Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nieuwe gebruikersnaam Unibet opgeven voor VW10

Enkele maanden geleden heb ik (zoals alle belgen) mijn unibet.com account moeten omwisselen naar een unibet.be account. En daardoor heb ik een nieuwe gebruikersnaam bij unibet.
Aangezien alle belgen hier vermoedelijk last van hebben weet ik niet goed wat ik moet doen voor de VW10 en de Tipcompetitie?
Is het mogelijk om voor de start van de nieuwe competitie opnieuw onze gebruikersnaam in te geven? of is het beter om een nieuw account aan te maken hier?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Dambo12321
Country flagDambo12321 in 1-01-2014 21:47 Acties en spellen
in 1-01-2014 21:47 Acties en spellen
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ook problemen mee.
kan niet meer inloggen op mijn UNIBET.COM rekening, terwijl deze wel aan hier gekoppeld is, heb nog nooit iets gewonnen hier, maar kan dit problemen veroorzaken?
0 Vind ik leuk's
damon1988:
Enkele maanden geleden heb ik (zoals alle belgen) mijn unibet.com account moeten omwisselen naar een unibet.be account. En daardoor heb ik een nieuwe gebruikersnaam bij unibet.
Aangezien alle belgen hier vermoedelijk last van hebben weet ik niet goed wat ik moet doen voor de VW10 en de tipcompetitie?
Is het mogelijk om voor de start van de nieuwe competitie opnieuw onze gebruikersnaam in te geven? of is het beter om een nieuw account aan te maken hier?

Alle spelers hebben vorig jaar 1x de mogelijkheid gehad om de nieuwe Unibet gebruikersnaam aan ons door te geven. Dit hebben jullie niet gedaan?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb rond 20/8 met jullie hierover emailverkeer gehad omdat ik had gewonnen met VW10. In diezelfde week had ik mijn Unibetaccount moeten veranderen (oud account Argentina_4, nieuw account Smurfsnorre4). Ik heb toen ook rechtstreeks naar Unibet gestuurd waardoor ik de 50euro toen toch op het juiste account heb gekregen.
De voorbije 2weken viel ik weer in de prijzen met VW10 maar ontving steeds niets op mijn Unibetaccount. Ik vermoed dus dat mijn Unibet gebruikersnaam nog steeds de verkeerde is. Ik heb sindsdien nergens de mogelijkheid gehad dit op Voetbalwedden.net te veranderen. Er was mij toen gezegd dat ik dit jaar opnieuw de mogelijkheid zou hebben om dit te doen.
Is dit dan niet het geval?
0 Vind ik leuk's
Hier ook zelfde probleem ook belg. Ik heb overtijd ook 5€ hier gewonnen maar ik heb dus ook een andere Unibet naam door omzetting account. Ik hoop deze alsnog te kunnen doorgeven en de 5€ te ontvangen.
Aan de mods, laten jullie iets weten dat dit nog mogelijk is aub ?
Thx anyway.
0 Vind ik leuk's
Life is a party and then you chill!!
Hier ook hetzelfde probleem,ook andere gebruikersnaam wegens omzetting naar unibet.be account.
Kan dit nog geregeld worden
Greetz
0 Vind ik leuk's
https://belgian1betting.blogabet.com
argentina_4:
Ik heb rond 20/8 met jullie hierover emailverkeer gehad omdat ik had gewonnen met VW10. In diezelfde week had ik mijn Unibetaccount moeten veranderen (oud account Argentina_4, nieuw account Smurfsnorre4). Ik heb toen ook rechtstreeks naar Unibet gestuurd waardoor ik de 50euro toen toch op het juiste account heb gekregen.
De voorbije 2weken viel ik weer in de prijzen met VW10 maar ontving steeds niets op mijn Unibetaccount. Ik vermoed dus dat mijn Unibet gebruikersnaam nog steeds de verkeerde is. Ik heb sindsdien nergens de mogelijkheid gehad dit op Voetbalwedden.net te veranderen. Er was mij toen gezegd dat ik dit jaar opnieuw de mogelijkheid zou hebben om dit te doen.
Is dit dan niet het geval?

Ten eerste heb je geen 50 euro gewonnen maar minder en heb ik in beide gevallen het op je goede account laten dus geen paniek door drukte bij unibet nog niet verwerkt gebeurd 1 deze dagen
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vincent129:
argentina_4:
Ik heb rond 20/8 met jullie hierover emailverkeer gehad omdat ik had gewonnen met VW10. In diezelfde week had ik mijn Unibetaccount moeten veranderen (oud account Argentina_4, nieuw account Smurfsnorre4). Ik heb toen ook rechtstreeks naar Unibet gestuurd waardoor ik de 50euro toen toch op het juiste account heb gekregen.
De voorbije 2weken viel ik weer in de prijzen met VW10 maar ontving steeds niets op mijn Unibetaccount. Ik vermoed dus dat mijn Unibet gebruikersnaam nog steeds de verkeerde is. Ik heb sindsdien nergens de mogelijkheid gehad dit op Voetbalwedden.net te veranderen. Er was mij toen gezegd dat ik dit jaar opnieuw de mogelijkheid zou hebben om dit te doen.
Is dit dan niet het geval?

Ten eerste heb je geen 50 euro gewonnen maar minder en heb ik in beide gevallen het op je goede account laten dus geen paniek door drukte bij unibet nog niet verwerkt gebeurd 1 deze dagen

Ok bedankt. Het zal er één van de dagen wel opkomen dan waarschijnlijk. Is mijn Voetbalwedden.net-account nu ook gelinkt aan dit juiste Unibetaccount (Smurfsnorre4)?
0 Vind ik leuk's
argentina_4:
Ok bedankt. Het zal er één van de dagen wel opkomen dan waarschijnlijk. Is mijn Voetbalwedden.net-account nu ook gelinkt aan dit juiste Unibetaccount (Smurfsnorre4)?

Je hebt op 2013-03-08 14:22:48 je Unibet gebruikersnaam aan ons doorgegeven. Dat is niet 'smurfsnorre4'...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
argentina_4:
Ok bedankt. Het zal er één van de dagen wel opkomen dan waarschijnlijk. Is mijn Voetbalwedden.net-account nu ook gelinkt aan dit juiste Unibetaccount (Smurfsnorre4)?

Je hebt op 2013-03-08 14:22:48 je Unibet gebruikersnaam aan ons doorgegeven. Dat is niet 'smurfsnorre4'...

Ja dat klopt want ik heb deze in de loop van het jaar (rond 20/8) moeten veranderen.. Ik heb hiervoor toen met jullie gemaild en er is mij toen in mail geantwoord dat ik dit jaar de kans zou krijgen om mijn gebruikersnaam aan te passen.. Ik kan een printscreen van deze mail doorsturen als u wilt..
0 Vind ik leuk's
zit met hetzelfde probleem.
unibet.com account hier begin 2013 gegeven voor bookmakerspel, vw10 en tipgeversspel.
In september2013 VERPLICHT een nieuw account moeten maken en VERPLICHT moeten overschakelen naar unibet.be
Belgen mogen dus niet meer spelen op de unibet.com website, mijn account dat hier dus gekoppeld is, is niet meer geldig bij unibet en zou veranderd moeten worden door mijn nieuwe unibet.be gebruikersnaam
Wat moet ik doen a.u.b?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.