Prijsvraag: bedenk een onderschrift en win 60 euro

Voetbalwedden verbreedt zijn horizon en wil leden graag op de hoogte houden via facebook en twitter. Daarom een nieuwe prijsvraag die te vinden is op onze facebook pagina.
Wat moet ik doen?
1. Ga naar Facebook.com en log in (of maak een nieuwe account aan).
2. Ga naar: http://on.fb.me/fqHxah
3. Klik op 'vind ik leuk'
- Links op voetbalwedden.net in het social media menu óf
- Op onze facebook pagina
4. Ga naar: http://on.fb.me/fOrUVc en plaats jouw onderschrift en verzamel de meeste 'duimpjes'.
Wat is de opdracht?
Ok de opdracht is simpel. Bedenk een leuk onderschrift! Dit kan en mag van alles wezen. Geen hele lange verhalen maar probeer het in een paar zinnen. Onderling mogen jullie op elkaar gaan stemmen door op de 'vind ik leuk' tekst onder de post te klikken. Jullie mogen zo vaak mogelijk mee doen als dat jullie zelf willen.
Let op: alle onderschriften moeten op facebook worden geplaatst (dus niet in dit topic!)
Posten en stemmen mag tot maandag 28 Februari 15:00. Het onderschrift met de meeste 'likes' staat voor een prijs van 60 euro op je bwin op je acount. Wij van voetbalwedden nemen contact op met de winnaars.
Mag ik zoveel mogelijk vrienden en vriendinnen vragen op mij te stemmen? Natuurlijk! Maar op facebook is er maar één duimpje te vergeven per onderschrift.
Naast de geweldige prijs van 60 euro verloten wij nog drie extra freebets voor degenen die deze prijsvraag delen op hun eigen profiel. Ook deze winnaars worden pas na 28 februari bekend.
Succes, veel plezier, wees creatief en hou het wel netjes!
14-02-2011 13:26 in Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
aratel:
Inderdaad, dit is een potje: wie heeft de meeste vrienden en wie krijgt het voor elkaar om zoveel mogelijk vrienden op je te laten stemmen.
Ik zie liever dat er een jury is die kiest wie er wint.
Inderdaad, dit is een potje: wie heeft de meeste vrienden en wie krijgt het voor elkaar om zoveel mogelijk vrienden op je te laten stemmen.
Ik zie liever dat er een jury is die kiest wie er wint.
Inderdaad,laat de mensen van de voetbalwedden crew beslissen?
Wedden om te winnen
&
Winnen om te wedden
aratel:
Inderdaad, dit is een potje: wie heeft de meeste vrienden en wie krijgt het voor elkaar om zoveel mogelijk vrienden op je te laten stemmen. Ik zie liever dat er een jury is die kiest wie er wint.
Inderdaad, dit is een potje: wie heeft de meeste vrienden en wie krijgt het voor elkaar om zoveel mogelijk vrienden op je te laten stemmen. Ik zie liever dat er een jury is die kiest wie er wint.
Ik moet zeggen dat ik de creativiteit voor deze prijsvraag hoog vind. We hebben eerder een prijsvraag gehad met slagzinnen waarbij er veel discussie was wie nou de winnaar was aangezien er een aantal leuke inzendingen tussen stond en wij (jury) mochten beslissen. Aangezien we graag als 'community' willen opereren (iedereen heeft zijn eigen mening) willen we jullie ook graag de mogelijkheid geven om te stemmen.
Kreten als 'iemand met de meeste vrienden wint deze prijsvraag' vind ik dan ook erg kort door de bocht. Laten we eerst maar eens kijken hoe deze prijsvraag verloopt i.p.v. op voorhand allerlei aannames te maken.
Ook eventuele ideeën hoe het (nog) beter kan horen we natuurlijk graag!
Succes!
Hakuna Matatttta.
Inderdaad, en in de tussentijd mogen jullie allemaal op Viktor stemmen :)
ooh,jij ben bent dat :P
achja,wie er ook wint.succes iedereen
achja,wie er ook wint.succes iedereen
Wedden om te winnen
&
Winnen om te wedden
btw,wie beheert het account voetbalwedden.net op facebook?
Wedden om te winnen
&
Winnen om te wedden
jordy_11:
Dat is de gehele crew van voetbalwedden.net :-)
Hakuna Matatttta.
aah ,nou succes iedereen! en hoe maak je nu precies kans op een freebet want dat snap ik niet goed
Wedden om te winnen
&
Winnen om te wedden
Creatieve prijsvraag (y)
Heb zelf wel geen facebook en ben ook niet van plan het aan te maken, dus ik pas vriendelijk :d
Heb zelf wel geen facebook en ben ook niet van plan het aan te maken, dus ik pas vriendelijk :d
- Why am I Mr. Pink?
> Because you're a faggot, allright?
Vind het ook niet echt leuk, moet ik weer iedereen lastig vallen op msn, zullen ze waarschijnlijk ook niet waarderen.
Slechtste gokker van Nederland
laat da toch zo,doe geen moeite lol :p :p
Wedden om te winnen
&
Winnen om te wedden