Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nieuwe gebruikersnaam Unibet opgeven voor VW10

Enkele maanden geleden heb ik (zoals alle belgen) mijn unibet.com account moeten omwisselen naar een unibet.be account. En daardoor heb ik een nieuwe gebruikersnaam bij unibet.
Aangezien alle belgen hier vermoedelijk last van hebben weet ik niet goed wat ik moet doen voor de VW10 en de Tipcompetitie?
Is het mogelijk om voor de start van de nieuwe competitie opnieuw onze gebruikersnaam in te geven? of is het beter om een nieuw account aan te maken hier?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Dambo12321
Country flagDambo12321 in 1-01-2014 21:47 Acties en spellen
in 1-01-2014 21:47 Acties en spellen
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Lijkt me een vervelende situatie.
Is dit dan bij alle belgen zo?
0 Vind ik leuk's
juul1982:
Lijkt me een vervelende situatie.
Is dit dan bij alle belgen zo?

Er zijn er toch veel in deze situatie lijkt me.. Vandaar dat een jaarlijkse kans om je gebruikersnaam te wijzigen voor ons wel handig zou zijn..
0 Vind ik leuk's
Ik heb altijd al gespeeld op Unibet.be ipv Unibet.com dus bij mij is er geen probleem denk ik.
0 Vind ik leuk's
bij mij hetzelfde.
de naam die ik heb opgegeven voor het tippen en de vw kloppen niet meer aangezien dat dat mijn gebruikersnaam bij de vroegere website van unibet was.
ik moest verplicht een nieuw account aanmaken bij de nieuwe unibet.be website, denk niet dat belgen nog op de universele unibet site kunnen spelen vanwege licenties.
zou handig zijn moesten we 1-malig onze gebruikersnaam kunnen veranderen. Om hiervoor een nieuw account te maken vindt ik een beetje stom
0 Vind ik leuk's
Wordt er hier nog iets mee gedaan?
Of ben ik genoodzaakt om als Belg een nieuw account hier aan te maken?
0 Vind ik leuk's
ik zit ook te wachten damon tot dat probleem hier is opgelost voor de belgen.
0 Vind ik leuk's
mats:
ik zit ook te wachten damon tot dat probleem hier is opgelost voor de belgen.

Ja, iedereen krijgt de mogelijkheid om zijn/haar Unibet gebruikersnaam te updaten. Hier moeten we even iets voor maken... we kunnen niet alles tegelijk :-(
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik kreeg net de melding bij het plaatsen van een tip dat ik me naam weer moest doorgeven voor unibet, ook al is die onveranderd. Het is dus weer mogelijk voor onze belgische vrienden ook
toppie crew
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
OK crew het is in orde bedankt.sorry maar de belgen zijn soms nogal ongeduldig.
0 Vind ik leuk's
Hey, heb nu ook vraagje, was even aan het kijken in de lijst van wedstrijden en wou eentje uitkiezen.... maar kreeg de unibet pop-up en daar merk ik op dat jullie dus ook nog steeds mijn oude gebruikersnaam hadden ..... L******* ..... nu is het iets met de kleine letter l, deze heb ik dus ook doorgegeven.... dacht dat ik al mijn nieuwe had doorgegeven maar nuja ...
maar eerder deze week kreeg ik mail van VW10 dat ik bij de 10 weekwinnaars zat, nu is mijn vraag, is deze bonus al doorgegeven of niet op dit moment van schrijven 15/01/2014 @ 21:05 want dit is het moment waarop ik aan jullie mijn nieuwe gebruikersnaam heb doorgegeven ... en als jullie reeds doorgaven aan unibet zal dit helaas nog op mijn oude account zijn.
laat eens weten aub .... probleem zal in de toekomst niet meer voorvallen natuurlijk daar ik nu naam geupdate heb maar ik twijfel voor de nieuwste VW10 prijs van 5 € die ik ga ontvangen. alvast bedankt voor een antwoord ;o)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.