Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VERLENGD: Guts ACTIE! €10 NO-DEPOSIT bonus

Hi iedereen!

In samenwerking met Guts.com, een relatief jonge bookmaker (2013) hebben we een tweetal exclusieve promoties opgezet.

Promotie 1: 10 euro no-deposit bonus

Ofwel: 10 euro gratis wedden (gratis is echt gratis) :-)

Je kunt je t/m 28 februari 23.59 CET aanmelden voor deze promotie of zolang de voorraad strekt

De voorwaarden voor promotie 1:

- De promotie is exclusief voor leden van Voetbalwedden.net

- De bonus werkt daarom alleen via bovenstaande link

- Alleen nieuwe Nederlandse klanten van Guts kunnen gebruikmaken van deze actie

- Uiteraard kun je slechts één keer per account/klant/computer/adres/ip de bonus activeren

- De bonus wordt automatisch toegevoegd aan je account

- Je moet de bonus vrijspelen door het bedrag 7x rond te spelen op odds van 1.80 of hoger. Alleen 1X2 weddenschappen tellen mee.

> Bekijk alle promotie voorwaarden

> Pak die 10 euro gratis weddenschap nu direct (zonder storting)!

====================================

Promotie 2: 100% stortingsbonus tot 100 euro

Na de 10 euro no-deposit bonus kun je eventueel gebruikmaken van de 100% stortingsbonus. De minimale odds zijn relatief laag, alleen het aantal keer rondspelen is fors.

De voorwaarden voor promotie 2:

- De promotie is exclusief voor leden van Voetbalwedden.net

- Alleen nieuwe Nederlandse klanten van Guts kunnen gebruikmaken van deze actie

- Uiteraard kun je slechts één keer per account/klant/computer/adres/ip de bonus activeren

- Gebruik de code NL100 bij je eerste storting

- De bonus wordt automatisch toegevoegd aan je account

- Je moet de bonus vrijspelen door je storting+bonus 8x rond te spelen op odds van 1.50 of hoger. Hiervoor heb je 30 dagen de tijd.

- Via My Account > Bonuses > Sports kun je de status van je bonus zien

> Bekijk alle promotie voorwaarden

> Pak die 100% stortingsbonus nu direct

Uiteraard zijn we benieuwd naar jullie mening over deze bookmaker, dus vul allen een review in! Laat weten waarom je wel óf juist niet hier moet spelen. Thanks!

> Lees Guts reviews en plaats jouw eigen Guts review

Succes!

Denise

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 15-09-2016 14:06 Acties en spellen
in 15-09-2016 14:06 Acties en spellen
111 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Jammer dat de meeste acties vooral voor Nederlandse spelers zijn, in België hebben we ook niet echt veel keuze uit bookmakers
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 18 sep. 2016 om 16:49
betspons67:
Jammer dat de meeste acties vooral voor Nederlandse spelers zijn, in België hebben we ook niet echt veel keuze uit bookmakers


Klopt, dat maakt het regelen van acties voor Belgische spelers dan ook erg lastig - maar we doen uiteraard ons best!

CL Spel is bijv. wel voor Nederlanders en Belgen toegankelijk.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Iemand al de Promotie 2: 100% stortingsbonus tot 100 euro gebruikt, hoe ging dat? Ben benieuwd naar ervaringen van anderen voordat ik deze promo gebruik.
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 19 sep. 2016 om 10:47
svoetbal:
Hoe werkt de 100% bonus met combi weddenschappen? alle quoteringen 1.50 of totale quote 1.50?


Totale odd 1.50 (Y)

Een combi met bijv. 1.25 en 1.20 (totaal 1.50) is dus ook goed.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Voor die no depoist, alleen 1x2 telt mee, horen daar ook Handicaps enzo bij? Of alleen winnaar / gelijkspel?
0 Vind ik leuk's
wouterfcu:
Voor die no depoist, alleen 1x2 telt mee, horen daar ook Handicaps enzo bij? Of alleen winnaar / gelijkspel?
wouterfcu:
Voor die no depoist, alleen 1x2 telt mee, horen daar ook Handicaps enzo bij? Of alleen winnaar / gelijkspel?


ik kon ook live bets u 3,5 enz ermee doen... heb hem ook vrij gespeeld
0 Vind ik leuk's
Ben nieuw op gebied van wedden op wedstrijden. Hoe werkt deze 10 euro no deposit? Moet ik dan bij winst volledige winstbedrag weer inzetten of is 10euro dan al voldoende?
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 19 sep. 2016 om 18:26
daiov97:
Ben nieuw op gebied van wedden op wedstrijden. Hoe werkt deze 10 euro no deposit? Moet ik dan bij winst volledige winstbedrag weer inzetten of is 10euro dan al voldoende?


Je moet in totaal 70 euro hebben ingezet. 7x 10 euro is dus prima.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Daarnaast even rekening houden dat het minimum bedrag voor een uitbetaling minstens 20euro moet zijn..

Heb de bonus rondgespeeld en jawel, nu 18 euro erop.
0 Vind ik leuk's
Iemand al uitbetaald hier? 10'tje rondgespeeld en 100 van gemaakt, vind het live aanbod (op tennis in dit geval) erg matig dus wil er weer weg. Dat je zonder storting even gechecked moet worden oké (24u geleden nu ID/Adres/Bankgegevens geupload) maar nog niks gehoord, via de livechat begreep ik dat een foto/scan van m'n afschrift niet genoeg is, wtf? Hoe kan ik anders m'n bank gegevens verifiëren?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.