• /
  • Forum /
  • Acties en spellen /
  • Goktoberfest - Doe gratis mee en win de hele maand oktober gave prijzen. Totale prijzenpot; €10.000!

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Goktoberfest - Doe gratis mee en win de hele maand oktober gave prijzen. Totale prijzenpot; €10.000!

Vanaf 1 oktober gaat de wedmarkt eindelijk open en dat vinden wij wel een feestje waard! Daarom kun je de hele maand oktober meedoen aan ons enige echte GOKTOBERFEST!

↪ Ga nu naar Goktoberfest!

Zoals je vast al weet, was het voor online aanbieders dit jaar mogelijk om een Nederlandse licentie aan te vragen. De eerste licenties worden vanaf 1 oktober uitgedeeld, waardoor bookmakers legaal hun diensten mogen aanbieden aan Nederlandse spelers. Het is nog even wachten tot alle grote en bekende bookmakers de markt mogen betreden, maar we konden het niet laten om het toch alvast te vieren! 🎊


De hele maand oktober kun je mee chatten, uitslagen voorspellen, bookmaker ervaringen achterlaten, slimme wedtips maken en jouw vrienden en familie naar Voetbalwedden.net sturen om zoveel mogelijk loten te verzamelen. Hoe meer loten, des te groter de kans op één van de gave prijzen! De totale prijzenpot is maar liefst €10.000 dus mis het niet!


Houd dit forumtopic en onze aankondigingen in de gaten, zodat je op de hoogte blijft van alle updates omtrent het Goktoberfest!

6 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 16-09-2021 14:04 Acties en spellen
in 16-09-2021 14:04 Acties en spellen
121 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
  • Pijnacker83 (04-10-2021 16:30) Citatie verwijderen

    Niemand anders hier last van. Kan helemaal niets in chat en prive berichten. Grote witte balk in beeld

Heb hetzelfde probleem op mobiel als jij

1 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Gaan ze er nog wat aan doen denk je 😅 Lijkt toto en betcity site wel

0 Vind ik leuk's

Ik wilde mij registreren bij betcity, maar na een foto van mijn id gemaakt te hebben kreeg ik de melding 'registratie identificatiefout' iemand enig idee waar dat aan ligt? Sta niet ingeschreven in het CRUKS ofzo

0 Vind ik leuk's

wedtips plaatsen lukt ook bijna bij geen enkele wedstrijd VP en vraag me af of de ranglijst in de subleague ook klopt. Thanx verder natuurlijk.

0 Vind ik leuk's
  • Pijnacker83 (04-10-2021 17:06) Citatie verwijderen

    Gaan ze er nog wat aan doen denk je 😅 Lijkt toto en betcity site wel

Sorry, helemaal gemist! Wil je me even laten weten of je de app, de mobiele site of de desktop versie gebruikt, zodat we er naar kunnen kijken?? Dankjewel!!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
  • Vincentvvv (04-10-2021 17:19) Citatie verwijderen

    Ik wilde mij registreren bij betcity, maar na een foto van mijn id gemaakt te hebben kreeg ik de melding 'registratie identificatiefout' iemand enig idee waar dat aan ligt? Sta niet ingeschreven in het cruks ofzo

Heb je de klantenservice van BetCity al gesproken? Die kunnen je denk ik het allerbeste en snelste verder helpen!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
  • Support (05-10-2021 07:08) Citatie verwijderen

    Sorry, helemaal gemist! Wil je me even laten weten of je de app, de mobiele site of de desktop versie gebruikt, zodat we er naar kunnen kijken?? Dankjewel!!

Hallo VW. De ranglijst in de subleague lijkt te kloppen. Maar voor een subleague moet je wedtips kunnen plaatsen en dat kan dus vrijwel helemaal niet. Ik heb net weer ff gekeken en als je een willekeurige game opent is het nu helemaal leeg. Af en toe een A-competitie doet 't wel. Ik zit gewoon op de mobiel en dan gewoon de site. Succes.

0 Vind ik leuk's
  • Vincentvvv (04-10-2021 17:19) Citatie verwijderen

    Ik wilde mij registreren bij betcity, maar na een foto van mijn id gemaakt te hebben kreeg ik de melding 'registratie identificatiefout' iemand enig idee waar dat aan ligt? Sta niet ingeschreven in het cruks ofzo

Betcity is niet te doen lijkt wel haha. Ik heb inmiddels een mailtje gestuurd maar totaal nergens en geen reactie en ik blijf door of met alles terug gezonden naar de persoonsgegevens-pagina.

Bericht gewijzigd door altaidpech op di 5 okt. 2021, 10:54
0 Vind ik leuk's

Vandaag is het alleen doorverwijzen bij t goktberfest ?Of kijk ik ergens overheen ?

0 Vind ik leuk's
  • Totoyoure (05-10-2021 11:02) Citatie verwijderen

    Vandaag is het alleen doorverwijzen bij t goktberfest ?Of kijk ik ergens overheen ?

Klopt, je kunt loten winnen met het referren van nieuwe leden voor zowel de Lucky Lottery als de Refer & Win actie. Met de Refer & Win actie maak je met die loten kans op een HP Laptop (en andere prijzen) en met de Lucky Lottery loten maak je kans op 1 van de hoofdprijzen! Zeker de moeite waard dus om nieuwe leden aan te dragen via jouw unieke link :)

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.