Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

OP=OP Tijdelijke SUPER acties van Betfirst en Netbet

Beste leden, de gehele maand april hebben wij SUPER acties van Netbet en Betfirst. Uiteraard, exclusief voor jullie, de leden van Voetbalwedden.net! Lees hieronder wat we deze maand precies in petto hebben.

[b]Nederlandse leden: 100% bonus tot maximaal €100 voor NIEUWE én BESTAANDE klanten

- Nog geen account bij Netbet? Pak die 100% bonus tot €100

- Bestaande klant? Pak óók die 100% bonus tot €100


Belangrijkste voorwaarden:

- Bonusbedrag 6x rondspelen met minimale odds van 1.80

- Vrijspelen moet binnen 6 maanden

- Gebruik de bonuscode 'WEDDEN100' tijdens het maken van je storting

- Lees alle veelgestelde vragen op onze actiepagina


Zodra je de bonus hebt ontvangen zal je de bonus 6 maal moeten doorspelen, als we als voorbeeld €100 nemen, dan zal je dus €600 moeten inzetten voordat je de winst kan laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.8 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.8 te zitten.


Meer informatie, zie onze actiepagina op: www.voetbalwedden.net/aprildoetwathijwil/nl/


Belgische leden van Voetbalwedden.net spelen risicovrij een weddenschap van maximaal €100,-.

- Nog geen account bij Betfirst? Pak die €100 gratis weddenschappen (€90 + €10).

- Bestaande klant? Pak die €20 gratis weddenschap.


Let op: lees de voorwaarden én veelgestelde vragen goed! Die staan op de actiepagina: www.voetbalwedden.net/aprildoetwathijwil/be/


Duur van deze actie

Je kunt uiterlijk tot 30 april 2015, 23.59, meedoen aan de actie van Netbet of Betfirst en OP=OP.


Vragen over deze actie?

Lees eerst de veelgestelde vragen over deze actie door op onze actiepagina. Mocht je daarna alsnog een vraag hebben, stel deze dan in dit topic.


Groetjes,

Denise

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 1-04-2015 09:52 Acties en spellen
in 1-04-2015 09:52 Acties en spellen
252 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Gewoon hoger dan 1.80 toch? en dat 6 keer je bonus.
wat voor bets zijn uit gesloten?

Vind hun website wel erg traag hebben meer daar last van?
0 Vind ik leuk's
ja is wel wat traag idd
THx heb het in de chat gevraagd moet nog 166.75 rond spelen dus dat gaat goed komen ..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.