Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VERLENGD: Guts ACTIE! €10 NO-DEPOSIT bonus

Hi iedereen!

In samenwerking met Guts.com, een relatief jonge bookmaker (2013) hebben we een tweetal exclusieve promoties opgezet.

Promotie 1: 10 euro no-deposit bonus

Ofwel: 10 euro gratis wedden (gratis is echt gratis) :-)

Je kunt je t/m 28 februari 23.59 CET aanmelden voor deze promotie of zolang de voorraad strekt

De voorwaarden voor promotie 1:

- De promotie is exclusief voor leden van Voetbalwedden.net

- De bonus werkt daarom alleen via bovenstaande link

- Alleen nieuwe Nederlandse klanten van Guts kunnen gebruikmaken van deze actie

- Uiteraard kun je slechts één keer per account/klant/computer/adres/ip de bonus activeren

- De bonus wordt automatisch toegevoegd aan je account

- Je moet de bonus vrijspelen door het bedrag 7x rond te spelen op odds van 1.80 of hoger. Alleen 1X2 weddenschappen tellen mee.

> Bekijk alle promotie voorwaarden

> Pak die 10 euro gratis weddenschap nu direct (zonder storting)!

====================================

Promotie 2: 100% stortingsbonus tot 100 euro

Na de 10 euro no-deposit bonus kun je eventueel gebruikmaken van de 100% stortingsbonus. De minimale odds zijn relatief laag, alleen het aantal keer rondspelen is fors.

De voorwaarden voor promotie 2:

- De promotie is exclusief voor leden van Voetbalwedden.net

- Alleen nieuwe Nederlandse klanten van Guts kunnen gebruikmaken van deze actie

- Uiteraard kun je slechts één keer per account/klant/computer/adres/ip de bonus activeren

- Gebruik de code NL100 bij je eerste storting

- De bonus wordt automatisch toegevoegd aan je account

- Je moet de bonus vrijspelen door je storting+bonus 8x rond te spelen op odds van 1.50 of hoger. Hiervoor heb je 30 dagen de tijd.

- Via My Account > Bonuses > Sports kun je de status van je bonus zien

> Bekijk alle promotie voorwaarden

> Pak die 100% stortingsbonus nu direct

Uiteraard zijn we benieuwd naar jullie mening over deze bookmaker, dus vul allen een review in! Laat weten waarom je wel óf juist niet hier moet spelen. Thanks!

> Lees Guts reviews en plaats jouw eigen Guts review

Succes!

Denise

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 15-09-2016 14:06 Acties en spellen
in 15-09-2016 14:06 Acties en spellen
111 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
10 euro 7x rondspelen op minimale odd van 1, is dat niet een beetje to much ?

Kun je wel gebruiken als een gratis poging voor het 7 stappenplan
0 Vind ik leuk's
Geregistreerd, Moet account verifieëren via de e-mail.. Klik ik op de link staat er dat er fout was met de link.. probeer ik in te loggen staat er account is blocked.. Lekker begin maar we gaan maar eens even gezellig chatten.
0 Vind ik leuk's
Oke even gepraat, en het probleem is dat je tijdens de registratie gewoon door kan gaan zonder je telefoonnummer in te vullen. Maar dit is ook gelijk de reden dat je account word geblocked omdat het dan connected word met andere gebruikers die geen nummer invoeren en het dan word gezien als fake nummer.. Naja hij heeft het gefixed door me telefoonnummer alsnog toe te voegen. Dus je moet telefoonnummer invoeren.
0 Vind ik leuk's
Kan iemand vertellen welke weddenschappen mee tellen voor de bonus?
0 Vind ik leuk's
alleen 1x2 weddenschappen.
0 Vind ik leuk's
Bij mij dus ook blijkbaar geblockd (gezien het bovenstaande). omdat ik geen mobiel nummer ingevuld heb. Het zal allemaal wel. Als je om die reden al geblockd wordt. dan is de site zo amateuristisch, dat dat niets voor de toekomst belooft.
0 Vind ik leuk's
Moet uiteraard 2x geblockt (met -t) zijn dus. :-$
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 16 Sep 2016 om 10:45
dalek:
Bij mij dus ook blijkbaar geblockd (gezien het bovenstaande). omdat ik geen mobiel nummer ingevuld heb. Het zal allemaal wel. Als je om die reden al geblockd wordt. dan is de site zo amateuristisch, dat dat niets voor de toekomst belooft.


Dit heb ik even nagevraagd. Telefoonnummer is inderdaad een verplichting bij guts. De reden daarvan weet ik niet.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Werkt prima hoor. Bedankt hiervoor!
0 Vind ik leuk's
gister gelukt, kreeg met inloggen met 10 euro op mijn account, 1e bet is goed gegaan 10je op Ajax gisteren
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.