Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Eredivisie (of Premier Manager dan wel CL) Game: Suggesties?

Beste meedenkende leden,

Het nieuwe Eredivisie seizoen gaat over enkele weken weer beginnen. Gezien de populariteit van de Wimbledon en Tour de France game zijn wij alweer voorzichtig aan het kijken naar een mogelijk spel om ook hieraan te koppelen. Pin ons er niet aan vast, maar we doen uiteraard ons best om iets leuks voor jullie te regelen :-)

Dus heb je suggesties? Post ze hier!

Heb je suggestie voor een andere league (bijv. Belgie)? Deel je mening!

Wat vond iedereen trouwens van de Scorito opzet bij de andere spellen?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 20-07-2015 12:45 Acties en spellen
in 20-07-2015 12:45 Acties en spellen
25 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Met thijs92 ben ik het wel eens wat betreft correcte scores, dit is meer gokken.

Maar een soort spel als extra is wel leuk. Deze heb ik gevonden (Het spel is van foxsports zelf)
Dit kan ook gewoon in een SubLeauge (Dus eventueel voetbalwedden subleauge)
Je kan ook gewoon prijzen winnen van foxsports in de niet subleauge.

http://www.profcoach.nl/

DIT SEIZOEN IN PROFCOACH
- Creëer je eigen dreamteam, stel elke speelronde je sterkste elftal op en kies je aanvoerder.
- Volg live de prestaties van jouw team via je computer, tablet of smartphone.
- Maak Profcoach nóg spannender en ga de strijd met je vrienden en collega‘s aan in een subleague.
- Niet tevreden over de prestaties van een speler? Je kunt dit seizoen maar liefst 20 transfers doorvoeren!

Kies van elke club de volgens jou beste speler en maak elke speelronde de beste opstelling. Belangrijk is ook dat je elke speelronde de juiste captain selecteert, hij verdient namelijk dubbele punten. Maak een subleague aan en neem het op tegen je collega’s, familie en vrienden en laat zien dat jij de beste Profcoach bent! Tot slot kun je dit seizoen alles tot in de puntjes volgen dankzij de toevoeging van Profcoach Live. Zo kun je precies zien hoe jij, maar ook je subleague genoten scoren tijdens een wedstrijd.

Spelregels
http://www.profcoach.nl/articles/rules/html/
0 Vind ik leuk's
Scorito/profcoach vind ik erg leuk, het zou dan ook top zijn als hier weer een soort prijs(vraag) aan verbonden wordt!

Ook de opzet van het wk-spel vorig jaar was fantastisch, per speelronde een aantal vragen , maar ik denk dat dit een beetje te veel tijd en moeite zal kosten.
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 22 jul. 2015 om 07:08
Mooie suggesties!

Verder heb je nog http://www.coachvanhetjaar.nl/

Opzet van de games is allemaal redelijk gelijk als ik dat zo snel bekijk.

0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Ik speel al een paar jaar verschillende 'eredivisie games', heb de games die hier voorbij zijn gekomen ook allemaal gespeeld. Ik vind toch echt coachvanhetjaar het leukste spel alleen het enige minpunt is dat hier geld voor moet worden betaald om mee te doen. Verder lijkt me het concept met spelers selecteren en hiervoor punten krijgen als hij scoort/ nul houdt etc. het leukst. Zoals eerder is aangegeven is eindstanden toch een beetje gokken.
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 28 jul. 2015 om 13:38
denise92:
thijs92:
Je kan het ook op vw houden, door bijvoorbeeld per speelronde een aantal vragen te stellen zoals er vorig seizoen vragen gesteld werden bij prijsvragen! Ik ben een tegenstander van correcte scores invullen, aangezien dit vrijwel puur gokken is en we toch meer met wedden bezig zijn op deze site! ;)


Prijsvragen kunnen altijd :-) Persoonlijk vind ik de meer game-achtige varianten (zoals Scorito) ook altijd wel leuk. Maar wellicht ben ik de enige dan ;-)


Eerste prijsvraag staat ondertussen online :-)

Verder zijn we aan het kijken of we nog iets kunnen doen in de vorm van een Scorito-achtige game. Sponsoren vinden voor een .nl domein is sowieso lastig (lees haast onmogelijk). Er zijn geen internationale varianten hiervan ofwel? Dus iets van Scorito maar dan voor de Champions League of de Premier League?
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Dan zou ik toch zeggen www.scorito.com en daarin het onderdeel Topcoach
Dat je zelf je team mag samenstellen. Scorito.com zijn mogelijk wel sponsors voor te vinden?
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 29 jul. 2015 om 07:58
timbarrett:
Dan zou ik toch zeggen www.scorito.com en daarin het onderdeel Topcoach
Dat je zelf je team mag samenstellen. Scorito.com zijn mogelijk wel sponsors voor te vinden?


Zal kijken wat we kunnen doen (y).
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Vind het opzet van de scorite topcoach wedstrijd zeer leuk ben alleen belg en ken de eredivisie niet goed genoeg vrees ik voor echt resultaat te behalen ;( andere competities zouden een leuke aanvulling zijn ja
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 30 jul. 2015 om 07:07
roma10:
Vind het opzet van de scorite topcoach wedstrijd zeer leuk ben alleen belg en ken de eredivisie niet goed genoeg vrees ik voor echt resultaat te behalen ;( andere competities zouden een leuke aanvulling zijn ja


Als je een idee hebt qua game - maar dan met bijv. de Premier League of Champions League.. geef maar een gil (a)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Premier league lijkt me wel leuk, http://fantasy.premierleague.com/ op deze site kan je een team maken alleen weet niet of je er ook een eigen subpoule kunt maken.
0 Vind ik leuk's
gas erop! ginne klets :p

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.