode naar je toe gestuurd via mail / voetbalweddenaccount?
Oke bedankt :) , dus ik moet het zien als gratis cash die op je Bwin account wordt gestort? Of spelen er ook nog vrijspeelkwesties? En moet je het bedrag in 1x inzetten of mag je er in deeltje mee spelen?
Ah Noedels , gefeliciteerd :)! Toch een keer geluk haha......
Je mag er mee doen wat je wil. De code moet je invoeren en dan staat het geld er gelijk op. Dit regelen we morgen.
Fijne avond!
gr
Proficiat aan de medewinnaars, deze Belg hier kan geen betere 'Nationale Feestdag' hebben! ;) Bedankt voetbalwedden!
Wordt die PS3 dan ook verstuurd via bwin uit?
Proficiat aan de medewinnaars, deze Belg hier kan geen betere 'Nationale Feestdag' hebben! ;) Bedankt voetbalwedden!
Jazeker! Veel plezier ermee....het is je gegund!
Klopt dat ik de bonus code nog niet heb ontvangen? en waar ontvang ik die? op bwin of op me mail?
De namen voor de bonuscodes zijn verstuurt. Houd je bwin acount in de gaten komende dagen.
gr
Krijg ik nog een bevestigingsmail van voetbalwedden of enkel via bwin voor de PS3? En waar zou ik dat dan ergens kunnen zien in mijn account? :)
De freebets zijn doorgegeven aan bwin. Ik verwacht maandag dat dit geregeld gaat worden. De adressen voor de prijzen gaan we maandag doorgeven. Je krijgt geen bevestigingsmail. De prijzen worden gewoon opgestuurd naar de adressen die bij ons en bwin bekend zijn.
Kun je ook even checken of ik in de deelnamelijst stond want met dat hoofdlettergedoe van bwin twijfel ik nu volledig of ik nu wel een juiste naam heb doorgegeven of niet?