Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ga jij voor die €100 winst met Nederland - Frankrijk?

Ga jij voor die €100 winst met Nederland - Frankrijk?


 

Oranje staat vrijdagavond in de Kuip weer tegenover Frankrijk in de Nations League. De uitwedstrijd eindigde in een 2-1 nederlaag voor Nederland, maar zouden ze ditmaal van de wereldkampioen kunnen winnen? In het geval van winst op Frankrijk, is Nederland zeker van het behoud van haar plek in groep 1. Hoe denk jij dat deze wedstrijd zal eindigen? Laat jouw voorspelling achter in dit topic en maak kans op €100 speelgeld bij Bet777!

 

Raad de uitslag en het totaal aantal gemaakte doelpunten van deze match en maak kans op €100 speelgeld bij Bet777!

 

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen de eerste stap overslaan)

 

  • Registreer je bij Bet777 en maak gebruik van de nieuwe & exclusieve welkomstbonus!
  • Belangrijk: voeg jouw Bet777 gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Plaats voor vrijdag 16 november 20:44 jouw voorspelling in dit topic. Om het nakijken te vergemakkelijk vragen we je het antwoord volgens onderstaand voorbeeld te schrijven:


Bijvoorbeeld:


  • Uitslag: Nederland wint
  • Aantal gemaakte doelpunten in deze match: 3 doelpunten

 

Let op: om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw Bet777 gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.


De winnaar wordt maandag 19 november 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Game on!

 

Voorwaarden:


  • Let op! Je hebt een geldig Bet777 account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de nieuwe & exclusieve welkomstbonus!
  • BELANGRIJKE VOORWAARDE: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Degene die de prijsvraag en het aantal gemaakte doelpunten in reguliere speeltijd correct heeft geraden, wint €100 speelgeld bij Bet777. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot vrijdag 16 november 20:44
  • Actie is geldig voor spelers van Bet777
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker

 


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 15-11-2018 14:53 Acties en spellen
in 15-11-2018 14:53 Acties en spellen
77 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Gelijkspel

2 goals

0 Vind ik leuk's

Gelijkspel

0 goals

0 Vind ik leuk's

Nederland, 1 doelpunt

0 Vind ik leuk's
feyenoord

Gelijkspel 6 doelpunten

0 Vind ik leuk's

Met een knappe 2-0 heeft Nederland afgelopen vrijdag haar zege gepakt op wereldkampioen Frankrijk! Dankzij twee heerlijke doelpunten van Wijnaldum en Depay heeft Nederland vanavond tegen Duitsland genoeg aan een punt om door te gaan naar de finaleronde. Zal Nederland zich vanavond kronen tot groepswinnaar?


Degene die de uitslag en het juiste aantal doelpunten correct heeft geraden is henk3412. Gefelicteerd, jij hebt €100 speelgeld gewonnen bij Bet777! We nemen via PM contact met je op.



0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.