Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Het grote freebet topic: verras ons, het loont!

Wat nu als je een weiland hebt met heel veel koeien? Niet een paar koeien maar echt heel erg veel zodat ze bijna over elkaar heen lopen. Juist, dan doe je er heel veel weg zodat de rest weer ruimte heeft en een ander er blij van wordt. Hetzelfde hebben wij met een weiland vol aan freebet codes. Echt waar? Echt waar. We hebben freebet codes van Bwin (NL & BE) en Bet at Home. Deze delen we graag uit aan de leden die er het meeste recht op hebben..

Wat moet je doen?

Je moet voetbalwedden.net op een zo leuk én uniek mogelijke manier in een goed daglicht zetten én er moet bewijs van zijn. Of het nou middels een tweet is welke geretweet word door Yolanthe Cabau van Kasbergen of dat je foto in op televisie (Voetbal International of De Wereld Draait Door) komt: wees creatief en verras ons, het loont!

Hoe leuker én unieker én origineler hoe beter. Wij bepalen per bericht ten eerste óf we je belonen met een freebet en ten tweede hoe hoog de waarde hier van is. Over de uitslag van onze mening kan niet worden gecorrespondeerd of een discussie over worden gestart. Ook het zeuren naar een freebet zullen we nooit honoreren!

Het bewijs plaats je, samen met je huidige nationaliteit (NL of BE) én voorkeur voor Bookmaker (Bwin of Bet at Home) in dit topic. Wij zullen per bericht binnen 48 uur reageren.

Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 25-02-2014 16:52 Acties en spellen
in 25-02-2014 16:52 Acties en spellen
25 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Suc6 aan iedereen die meedoet.
En leuk dat je acties wilt doen. maar iets minder kinderachtig zou ook wel leuk zijn voor de oudere leden? Doet me deken aan de knutselopdracht van PU.nl maar daar kon je dan wel iets deftig winnen. #wedden18+? maar dit is persoonlijke mening.
Wat je hier kunt winnen is HEEEEL vaag
"proficiat u heeft de hoofdprijs gewonnen, een 10€ freebet!?!" :d
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
Gefeliciteerd, hele topic weer verkracht.
0 Vind ik leuk's
kreezymind010:
Gefeliciteerd, hele topic weer verkracht.

Ieder zijn of haar eigen mening! We hebben hier een groot aantal freebets liggen waar we graag wat mee willen doen maar wel onder het mom van 'voort wat hoort wat'. We kunnen ze klakkeloos weggeven maar dat is ook zo makkelijk...
Mocht iemand een betere idee hebben, ook daar zijn we naar benieuwd!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
wanneer wordt de vorige prijsvraag verwerkt? van de olympische winterspelen?
0 Vind ik leuk's
Wij zijn Ajax, Wij zijn de beste!! AJAX AMSTERDAM!!
amsterdam12121212:
wanneer wordt de vorige prijsvraag verwerkt? van de olympische winterspelen?

Deze week nog :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
kreezymind010:
Gefeliciteerd, hele topic weer verkracht.

Ieder zijn of haar eigen mening! We hebben hier een groot aantal freebets liggen waar we graag wat mee willen doen maar wel onder het mom van 'voort wat hoort wat'. We kunnen ze klakkeloos weggeven maar dat is ook zo makkelijk...
Mocht iemand een betere idee hebben, ook daar zijn we naar benieuwd!

Een mooie prijsvraag zou ideaal zijn (y)
0 Vind ik leuk's
Ik vind het een prima prijsvraag :) Laat iedereen er maar eens wat moeite voor doen!
0 Vind ik leuk's
Ik geef bijna elke dag minimaal 5 tot 20 gratis winnende livetips.. Daardoor zet ik voetbalwedden neer als een professionele site, waar professionele tippers komen en en mensen terug blijven komen voor meer gratis tips!
(y) :d :-$
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
Mocht iemand een betere idee hebben, ook daar zijn we naar benieuwd!

Is ooit geprobeerd om iets verder te kijken dan enkel een digitale community te zijn?
- Bestaan er VW-stickers? Er moeten toch wel meerdere leden zijn die grafische e.e.a. in elkaar kunnen knallen? Drukkosten en verzendkosten voor VW, 10 gemotiveerde leden uit 10 grote steden die het kunnen/willen verspreiden in Amsterdam, Utrecht, Den Haag, R'dam, Eindhoven, Arnhem, Nijmegen, Groningen, Brussel en Antwerpen. Bij verspreiden van 100 stickers = freebet 10/25/x euro? D.w.z. stickeren waar het mag.
- Eindelijk een keer een VW-meeting organiseren voor geïnteresseerden, harde kern, vrienden van VW, sponsors(?) etc. Bijv. CL-finale samen kijken of zoiets. (twoutert heeft ooit initiatief genomen, maar dat is er geloof ik niet van gekomen?). Aub niet in Groningen of Zuid Limburg, maar centraal.
Just my two cents (y)
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
chomp:
vw-crew:
Mocht iemand een betere idee hebben, ook daar zijn we naar benieuwd!

Is ooit geprobeerd om iets verder te kijken dan enkel een digitale community te zijn?
- Bestaan er VW-stickers? Er moeten toch wel meerdere leden zijn die grafische e.e.a. in elkaar kunnen knallen? Drukkosten en verzendkosten voor VW, 10 gemotiveerde leden uit 10 grote steden die het kunnen/willen verspreiden in Amsterdam, Utrecht, Den Haag, R'dam, Eindhoven, Arnhem, Nijmegen, Groningen, Brussel en Antwerpen. Bij verspreiden van 100 stickers = freebet 10/25/x euro? D.w.z. stickeren waar het mag.
- Eindelijk een keer een VW-meeting organiseren voor geïnteresseerden, harde kern, vrienden van VW, sponsors(?) etc. Bijv. CL-finale samen kijken of zoiets. (twoutert heeft ooit initiatief genomen, maar dat is er geloof ik niet van gekomen?). Aub niet in Groningen of Zuid Limburg, maar centraal.
Just my two cents (y)

Ik ben ook wel benieuwd wie iedereen nou in het echt is, verder weet ik niet of dat stickeren veel zin heeft. Als het zulke herkenbare stickers zijn zoals Powned dan zal het waarschijnlijk wel werken ^^
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.