Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

De TipTopper game: groot succes én meer op komst!


Beste community leden,

 

Een tijdje geleden lanceerden we een gloednieuw (dagelijks) spel: de Tiptopper. Deze swipe-to-play game is erg goed ontvangen door de VW community en er spelen al meer dan 100 spelers mee. 

 

Op dit moment zitten we nog in de testfase. Dit betekent dat er nog een aantal verbeteringen door worden gevoerd. De stand zal straks dan ook gereset worden. Waarom? Omdat we binnenkort, op 15 mei, voor het eggie gaan spelen. Dat wil zeggen, voor de prijzen! 


Wat verandert er vanaf 15 mei?

Vanaf 15 mei kan er worden gestreden om de prijzen. Deze prijzen worden uitgedeeld aan de hand van het klassement. Er zal zowel een maand-, als een jaarklassement komen. Eindig je hoog in het maandklassement? Dan kom jij in aanmerking voor waardebonnen en/of freebets. Lukt het je om hoog te eindigen in het jaarklassement? Dan staan er nóg mooiere prijzen op je te wachten. Welke prijzen dit zijn houden we nog even geheim!

 

Daarnaast gaan we een verandering doorvoeren in het spel. We gaan van 10 vragen per dag terug naar 6 vragen per dag. We merken dat 10 keer swipen op een dag teveel is, vooral op dagen waar weinig wedstrijden in grotere competities gespeeld worden.

 

Feedback altijd welkom

Jullie spelen dagelijks de Tiptopper game en daarom vinden we jullie feedback erg belangrijk. We horen graag jullie bevindingen van de game (klachten, verbeterpunten, bugs of nieuwe ideeën). Alle feedback is welkom! 

 

Dank!! Het VW Team.


👉 Ga hier naar tiptopper! 👈 

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 9-05-2022 07:50 Acties en spellen
in 9-05-2022 07:50 Acties en spellen
90 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
  • Man83uel (16-05-2022 01:26) Citatie verwijderen

    De vraag was toch of dat Adana Demispor under 1.5 zou zitten ?


Dat is wel vreemd inderdaad, moet inderdaad Adana Demirspor zijn.


@Support Bij de button Betslips staat een van de vragen verkeerd getoond (Galatasaray over 1.5 ipv Adana Demirspor over 1.5). Gek genoeg staat er ook de odd van Gala bij. Bij de button Check antwoorden staat alles wel gewoon goed.

1 Vind ik leuk's
  • Man83uel (16-05-2022 01:26) Citatie verwijderen

    De vraag was toch of dat Adana Demispor under 1.5 zou zitten ?


  • Zolekalseenmandje (16-05-2022 08:38) Citatie verwijderen

    Dat is wel vreemd inderdaad, moet inderdaad Adana Demirspor zijn.


    @Support Bij de button Betslips staat een van de vragen verkeerd getoond (Galatasaray over 1.5 ipv Adana Demirspor over 1.5). Gek genoeg staat er ook de odd van Gala bij. Bij de button Check antwoorden staat alles wel gewoon goed.

Er was inderdaad een probleem waardoor het in de betslip verkeerd weergegeven werd. We hebben nog even gecheckt en bij 'check antwoorden' staat het wel correct (zoals ingevuld) en het nakijken is ook goed gegaan bij deze vraag.


Het is wordt dus alleen verkeerd weergegeven op de betslip, maar het antwoord wordt wel goed opgeslagen en nagekeken.

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

@Support Spelen we op dit moment al voor de prijzen in het algemeen klassement (jaarklassement)? Of gaan jullie die ook resetten zodra jullie de prijzen hiervoor bekend maken?

0 Vind ik leuk's
  • Zolekalseenmandje (18-05-2022 08:12) Citatie verwijderen

    @Support Spelen we op dit moment al voor de prijzen in het algemeen klassement (jaarklassement)? Of gaan jullie die ook resetten zodra jullie de prijzen hiervoor bekend maken?

Het algemeen klassement is vanaf 15 mei inderdaad ook voor prijzen, dus deze zal niet weer worden gereset. De prijzen worden voor 1 juni bekend gemaakt!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

@Support Ik heb 2 vraagjes over Tiptopper:


1) Wat doen jullie met de prijzen in het geval van een gelijke stand? Dit is zeker niet ondenkbaar namelijk..

2) Prijzen voor het algemeen klassement (jaar) maken jullie vandaag of morgen bekend, toch?

0 Vind ik leuk's

@Support Ik kom op mijn laptop en telefoon niet verder dan vraag 2; hebben meerdere dat?

0 Vind ik leuk's
Quitters never win and winners never quit
  • Arthur-vl (31-05-2022 06:05) Citatie verwijderen

    @Support Ik kom op mijn laptop en telefoon niet verder dan vraag 2; hebben meerdere dat?


zelfde probleem.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK
  • Zolekalseenmandje (30-05-2022 08:51) Citatie verwijderen

    @Support Ik heb 2 vraagjes over Tiptopper:


    1) Wat doen jullie met de prijzen in het geval van een gelijke stand? Dit is zeker niet ondenkbaar namelijk..

    2) Prijzen voor het algemeen klassement (jaar) maken jullie vandaag of morgen bekend, toch?

Een gelijke stand is zeker niet onmogelijk. In dat geval worden de twee prijzen verdeeld, dus krijgt ieder het gemiddelde. Deze maand zijn de prijzen bijvoorbeeld 1. €100 en 2. €50, bij een gedeelde eerste plek krijgt ieder dan €75. Als het niet om een cadeaubon gaat maar om een andere fysieke prijs zal een andere oplossing bedacht moeten worden.


De jaarlijkse prijzen zijn nog niet zichtbaar op de tiptopper pagina, maar zijn als volgt:

  1. 4K TV t.w.v. €525
  2. Noise-cancelling koptelefoon t.w.v. €200
  3. Bluetooth speaker t.w.v. €100
  4. Bol.com cadeaubon t.w.v. €50
  5. Bol.com cadeaubon t.w.v. €50
  6. Bol.com cadeaubon t.w.v. €25
  7. Bol.com cadeaubon t.w.v. €25
  8. Bol.com cadeaubon t.w.v. €25

Welke TV, koptelefoon of speaker is nog niet gespecificeerd i.v.m. de beschikbaarheid wanneer de prijzen uitgedeeld worden. Het kan namelijk zijn dat er een betere TV (voor dezelfde prijs) beschikbaar is tegen de tijd dat de prijs toegekend wordt.

3 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
  • Arthur-vl (31-05-2022 06:05) Citatie verwijderen

    @Support Ik kom op mijn laptop en telefoon niet verder dan vraag 2; hebben meerdere dat?

  • Caantjes (31-05-2022 10:40) Citatie verwijderen


    zelfde probleem.

Dit probleem is inmiddels opgelost, het kan zijn dat je even je cache moet wissen voordat hij het weer doet!

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
  • Support (31-05-2022 12:03) Citatie verwijderen

    Dit probleem is inmiddels opgelost, het kan zijn dat je even je cache moet wissen voordat hij het weer doet!

Goedemorgen @Support

Gisteren was het bij vraag twee verholpen, maar vandaag bij vraag twee hetzelfde probleem; je kan hem niet goed- of foutkeuren.

0 Vind ik leuk's
Quitters never win and winners never quit

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.