Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag Der Klassiker, voorspel en maak kans op €25!

De forum prijsvraag van deze week gaat over 'Der Klassiker' die zaterdag gespeeld wordt! Doe gratis mee en voorspel het aantal doelpunten dat gescoord gaat worden, en de winnaar van deze wedstrijd!

Het is uiteindelijk 3-1 geworden voor Bayern, wat betekent dat de eerste voorspelling van stylo gelijk de goede was! We hebben inmiddels contact opgenomen via de chat!

Hoe werkt het? 

Voorspel voor zaterdag 23/04 18:30 het totaal aantal doelpunten en de winnaar van deze wedstrijd, en plaats dit in een reactie op dit forum topic! Het is ook mogelijk om een gelijkspel te voorspellen!


Voorbeeld: 5 doelpunten, Bayern München

Voorbeeld: 2 doelpunten, Gelijk


Hoe wordt de winnaar gekozen? 

Eerst zal worden gekeken naar het aantal doelpunten wat is voorspeld. Als meerdere leden het juiste aantal doelpunten hebben voorspeld, dan wordt gekeken naar de winnaar. Als dit ook hetzelfde is, dan wint het lid wat als eerste zijn voorspelling heeft geplaatst. 

Als niemand het juiste aantal doelpunten heeft voorspeld, kijken we automatisch naar de voorspelling die het dichtst bij zit. 


Wat kun je winnen? 

De winnaar zal een bol.com cadeaubon ontvangen van €25! Dit zal bekend worden gemaakt via dit forum topic en de winnaar zal een privé bericht ontvangen van Support! 


Wie kunnen er mee doen?

Alle actieve leden van Voetbalwedden.net mogen meedoen, met uitzondering van dubbelaccounts. Je kunt tot zondag 23/04 18:30 je voorspelling plaatsen. Als de voorspelling is geplaatst na dit tijdstip, komt deze niet in aanmerking voor de prijs.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 21-04-2022 09:16 Acties en spellen
in 21-04-2022 09:16 Acties en spellen
54 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

2 doelpunten, Gelijk

0 Vind ik leuk's

5 doelpunten, Bayern

0 Vind ik leuk's

2 doelpunten Bayern

0 Vind ik leuk's

4 doelpunten, bayern munchen

0 Vind ik leuk's

5 doelpunten, Dortmund wint

0 Vind ik leuk's

2 doelpunten gelijk

0 Vind ik leuk's
Mijn tips:

onmogelijk om nog te winnen, doen maar iets extreems, negen goals, Dortmund

0 Vind ik leuk's

6 goals, gelijk

0 Vind ik leuk's

3 Bayern munchen

0 Vind ik leuk's

3 goals, bayern munchen........🤑

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.