Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Paasfestijn actie: GP China (Bet777)

Paasfestijn actie: GP China (Bet777)

 

In aanloop naar het Paasfestijn hebben we een verrukkelijke winactie in samenwerking met Bet777.

Dit weekend is het tijd voor de 1000ste race ooit in de geschiedenis van de Formule 1. Het seizoen is nog maar twee races jong, maar Mercedes staat na vier podiumplaatsen al ruim bovenaan in het klassement. Willen Ferrari en Red Bull blijven meedoen in de strijd om het kampioenschap, dan zullen ze dit weekend een versnelling hoger moeten schakelen! Wie eindigt er volgens jullie dit weekend op het podium? Deel jouw voorspelling en maak kans op ?50 speelgeld bij Bet777!

 

Prijsvraag: voorspel de top 3 en maak kans op ?50 speelgeld bij Bet777!

 

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

1. Registreer je bij Bet777 en maak evt. gebruik van de ?150 welkomstbonus!

2. Belangrijk: voeg jouw Bet777 gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.

3. Plaats voor zondag 14 april 08:09 jouw voorspelling in dit topic (bijvoorbeeld: 1. Leclerc 2. Verstappen 3. Hamilton).

Let op:


Om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw Bet777 gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.

Wanneer maken wij de winnaar bekend:

De winnaar wordt maandag 15 april 2019 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Voorwaarden:

  • Let op! Je hebt een geldig Bet777 account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de ?150 welkomstbonus!
  • Belangrijk: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Degene die de prijsvraag volledig goed heeft, wint ?50 speelgeld bij Bet777. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot zondag zondag 14 april 08:09.
  • Actie is geldig voor spelers van Bet777
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 12-04-2019 11:35 Acties en spellen
in 12-04-2019 11:35 Acties en spellen
59 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Paasfestijn actie: GP China (Bet777)

 

In aanloop naar het Paasfestijn hebben we een verrukkelijke winactie in samenwerking met Bet777.

Dit weekend is het tijd voor de 1000ste race ooit in de geschiedenis van de Formule 1. Het seizoen is nog maar twee races jong, maar Mercedes staat na vier podiumplaatsen al ruim bovenaan in het klassement. Willen Ferrari en Red Bull blijven meedoen in de strijd om het kampioenschap, dan zullen ze dit weekend een versnelling hoger moeten schakelen! Wie eindigt er volgens jullie dit weekend op het podium? Deel jouw voorspelling en maak kans op ?50 speelgeld bij Bet777!

 

Prijsvraag: voorspel de top 3 en maak kans op ?50 speelgeld bij Bet777!

 

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

1. Registreer je bij Bet777 en maak evt. gebruik van de ?150 welkomstbonus!

2. Belangrijk: voeg jouw Bet777 gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.

3. Plaats voor zondag 14 april 08:09 jouw voorspelling in dit topic (bijvoorbeeld: 1. Leclerc 2. Verstappen 3. Hamilton).

Let op:


Om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw Bet777 gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.

Wanneer maken wij de winnaar bekend:

De winnaar wordt maandag 15 april 2019 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Voorwaarden:

  • Let op! Je hebt een geldig Bet777 account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de ?150 welkomstbonus!
  • Belangrijk: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Degene die de prijsvraag volledig goed heeft, wint ?50 speelgeld bij Bet777. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot zondag zondag 14 april 08:09.
  • Actie is geldig voor spelers van Bet777
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker
Bericht gewijzigd door TorsbyIF1909 op wo 14 jul. 2021, 15:56
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

1. Verstappen

2. Hamilton

3 Vettel

0 Vind ik leuk's

1.Hamilton

2.Vettel

3.Verstappen


0 Vind ik leuk's
  1. Vettel
  2. Leclerc
  3. Hamilton
0 Vind ik leuk's

1- Leclerc

2- Vettel

3- Hamilton

0 Vind ik leuk's

Vettel

Leclerc

Verstappen

0 Vind ik leuk's

Hamilton op 1

bottas op 2

vettel op 3

0 Vind ik leuk's

Hamilton

Vettel

Leclerc

0 Vind ik leuk's

1.Vettel

2.Bottas

3.Hamilton

0 Vind ik leuk's

1Vettel

2Leclerc

3Hamilton

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.