Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

De TipTopper game: groot succes én meer op komst!


Beste community leden,

 

Een tijdje geleden lanceerden we een gloednieuw (dagelijks) spel: de Tiptopper. Deze swipe-to-play game is erg goed ontvangen door de VW community en er spelen al meer dan 100 spelers mee. 

 

Op dit moment zitten we nog in de testfase. Dit betekent dat er nog een aantal verbeteringen door worden gevoerd. De stand zal straks dan ook gereset worden. Waarom? Omdat we binnenkort, op 15 mei, voor het eggie gaan spelen. Dat wil zeggen, voor de prijzen! 


Wat verandert er vanaf 15 mei?

Vanaf 15 mei kan er worden gestreden om de prijzen. Deze prijzen worden uitgedeeld aan de hand van het klassement. Er zal zowel een maand-, als een jaarklassement komen. Eindig je hoog in het maandklassement? Dan kom jij in aanmerking voor waardebonnen en/of freebets. Lukt het je om hoog te eindigen in het jaarklassement? Dan staan er nóg mooiere prijzen op je te wachten. Welke prijzen dit zijn houden we nog even geheim!

 

Daarnaast gaan we een verandering doorvoeren in het spel. We gaan van 10 vragen per dag terug naar 6 vragen per dag. We merken dat 10 keer swipen op een dag teveel is, vooral op dagen waar weinig wedstrijden in grotere competities gespeeld worden.

 

Feedback altijd welkom

Jullie spelen dagelijks de Tiptopper game en daarom vinden we jullie feedback erg belangrijk. We horen graag jullie bevindingen van de game (klachten, verbeterpunten, bugs of nieuwe ideeën). Alle feedback is welkom! 

 

Dank!! Het VW Team.


👉 Ga hier naar tiptopper! 👈 

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 9-05-2022 07:50 Acties en spellen
in 9-05-2022 07:50 Acties en spellen
90 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Leuk! Maar ik hoop dat dit niet het einde betekent van de tipcompetitie-subleagues zoals we deze vele jaren gespeeld hebben?

0 Vind ik leuk's

Eens met zolek , die zijn toch onvervangbaar , wel is het nieuwe concept een constante competitie wat ook wat heeft , hopelijk naast elkaar ( als dat haalbaar is voor VW want blijft vrijblijvend ) toch weer dank VW

0 Vind ik leuk's
  • Zolekalseenmandje (09-05-2022 08:55) Citatie verwijderen

    Leuk! Maar ik hoop dat dit niet het einde betekent van de tipcompetitie-subleagues zoals we deze vele jaren gespeeld hebben?

  • Hooliesee (09-05-2022 09:27) Citatie verwijderen

    Eens met zolek , die zijn toch onvervangbaar , wel is het nieuwe concept een constante competitie wat ook wat heeft , hopelijk naast elkaar ( als dat haalbaar is voor VW want blijft vrijblijvend ) toch weer dank VW

Hey beiden,


Dit is absoluut niet het einde van de tipcompetities! Deze blijven gewoon doorgaan en binnenkort zal er bijvoorbeeld ook weer een tennis tipcompetitie gestart worden!

4 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Er zijn vandaag maar 6 tips te spelen terwijl er vanavond alleen al 9 eredivisie wedstrijden zijn ??

0 Vind ik leuk's
Mijn tips:


Enige duidelijkheid wel gewenst. Nu voelt het wat zinloos als standen worden gewijzigd en uitslagen wel of niet worden meegenomen zonder dat je weet wat er te winnen is.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK
  • Caantjes (11-05-2022 07:00) Citatie verwijderen


    Enige duidelijkheid wel gewenst. Nu voelt het wat zinloos als standen worden gewijzigd en uitslagen wel of niet worden meegenomen zonder dat je weet wat er te winnen is.

Op dit moment zitten we nog in de testfase. Dit betekent dat er nog een aantal verbeteringen door worden gevoerd. De stand zal straks dan ook gereset worden. Waarom? Omdat we binnenkort, op 15 mei, voor het eggie gaan spelen. Dat wil zeggen, voor de prijzen! 

1 Vind ik leuk's
  • Caantjes (11-05-2022 07:00) Citatie verwijderen


    Enige duidelijkheid wel gewenst. Nu voelt het wat zinloos als standen worden gewijzigd en uitslagen wel of niet worden meegenomen zonder dat je weet wat er te winnen is.

Vanaf volgende week zal er een maandelijks klassement zijn, waarbij we ook prijzen gaan weg geven. Omdat we hier vanaf 15 mei mee beginnen, zal de stand maandag ochtend (16 mei) worden gereset en zal deze 'maand' dus een kortere maand zijn (15 mei t/m 31 mei). Let op, de resultaten van de wedstrijden die op zondag zijn ingevuld tellen dus wel mee! Alleen de wedstrijden daarvoor niet meer.


De prijzen zijn inmiddels ook de zien op de tiptopper pagina bij het maandelijkse klassement!

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
  • Man83uel (11-05-2022 02:24) Citatie verwijderen

    Er zijn vandaag maar 6 tips te spelen terwijl er vanavond alleen al 9 eredivisie wedstrijden zijn ??

Het aantal tips is voor elke dag hetzelfde. Helaas zijn er dagen waarop weinig wedstrijden worden gespeeld in grote competities, en dit maakt het lastig om 10 wedstrijden te vinden waarvoor gebalanceerde tips aangemaakt kunnen worden.


Om het interessant te houden is het aantal tips dus teruggebracht naar 6 in plaats van 10 tips.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik zou het interessanter vinden dat je je voorspellingen de dag (avond) ervoor zou kunnen ingeven. Dus vandaag ingeven voor de wedstrijden van morgen.

0 Vind ik leuk's

De vraag was toch of dat Adana Demispor under 1.5 zou zitten ?


0 Vind ik leuk's
Mijn tips:

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.