Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

De TipTopper game: groot succes én meer op komst!


Beste community leden,

 

Een tijdje geleden lanceerden we een gloednieuw (dagelijks) spel: de Tiptopper. Deze swipe-to-play game is erg goed ontvangen door de VW community en er spelen al meer dan 100 spelers mee. 

 

Op dit moment zitten we nog in de testfase. Dit betekent dat er nog een aantal verbeteringen door worden gevoerd. De stand zal straks dan ook gereset worden. Waarom? Omdat we binnenkort, op 15 mei, voor het eggie gaan spelen. Dat wil zeggen, voor de prijzen! 


Wat verandert er vanaf 15 mei?

Vanaf 15 mei kan er worden gestreden om de prijzen. Deze prijzen worden uitgedeeld aan de hand van het klassement. Er zal zowel een maand-, als een jaarklassement komen. Eindig je hoog in het maandklassement? Dan kom jij in aanmerking voor waardebonnen en/of freebets. Lukt het je om hoog te eindigen in het jaarklassement? Dan staan er nóg mooiere prijzen op je te wachten. Welke prijzen dit zijn houden we nog even geheim!

 

Daarnaast gaan we een verandering doorvoeren in het spel. We gaan van 10 vragen per dag terug naar 6 vragen per dag. We merken dat 10 keer swipen op een dag teveel is, vooral op dagen waar weinig wedstrijden in grotere competities gespeeld worden.

 

Feedback altijd welkom

Jullie spelen dagelijks de Tiptopper game en daarom vinden we jullie feedback erg belangrijk. We horen graag jullie bevindingen van de game (klachten, verbeterpunten, bugs of nieuwe ideeën). Alle feedback is welkom! 

 

Dank!! Het VW Team.


👉 Ga hier naar tiptopper! 👈 

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 9-05-2022 07:50 Acties en spellen
in 9-05-2022 07:50 Acties en spellen
90 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

@Support Gaat er komend jaar weer Tiptopper gespeeld worden? Zelf (en ik denk vele anderen ook) zou ik het leuk vinden als er weer een algemene tipcompetitie komt waar alles getipt mag worden, daar waar er nu steeds alleen tipcompetities zijn voor specifieke evenementen.

0 Vind ik leuk's

Tot wanneer loopt/liep het jaarklassement?

1 Vind ik leuk's
  • Zolekalseenmandje (31-12-2022 16:05) Citatie verwijderen

    @Support Gaat er komend jaar weer Tiptopper gespeeld worden? Zelf (en ik denk vele anderen ook) zou ik het leuk vinden als er weer een algemene tipcompetitie komt waar alles getipt mag worden, daar waar er nu steeds alleen tipcompetities zijn voor specifieke evenementen.

Wat betreft de tipcompetities moeten wij enigszins terug naar de tekentafel i.v.m. de wetgeving die het wat lastig maakt om een mooie prijzenpot samen te stellen. Maar het is zeker onze bedoeling om nieuwe tipcompetities te blijven organiseren, ze zijn immers erg populair.

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
  • Dendre (09-01-2023 08:10) Citatie verwijderen

    Tot wanneer loopt/liep het jaarklassement?

Het Tiptopper jaarklassement loopt van 1-5-2022 tot 1-5-2023, dit staat nu ook duidelijker aangegeven op de klassements-pagina. Als het op 1-1-2022 zou aflopen, zou het slechts een aantal maanden duren, terwijl het om een jaarklassement gaat. Excuses voor eventuele onduidelijkheid!

3 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)


Ik denk dat dit het juiste topic is. De informatie bij deze tiptopper game wordt steeds slechter. De rankings dag/maand/jaar (in display links) kloppen totaal niet. Daarnaast kan ik vaak niet terugkijken naar de antwoorden van de voorgaande dag/dagen. Heeft iedereen dat? Het voelt nu als heel onbetrouwbaar en rommelig.

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Is bij mij inderdaad ook zo, Caantjes. Al een paar weken trouwens...

1 Vind ik leuk's
  • Caantjes (31-03-2023 04:50) Citatie verwijderen


    Ik denk dat dit het juiste topic is. De informatie bij deze tiptopper game wordt steeds slechter. De rankings dag/maand/jaar (in display links) kloppen totaal niet. Daarnaast kan ik vaak niet terugkijken naar de antwoorden van de voorgaande dag/dagen. Heeft iedereen dat? Het voelt nu als heel onbetrouwbaar en rommelig.

  • Hypnotist86 (01-04-2023 20:30) Citatie verwijderen

    Is bij mij inderdaad ook zo, Caantjes. Al een paar weken trouwens...

De antwoorden van de vorige dagen zou je inmiddels weer moeten kunnen inzien! Wat betreft de informatie in het display links, deze wordt inderdaad verkeerd weergegeven. Dit lossen we ook z.s.m. op!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Is er een probleem met tiptopper? Ik krijg een leeg/wit scherm als ik wil starten met het ingeven van mijn 6 voorspellingen!

Bericht gewijzigd door frankiea op Tue 18 Apr 2023, 11:11
1 Vind ik leuk's

Bij mij werkt het ook niet.

2 Vind ik leuk's
  • Dalek (18-04-2023 11:19) Citatie verwijderen

    Bij mij werkt het ook niet.

  • Frankiea (18-04-2023 11:04) Citatie verwijderen

    Is er een probleem met tiptopper? Ik krijg een leeg/wit scherm als ik wil starten met het ingeven van mijn 6 voorspellingen!

Er was inderdaad een probleem waardoor hij vandaag geen spel had aangemaakt. Dit is inmiddels opgelost dus hij zou het weer moeten doen!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.