• /
  • Forum /
  • Acties en spellen /
  • Goktoberfest - Doe gratis mee en win de hele maand oktober gave prijzen. Totale prijzenpot; €10.000!

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Goktoberfest - Doe gratis mee en win de hele maand oktober gave prijzen. Totale prijzenpot; €10.000!

Vanaf 1 oktober gaat de wedmarkt eindelijk open en dat vinden wij wel een feestje waard! Daarom kun je de hele maand oktober meedoen aan ons enige echte GOKTOBERFEST!

↪ Ga nu naar Goktoberfest!

Zoals je vast al weet, was het voor online aanbieders dit jaar mogelijk om een Nederlandse licentie aan te vragen. De eerste licenties worden vanaf 1 oktober uitgedeeld, waardoor bookmakers legaal hun diensten mogen aanbieden aan Nederlandse spelers. Het is nog even wachten tot alle grote en bekende bookmakers de markt mogen betreden, maar we konden het niet laten om het toch alvast te vieren! 🎊


De hele maand oktober kun je mee chatten, uitslagen voorspellen, bookmaker ervaringen achterlaten, slimme wedtips maken en jouw vrienden en familie naar Voetbalwedden.net sturen om zoveel mogelijk loten te verzamelen. Hoe meer loten, des te groter de kans op één van de gave prijzen! De totale prijzenpot is maar liefst €10.000 dus mis het niet!


Houd dit forumtopic en onze aankondigingen in de gaten, zodat je op de hoogte blijft van alle updates omtrent het Goktoberfest!

6 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 16-09-2021 14:04 Acties en spellen
in 16-09-2021 14:04 Acties en spellen
121 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Bij mij en mn broer ook niet

0 Vind ik leuk's

Alles werkt gewoon maar het is allemaal wel minder dan voorheen. Bij de VW50 moet je echt alles inzetten anders slaat ie (natuurlijk) niet op of heb je die optie niet. In de tipcompetitie zitten overigens allemaal wedstrijden zonder keuzes VW. Dus als je de game selecteert zijn er vervolgens geen weddenschappen met een rode mededeling. Verder prima kalender weer waarvoor dank. X Altaid.

Bericht gewijzigd door altaidpech op za 2 okt. 2021, 09:10
0 Vind ik leuk's

Bij mij is het ook nog steeds niet vindbaar.

0 Vind ik leuk's

Je moet er voor zorgen dat je voor alle wedstrijden iets inlegt.

0 Vind ik leuk's
  • Altaidpech (02-10-2021 09:09) Citatie verwijderen

    Alles werkt gewoon maar het is allemaal wel minder dan voorheen. Bij de VW50 moet je echt alles inzetten anders slaat ie (natuurlijk) niet op of heb je die optie niet. In de tipcompetitie zitten overigens allemaal wedstrijden zonder keuzes VW. Dus als je de game selecteert zijn er vervolgens geen weddenschappen met een rode mededeling. Verder prima kalender weer waarvoor dank. X Altaid.

Dat met probleem met de tipcompetitie heb ik ook al aangekaart. Hoop dat het snel opgelost wordt, kan nu niet de tips plaatsen die ik wil :(

1 Vind ik leuk's

Helaas lukte mij om half 3 nog niet..

0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.

Ik zal ons IT Team maandag nog eens laten kijken naar de wedtips, want dat moet wel werken natuurlijk! En excuses voor degene die de VW50 niet konden opslaan... we zullen het proberen op te lossen voor de volgende VW50!! Groeten Julia

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Succes iedereen tijdens goktober ;)

0 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Kan juiste topic niet vinden maar kan iemand wat aan de chat doen. Kan op mobiel niet een tekst typen door een grote witte balk @support

0 Vind ik leuk's

Niemand anders hier last van. Kan helemaal niets in chat en prive berichten. Grote witte balk in beeld

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.