Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Knock 'em Out - WK Kwalificaties! FINALE!

Wie wordt de WK Kwalificaties topvoorspeller? Heb jij de juiste antwoorden voorspeld in ronde 1 én 2? Dan sta je in de laatste reactie van support in dit forumtopic en mag je meedoen met deze 3e en tevens laatste ronde van de WK Kwalificaties prijsvraag! Zet in de reacties wanneer jij denkt dat de eerste goal valt en wat de eindstand wordt. Heb jij als enige het juiste antwoord gegeven of zit je er het dichtste bij? Dan win je een Paysafekaart ter waarde van €50 én natuurlijk eeuwige roem! 😎


De winnaar, degene die de eerste 2 rondes overleefd heeft en ook nog de finalevraag het beste heeft beantwoord, is bekend! De uiteindelijke uitslag van Gibraltar- Nederland is 0-7 geworden en het eerste doelpunt is pas in de 41e! minuut gevallen! Wie zat hier het dichtste bij? Vind de winnaar van deze WK Kwalificatie Knock 'em Out in de reactie van Support. Bedankt allemaal voor het mee doen!!

Wat moet je doen?

Zet vóór dinsdag 30 maart 20:45 uur in de reacties in de hoeveelste minuut het eerste doelpunt valt en wat de eindstand wordt. 


Voorbeeld antwoord: 8e minuut, 1-2

Voorbeeld antwoord wanneer je denkt dat er niet gescoord gaat worden; 0

 

Wat kan je winnen?

Onder alle deelnemers met het juiste antwoord, verloten wij een Paysafekaart ter waarde van €50! Mocht niemand het juiste antwoord hebben voorspeld, dan kijken we eerst wie het dichtste bij het juiste tijdstip zit waarin de 1e goal is gevallen en daarna naar de eindstand. Wie het eerste het dichtste bij het juiste antwoord zit, wint!

 

Wie mogen er allemaal mee doen?

Alleen de leden die het juiste antwoord hebben gegeven in ronde 1 & 2 mogen aan deze ronde meedoen.  

 

Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk dinsdag 30 maart 20:44 uur om je antwoord in dit topic te zetten. Antwoorden mogen na 30 maart 20:44 uur niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen per account toegestaan.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 29-03-2021 09:16 Acties en spellen
in 29-03-2021 09:16 Acties en spellen
51 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Eerste doelpunt in de zevende minuut, eindstand 0-7

0 Vind ik leuk's

Minuut 15 0-4 voor Nederland

Bericht gewijzigd door Cheecheebobo op ma 29 mrt. 2021, 14:19
0 Vind ik leuk's

Minuut 13, 0-6 eindstand

0 Vind ik leuk's

Minuut 11

0-10

0 Vind ik leuk's

11e minuut, 0-5

0 Vind ik leuk's

Minuut 27, eindstand 0-7

0 Vind ik leuk's

10de minuut 0-6

0 Vind ik leuk's

3e minuut, 0-8

0 Vind ik leuk's

0-5, 17

Bericht gewijzigd door Feestje op di 30 mrt. 2021, 16:45
0 Vind ik leuk's

13de minuut en eindstand 1-5

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.