Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VERLENGD: Guts ACTIE! €10 NO-DEPOSIT bonus

Hi iedereen!

In samenwerking met Guts.com, een relatief jonge bookmaker (2013) hebben we een tweetal exclusieve promoties opgezet.

Promotie 1: 10 euro no-deposit bonus

Ofwel: 10 euro gratis wedden (gratis is echt gratis) :-)

Je kunt je t/m 28 februari 23.59 CET aanmelden voor deze promotie of zolang de voorraad strekt

De voorwaarden voor promotie 1:

- De promotie is exclusief voor leden van Voetbalwedden.net

- De bonus werkt daarom alleen via bovenstaande link

- Alleen nieuwe Nederlandse klanten van Guts kunnen gebruikmaken van deze actie

- Uiteraard kun je slechts één keer per account/klant/computer/adres/ip de bonus activeren

- De bonus wordt automatisch toegevoegd aan je account

- Je moet de bonus vrijspelen door het bedrag 7x rond te spelen op odds van 1.80 of hoger. Alleen 1X2 weddenschappen tellen mee.

> Bekijk alle promotie voorwaarden

> Pak die 10 euro gratis weddenschap nu direct (zonder storting)!

====================================

Promotie 2: 100% stortingsbonus tot 100 euro

Na de 10 euro no-deposit bonus kun je eventueel gebruikmaken van de 100% stortingsbonus. De minimale odds zijn relatief laag, alleen het aantal keer rondspelen is fors.

De voorwaarden voor promotie 2:

- De promotie is exclusief voor leden van Voetbalwedden.net

- Alleen nieuwe Nederlandse klanten van Guts kunnen gebruikmaken van deze actie

- Uiteraard kun je slechts één keer per account/klant/computer/adres/ip de bonus activeren

- Gebruik de code NL100 bij je eerste storting

- De bonus wordt automatisch toegevoegd aan je account

- Je moet de bonus vrijspelen door je storting+bonus 8x rond te spelen op odds van 1.50 of hoger. Hiervoor heb je 30 dagen de tijd.

- Via My Account > Bonuses > Sports kun je de status van je bonus zien

> Bekijk alle promotie voorwaarden

> Pak die 100% stortingsbonus nu direct

Uiteraard zijn we benieuwd naar jullie mening over deze bookmaker, dus vul allen een review in! Laat weten waarom je wel óf juist niet hier moet spelen. Thanks!

> Lees Guts reviews en plaats jouw eigen Guts review

Succes!

Denise

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 15-09-2016 14:06 Acties en spellen
in 15-09-2016 14:06 Acties en spellen
111 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 28 sep. 2016 om 12:29
Top! Ik begreep overigens dat een groot deel van de weddenschappen op die dagen waren gevoid i.v.m. incorrecte odds. Alleen werden die schijnbaar niet als void neergezet, maar als won.

Maar goed - het is opgelost zo! (Y)

Als er nog meer klachten/issues zijn met Guts. Hoor ik 't uiteraard graag!
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Misschien handig ook een tegen bericht te plaatsen mbt de uitbetalingen van guts. Ik heb zondag aanvraag ingediend en disdag stond dit netjes op mijn rekening. Er is niet naar papieren gevraagd.

Mbt het spelen op guts vind ik deze niet geheel aantrekkelijk. Weinig live spel en ik weer na 3 bets al gelimiteerd naar maximaal 15 euro inzet live. Laat staan combies waarin ik met een beetje idd rond 10 al gelimiteerd werd na 2 euro.

Al met al de bonus wel mooi gepakt dankje voetbalwedden!!
0 Vind ik leuk's
busssssie:
Misschien handig ook een tegen bericht te plaatsen mbt de uitbetalingen van guts. Ik heb zondag aanvraag ingediend en disdag stond dit netjes op mijn rekening. Er is niet naar papieren gevraagd.

Mbt het spelen op guts vind ik deze niet geheel aantrekkelijk. Weinig live spel en ik weer na 3 bets al gelimiteerd naar maximaal 15 euro inzet live. Laat staan combies waarin ik met een beetje idd rond 10 al gelimiteerd werd na 2 euro.

Al met al de bonus wel mooi gepakt dankje voetbalwedden!!

Hmm ik moest mijn gegevens wel doorgeven, maar heb nog geen limieten gehad.. Misschien omdat ik niet live speel.
0 Vind ik leuk's
Goot te passe ween & bliem!
Ik wil trouwens even 1 negatief puntje aankaarten. Man wat is die site van tijd tot tijd traag. Via de helpdesk hebben ze me verteld dat ze er mee bezig zijn maar poeh.. Vanochtend is hij echt niet vooruit te branden :-(
0 Vind ik leuk's
Goot te passe ween & bliem!
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 30 sep. 2016 om 09:43
Laatste dag om (als nieuwe klant) gebruik te maken van de 10 euro no-deposit.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Voordeel: bij no-deposit bonus kun je winst niet laten uitkeren naar Skrill maar alleen naar je bankrekening. Als je echter dan een storting doet via Skrill, kun je het hele bedrag wel weer laten uitbetalen via Skrill...Ik vond dit een prima aanbieding!
0 Vind ik leuk's
Bij mij is het na anderhalve week dan ook goed gekomen. Had wat problemen met het papierwerk, maar dat is inmiddels verholpen.
Bedankt voor de actie!
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 3 okt. 2016 om 09:59
De no-deposit actie is vorige week afgelopen. Hopelijk hebben jullie er maximaal van kunnen profiteren (Y)

Om toekomstige Guts klanten goed te kunnen informeren over de positieve en negatieve punten van deze bookie, vragen we jullie graag om een review(tje) achter te laten (Y)

Dat kan via: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/guts/reviews/maken/

Alvast: dankjulliewel! :-)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Het duurde even voordat het papierwerk in orde was.
Uitbetaling aangevraagd, deze stond na 3 dagen nog op de wachtstand. Na dit aangegeven te hebben in de chat stond de uitbetaling na een dag op mijn rekening.

Al met al ging alles niet even snel, daarentegen werd ik wel altijd vriendelijk, duidelijk en snel te woord gestaan (in de chat).
Uitbetaling uiteindelijk ook snel verricht.
0 Vind ik leuk's
frank1313:
denise92:

Wat ik van Guts begreep is het markt en speler afhankelijk wat je kunt inzetten, zoals gebruikelijk. Exacte bedragen durf ik dan ook niet te zeggen.

Ik heb per ongeluk Zagreb - Sevilla gebet :p Deze wordt pas dinsdag 18 oktober gespeeld. Dus... we gaan gewoon maar door haha!
Heb nu besloten om de GP darts en WK kwalificatie mee te spelen op guts. Site lijkt iets sneller te zijn de laatste dagen (ook in Internet Explorer lijkt de site iets stabieler als Chrome..) Op de telefoon is het nog steeds wel drama van tijd tot tijd.
Mijn 0 lijn staat nu op 200 euro. Als mijn bankroll dit bedrag aanraakt stop ik met het zetten van bets, we zullen zien waar het 18-19 oktober eindigt :D
0 Vind ik leuk's
Goot te passe ween & bliem!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.