Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Eredivisie (of Premier Manager dan wel CL) Game: Suggesties?

Beste meedenkende leden,

Het nieuwe Eredivisie seizoen gaat over enkele weken weer beginnen. Gezien de populariteit van de Wimbledon en Tour de France game zijn wij alweer voorzichtig aan het kijken naar een mogelijk spel om ook hieraan te koppelen. Pin ons er niet aan vast, maar we doen uiteraard ons best om iets leuks voor jullie te regelen :-)

Dus heb je suggesties? Post ze hier!

Heb je suggestie voor een andere league (bijv. Belgie)? Deel je mening!

Wat vond iedereen trouwens van de Scorito opzet bij de andere spellen?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 20-07-2015 12:45 Acties en spellen
in 20-07-2015 12:45 Acties en spellen
25 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik doe sowieso al mee met een Scorito poule voor de Eredivisie met vrienden. Dus het is geen moeite voor mij om ook mee te doen aan een poule van Voetbalwedden. Lijkt me erg leuk. Vooral als er inderdaad ook weer weekprijzen te winnen zijn!

Ik heb zelf niet zoveel met de Belgische competitie. Maar een eventuele poule voor de Championsleague lijkt me wel leuk!
0 Vind ik leuk's
De scorito poule voor eredivisie is inderdaad erg leuk! Daar kan je naast het gokken op de correcte score ook 4 doelpuntenmakers per speelronde kiezen, voor een verdediger krijg je dan veel meer punten als voor een aanvaller. Lijkt me een goed plan om zoiets ook met VW te doen
0 Vind ik leuk's
Zweeler is ook een leuke site waar je tenminste niet elke week kunt wisselen zodat iedereen dezelfde spelers heeft...

Zij maken er 1 voor de Eredivisie maar ook voor de Premier League, erg tof!
0 Vind ik leuk's
Je kan het ook op vw houden, door bijvoorbeeld per speelronde een aantal vragen te stellen zoals er vorig seizoen vragen gesteld werden bij prijsvragen! Ik ben een tegenstander van correcte scores invullen, aangezien dit vrijwel puur gokken is en we toch meer met wedden bezig zijn op deze site! ;)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 21 jul. 2015 om 09:35
thijs92:
Je kan het ook op vw houden, door bijvoorbeeld per speelronde een aantal vragen te stellen zoals er vorig seizoen vragen gesteld werden bij prijsvragen! Ik ben een tegenstander van correcte scores invullen, aangezien dit vrijwel puur gokken is en we toch meer met wedden bezig zijn op deze site! ;)


Prijsvragen kunnen altijd :-) Persoonlijk vind ik de meer game-achtige varianten (zoals Scorito) ook altijd wel leuk. Maar wellicht ben ik de enige dan ;-)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Als Belg zijnde vind ik Scorito momenteel de beste
Ben dan ook grote favoriet om voor de Eredivisie een gelijkaardige opzet te doen zoals met Tour de France game
En mocht Scorito ook de Belgische Jupiler League aanbieden , dan vind ik dat deze ook meegenomen moet worden , al was het enkel maar voor de Belgische leden hier .
0 Vind ik leuk's
Ikzelf ben ook voorstander van Scorito.
Vind de opzet goed - en ook leuk dat je al je spellen op 1 site hebt.
0 Vind ik leuk's
Zie deze mogelijkheid bij Scorito:

Bij TopCoach word je coach van een team van spelers uit de Nederlandse Eredivisie. Dit team van 18 spelers stel je samen op basis van een fictief budget. Per speelronde in de Eredivisie stel je 11 spelers op in de basis, 4 spelers op de bank en 3 op de tribune. Je kunt per speler punten verdienen wanneer hij bijvoorbeeld scoort, een assist geeft, of wanneer hij (de keeper) de nul houdt. Met de Scorito-app kun je tijdens wedstrijden precies zien welke spelers uit je team actief zijn en of zij al punten hebben gescoord. Je kunt ook de opstellingen van je tegenspelers bekijken en met hen chatten.

Dit lijkt me een stuk leuker concept dan het voorspellen van de correct scores, dat is in mijn ogen een loterij.
Het samenstellen van een team is een stuk interessanter, want daar komt een stuk meer voetbalkennis bij kijken, en dan is het ook leuk om te ontdekken wie bijvoorbeeld het talent van het jaar heeft ontdekt :)
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 21 jul. 2015 om 10:55
spartacus:
Als Belg zijnde vind ik Scorito momenteel de beste
Ben dan ook grote favoriet om voor de Eredivisie een gelijkaardige opzet te doen zoals met Tour de France game
En mocht Scorito ook de Belgische Jupiler League aanbieden , dan vind ik dat deze ook meegenomen moet worden , al was het enkel maar voor de Belgische leden hier .


België wordt bij Scorito niet aangeboden. Als je een ander platform hiervoor weet, geef maar een gil!

We willen - zoals altijd - graag iets aanbieden waaraan iedereen mee kan doen, maar helaas is dat niet altijd mogelijk.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
www.flexvoetbal.nl

kan je ook een leuke poule maken kampioen van het jaar topscore van het jaar en de eindstand en elke week de uitslagen invullen.

speel daar al paar jaar met me vrienden echt leuk allemaal.





0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.