Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

FIFA 20 toernooi! Doe jij mee?

FIFA toernooi!


Aangezien het coronavirus ons (zo een beetje) allemaal thuishoudt, is dit het uitgelezen moment om weer een FIFA-toernooitje op te zetten! De laatste keer wonnen Relo10 & Timoovd het duo toernooi. Uiteraard biedt VW op basis van het aantal deelnemers een passende prijzenpot!


Wil je mee doen? Laat je reactie achter in dit topic. Daarnaast willen we graag weten welke console je gebruikt. Andere keren ging het om een PS4 toernooi, maar mochten er veel Xbox spelers onder onze leden zijn, kunnen we altijd kijken naar een toernooi per console (PS4, Xbox, PC). Vervolgens kijken we ook wat het leukste is: 1 vs 1 of 2 vs 2.


Dus: laat weten of je meedoet en welke console je gebruikt!

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 13-03-2020 10:21 Acties en spellen
in 13-03-2020 10:21 Acties en spellen
56 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Wanneer wordt dit in gang gezet en meer info?

0 Vind ik leuk's

Ja vraag ik mij ook af..

0 Vind ik leuk's

Ps4 en 2vs2 lijkt me leuk !

0 Vind ik leuk's

We hopen vandaag met een update te komen. We zijn druk bezig om nog meer alternatieven te verzinnen / op te zetten, dus kan het wat langer duren :-)

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Top, kijk ernaar uit in deze toch wel saaie tijd qua sport..

0 Vind ik leuk's

Om het allemaal wat vlotter te laten verlopen, zoeken we eigenlijk weer een of twee 'toernooidirecteuren'. In het verleden hebben Timoovd en Rel10 dit opgepakt. Niet heel veel werk, maar het zorgt er wel voor dat het toernooi lekker aan de gang blijft.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik wil dit best oppakken samen met iemand, wel het 1 vs 1 toernooi, 2vs2 laat ik aan iemand anders over dan haha :)

2 Vind ik leuk's

Ik wil het opzich ook wel oppakken. Ik speel Ps4. Lijkt me erg leuk dit

1 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21
Op do. mrt.. 2020, 10:27 schreef gelijkspelletje21:

Ik wil het opzich ook wel oppakken. Ik speel Ps4. Lijkt me erg leuk dit

Laten we dit dan oppakken? Neem even contact met me op via pm!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.