Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Het grote freebet topic: verras ons, het loont!

Wat nu als je een weiland hebt met heel veel koeien? Niet een paar koeien maar echt heel erg veel zodat ze bijna over elkaar heen lopen. Juist, dan doe je er heel veel weg zodat de rest weer ruimte heeft en een ander er blij van wordt. Hetzelfde hebben wij met een weiland vol aan freebet codes. Echt waar? Echt waar. We hebben freebet codes van Bwin (NL & BE) en Bet at Home. Deze delen we graag uit aan de leden die er het meeste recht op hebben..

Wat moet je doen?

Je moet voetbalwedden.net op een zo leuk én uniek mogelijke manier in een goed daglicht zetten én er moet bewijs van zijn. Of het nou middels een tweet is welke geretweet word door Yolanthe Cabau van Kasbergen of dat je foto in op televisie (Voetbal International of De Wereld Draait Door) komt: wees creatief en verras ons, het loont!

Hoe leuker én unieker én origineler hoe beter. Wij bepalen per bericht ten eerste óf we je belonen met een freebet en ten tweede hoe hoog de waarde hier van is. Over de uitslag van onze mening kan niet worden gecorrespondeerd of een discussie over worden gestart. Ook het zeuren naar een freebet zullen we nooit honoreren!

Het bewijs plaats je, samen met je huidige nationaliteit (NL of BE) én voorkeur voor Bookmaker (Bwin of Bet at Home) in dit topic. Wij zullen per bericht binnen 48 uur reageren.

Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 25-02-2014 16:52 Acties en spellen
in 25-02-2014 16:52 Acties en spellen
25 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

beste VW,

ik nodig veel vrienden via fb uit om jullie te liken en zodat zij ook kunnen meedoen aan de fb freebet acties! zit momenteel op 10.. kunnen er nog vele meer worden;)

NL / Bwin

Bericht gewijzigd door wedden op Mon 19 Jul 2021, 07:27
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Misschien een freebet voor de leden die veel op het forum en chat komen. Die enorm veel moeite doen om goede tips te geven aan andere leden.
0 Vind ik leuk's
kevin0202:
Misschien een freebet voor de leden die veel op het forum en chat komen. Die enorm veel moeite doen om goede tips te geven aan andere leden.

En waar trek je dan de grens? Met andere woorden: wie komt er wel in aanmerking voor een freebet en wie niet?
Ik denk dat de crew gewoon een stukje originaliteit wil zien, in de breedste zin van het woord. Laat je creativiteit de vrije loop en pak die centen! :p
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
thierryz1:
ik nodig veel vrienden via fb uit om jullie te liken en zodat zij ook kunnen meedoen aan de fb freebet acties! zit momenteel op 10.. kunnen er nog vele meer worden;)

Heb je een link voor me welke we even kunnen bekijken? Stuur maar per pm...
jeroenunibet81:
En waar trek je dan de grens? Met andere woorden: wie komt er wel in aanmerking voor een freebet en wie niet? Ik denk dat de crew gewoon een stukje originaliteit wil zien, in de breedste zin van het woord. Laat je creativiteit de vrije loop en pak die centen! :p

Juist: wees origineel!
chomp:
Is ooit geprobeerd om iets verder te kijken dan enkel een digitale community te zijn?

Ja, daar hebben we zeker wel over nagedacht en serieus overwogen. We hadden te veel redenen om het (nog) niet te doen. De stickers vinden we leuk maar ook hier wachten we nog even mee. Hetzelfde geldt voor merchandise bijvoorbeeld. Ook allemaal dingen waar we al wel over nagedacht hebben. Dat zegt overigens niet dat we dit nooit gaan doen...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Over koeien gesproken, ik woon op een boerderij, en wat als ik nu groot op het dak: '' Voetbalwedden.net REDT '' neerzet? Ook heeft mijn schoonmoeder een grote 'achterkant' en kan daar mooi wat reclame op. Ook kun je de reclameborden bij voetbalwedstrijden wel hacken a la geenstijl.
Nee, zonder grappen. Ik vind het een leuk idee! Succes aan de andere leden.
0 Vind ik leuk's
Earrebarre yn e jarre bedarre
harmn:
Over koeien gesproken, ik woon op een boerderij, en wat als ik nu groot op het dak: ' Voetbalwedden.net REDT ' neerzet?

harmn:

Over koeien gesproken, ik woon op een boerderij, en wat als ik nu groot op het dak: ' Voetbalwedden.net REDT ' neerzet?


Mooi! Dit bedoelen we. Ik kom persoonlijk langs om te koeknuffelen. Iedereen die niet weet wat dat is: https://www.koeknuffelen.nl/

Bericht gewijzigd door wedden op Mon 19 Jul 2021, 14:35
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
chomp:
vw-crew:
Mocht iemand een betere idee hebben, ook daar zijn we naar benieuwd!

Is ooit geprobeerd om iets verder te kijken dan enkel een digitale community te zijn?
- Bestaan er VW-stickers? Er moeten toch wel meerdere leden zijn die grafische e.e.a. in elkaar kunnen knallen? Drukkosten en verzendkosten voor VW, 10 gemotiveerde leden uit 10 grote steden die het kunnen/willen verspreiden in Amsterdam, Utrecht, Den Haag, R'dam, Eindhoven, Arnhem, Nijmegen, Groningen, Brussel en Antwerpen. Bij verspreiden van 100 stickers = freebet 10/25/x euro? D.w.z. stickeren waar het mag.
- Eindelijk een keer een VW-meeting organiseren voor geïnteresseerden, harde kern, vrienden van VW, sponsors(?) etc. Bijv. CL-finale samen kijken of zoiets. (twoutert heeft ooit initiatief genomen, maar dat is er geloof ik niet van gekomen?). Aub niet in Groningen of Zuid Limburg, maar centraal.
Just my two cents (y)

Een VW meet up, dat zou inderdaad leuk zijn, ben ik 100% voor. (y)
on topic: Misschien is het leuk om de free bets aan de schrijvers van de voorbeschouwingen te geven, zij doen een hoop werk (als ze er niet voor betaald krijgen, waar ik niet van uit ga).
0 Vind ik leuk's
Uiteraard krijgen de schrijvers van de voorbeschouwingen gewoon betaalt.
Niemand zou dat gratis doen. Volgens mij was het iets van 10euro per voorbeschouwing wat ze ervoor krijgen.
Wat al behoorlijk veel is voor de kwaliteit wat geleverd word.
Geef die freebets dan maar idd aan mensen die hier dagelijks tips geven.
0 Vind ik leuk's
mojos:
Uiteraard krijgen de schrijvers van de voorbeschouwingen gewoon betaalt.
Niemand zou dat gratis doen. Volgens mij was het iets van 10euro per voorbeschouwing wat ze ervoor krijgen.
Wat al behoorlijk veel is voor de kwaliteit wat geleverd word.
Geef die freebets dan maar idd aan mensen die hier dagelijks tips geven.

Idd sommige voorbeschouwingen gaan helemaal nergens over. veel fouten over informatie van de clubs. En volgens mij zijn de tips die gegeven worden niet heel winstgevend als je ze volgt.
0 Vind ik leuk's
Sommige zeg je? je bedoeld, allemaal zeker;-)
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.