Prijsvraag: bedenk een onderschrift en win 60 euro

Voetbalwedden verbreedt zijn horizon en wil leden graag op de hoogte houden via facebook en twitter. Daarom een nieuwe prijsvraag die te vinden is op onze facebook pagina.
Wat moet ik doen?
1. Ga naar Facebook.com en log in (of maak een nieuwe account aan).
2. Ga naar: http://on.fb.me/fqHxah
3. Klik op 'vind ik leuk'
- Links op voetbalwedden.net in het social media menu óf
- Op onze facebook pagina
4. Ga naar: http://on.fb.me/fOrUVc en plaats jouw onderschrift en verzamel de meeste 'duimpjes'.
Wat is de opdracht?
Ok de opdracht is simpel. Bedenk een leuk onderschrift! Dit kan en mag van alles wezen. Geen hele lange verhalen maar probeer het in een paar zinnen. Onderling mogen jullie op elkaar gaan stemmen door op de 'vind ik leuk' tekst onder de post te klikken. Jullie mogen zo vaak mogelijk mee doen als dat jullie zelf willen.
Let op: alle onderschriften moeten op facebook worden geplaatst (dus niet in dit topic!)
Posten en stemmen mag tot maandag 28 Februari 15:00. Het onderschrift met de meeste 'likes' staat voor een prijs van 60 euro op je bwin op je acount. Wij van voetbalwedden nemen contact op met de winnaars.
Mag ik zoveel mogelijk vrienden en vriendinnen vragen op mij te stemmen? Natuurlijk! Maar op facebook is er maar één duimpje te vergeven per onderschrift.
Naast de geweldige prijs van 60 euro verloten wij nog drie extra freebets voor degenen die deze prijsvraag delen op hun eigen profiel. Ook deze winnaars worden pas na 28 februari bekend.
Succes, veel plezier, wees creatief en hou het wel netjes!
14-02-2011 13:26 in Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Leuk om te zien hoe iedereen eruit ziet en tevens gemakkelijk voor de belastingdienst maar weer (y) (y)
Ik doe ook niet mee, want heb geen facebook account, en dat bevalt me best.
Volgende keer maar weer!
Volgende keer maar weer!
Voor iedereen die niet mee wil doen, volgende week komen we met een nieuwe prijsvraag hier op dit forum! Het enige wat we graag willen is wat meer activiteit via de sociale media. Hou de website voor nieuwe prijsvragen in ieder geval in de gaten
:)
:)
Hakuna Matatttta.
verdeel die vraag dan voor de mensen die met facebook hebben en degene die dat niet gebruiken lijkt me eerlijker verdeeld of is dat een lomp voorstel?
Winnen is voor Winnaars
suprer:
verdeel die vraag dan voor de mensen die met facebook hebben en degene die dat niet gebruiken lijkt me eerlijker verdeeld of is dat een lomp voorstel?
zo kan je alles beginnen splitsen he...
Wedden om te winnen
&
Winnen om te wedden
De winnaar van de facebook prijsvraag is bekend.

Jordy De Backer & Stephan Vos maakten er een spannende wedstrijd van onderling. Stephan won met een teen lengte afstand van 2 duimpjes en mag 60 euro bijschrijven op zijn bwin acount. Gefeliciteerd en veel plezier er mee.

Jordy De Backer & Stephan Vos maakten er een spannende wedstrijd van onderling. Stephan won met een teen lengte afstand van 2 duimpjes en mag 60 euro bijschrijven op zijn bwin acount. Gefeliciteerd en veel plezier er mee.
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
De drie freebets zijn ook verdeeld op facebook. Veel plezier ermee.
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ik heb ook geen facebook, dus sla dit maar over, een pokertoernooi of iets anders is vele malen leuker. :)