Prijsvraag: bedenk een onderschrift en win 60 euro

Voetbalwedden verbreedt zijn horizon en wil leden graag op de hoogte houden via facebook en twitter. Daarom een nieuwe prijsvraag die te vinden is op onze facebook pagina.
Wat moet ik doen?
1. Ga naar Facebook.com en log in (of maak een nieuwe account aan).
2. Ga naar: http://on.fb.me/fqHxah
3. Klik op 'vind ik leuk'
- Links op voetbalwedden.net in het social media menu óf
- Op onze facebook pagina
4. Ga naar: http://on.fb.me/fOrUVc en plaats jouw onderschrift en verzamel de meeste 'duimpjes'.
Wat is de opdracht?
Ok de opdracht is simpel. Bedenk een leuk onderschrift! Dit kan en mag van alles wezen. Geen hele lange verhalen maar probeer het in een paar zinnen. Onderling mogen jullie op elkaar gaan stemmen door op de 'vind ik leuk' tekst onder de post te klikken. Jullie mogen zo vaak mogelijk mee doen als dat jullie zelf willen.
Let op: alle onderschriften moeten op facebook worden geplaatst (dus niet in dit topic!)
Posten en stemmen mag tot maandag 28 Februari 15:00. Het onderschrift met de meeste 'likes' staat voor een prijs van 60 euro op je bwin op je acount. Wij van voetbalwedden nemen contact op met de winnaars.
Mag ik zoveel mogelijk vrienden en vriendinnen vragen op mij te stemmen? Natuurlijk! Maar op facebook is er maar één duimpje te vergeven per onderschrift.
Naast de geweldige prijs van 60 euro verloten wij nog drie extra freebets voor degenen die deze prijsvraag delen op hun eigen profiel. Ook deze winnaars worden pas na 28 februari bekend.
Succes, veel plezier, wees creatief en hou het wel netjes!
in 14-02-2011 13:26 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
leuke prijsvraag,maar creatief ben ik niet :p
Wedden om te winnen
&
Winnen om te wedden
Vindt dit niet echt een leuke prijsvraag.. het is meer degene wie de meeste duimpjes verzameld. Ik denk dan ook dat ik pas voor deze..
aratel:
Vindt dit niet echt een leuke prijsvraag.. het is meer degene wie de meeste duimpjes verzameld. Ik denk dan ook dat ik pas voor deze..
Helemaal mee eens...
Houd er niet zo erg van om op facebook dingen te gaan doen. Maarja mag de beste winnen.
Komt er ook nog een verloting weer voor de freebets of niet meer?
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!
Ik denk, dat ik makkelijk zou kunnen winnen met mijn ubercreatieve brein, maar als kunstenaar ben ik eenzaam en heb ik weinig vrienden. Één hele vriend in het echte leven, daar doe ik het mee. En als echte Weltschmerzer moet ik al helemaal niets hebben van al die sociale media en vrienden die slechts met eenen en nullen communiceren. Ik vind, dat deze prijsvraag mensen discrimineert (die vriend van mij en ik), die geen sociaal internetwerk hebben kunnen bewerkstelligd. Ik overweeg dan ook aangifte te doen wegens discriminatie.
Nee serieus, dit is toch geen eerlijke prijsvraag?? Dit is een spelletje "wie heeft de meeste vrienden".
Nee serieus, dit is toch geen eerlijke prijsvraag?? Dit is een spelletje "wie heeft de meeste vrienden".
Ik speel alleen maar zogenaamde "fantasie-bonnen". Dit omdat ik ervan overtuigd ben, dat dit zowat de enige manier is die enigszins, mogelijkerwijs, plusminus, bij benadering winstgevend KAN zijn op de langere termijn. zie het maar in het licht van pot-od
Haha ik vind hem wel goed! Keer weer eens wat anders en onder welke steen leef je tegenwoordig zonder sociale media ;) Kga erover nadenken en zolang er weinig mensen meedoen hebben de deelnemers die meedoen een extra grote kans :P
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Lolbroek! Volgens mij kunnen jullie onderling best wel eens wat leuks bedenken en op elkander stemmen. Het is een prima systeem. En dan ga je maar eens vrienden maken :)!
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
heb dan toch maar meegedaan,wie weet win ik lol
Wedden om te winnen
&
Winnen om te wedden
Inderdaad, dit is een potje: wie heeft de meeste vrienden en wie krijgt het voor elkaar om zoveel mogelijk vrienden op je te laten stemmen.
Ik zie liever dat er een jury is die kiest wie er wint.
Ik zie liever dat er een jury is die kiest wie er wint.
Is ook een lastige foto ervoor.. maar topactie!
Reclame voor VW haha slimme vraag
Winnen is voor Winnaars