Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag GP van Barcelona, voorspel de top 3 en maak kans op €25!

De zesde race van het Formule 1 seizoen zal komend weekend plaatsnemen in Barcelona! Op dit moment leidt Leclerc het klassement, met een voorsprong van 19 punten op Verstappen. Met twee uitvalbeurten had de Nederlander echter niet de beste start dit seizoen, maar toch heeft Max het gat tussen hem en Leclerc weten te verkleinen, door maar liefst 60 punten te halen in de afgelopen twee races! Het lijkt erop dat Red Bull de problemen met hun motor heeft opgelost, ze hebben zelfs aangegeven enkele updates mee te nemen voor dit weekend!

Hoe werkt het?

Voorspel voor zondag 22/05 15:00 welke coureurs er aan het einde onderdeel zullen uitmaken van de top 3, en maak kans op een cadeaubon t.w.v. €25! Let op, als de top 3 na de race veranderd als gevolg van tijdstraffen die tijdens (of na) de race worden uitgedeeld, zal het eindresultaat (het aantal punten wat de coureurs behalen) doorslaggevend zijn. Het eindresultaat wordt van de officiele website formula1.com gehaald. 

 

Voorbeeld: 1. Max Verstappen, 2. Charles Leclerc & 3. George Russel

 

Hoe wordt de winnaar gekozen?

Eerst wordt gekeken of de voorspelling overeenkomt met het eindresultaat. Als er meerdere leden de juiste voorspelling hebben gegeven, wordt de uiteindelijke winnaar bepaald door middel van loting. 

 

Als er niemand is die de juiste voorspelling heeft geplaatst, zal er worden gekeken naar wie het dichtst bij zit. In dit geval zal er dus worden gekeken naar mensen die de nummer 1 en nummer 2 wel goed hebben voorspeld. 

 

Wat kun je winnen?

Zodra de winnaar bepaald is, ontvangt hij/zij een bericht van Support met een bol.com cadeaubon t.w.v. €25! De winnaar zal ook bekend worden gemaakt via dit forum topic.

 

Wie kunnen er meedoen?

Alle leden van Voetbalwedden.net mogen meedoen, dubbelaccounts zijn niet toegestaan. Je kunt tot zondag 22/05 15:00 je voorspelling plaatsen. Alle voorspellingen die zijn geplaatst na dit tijdstip, komen niet in aanmerking voor de prijs.


Succes allemaal!


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 20-05-2022 11:35 Acties en spellen
in 20-05-2022 11:35 Acties en spellen
46 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
  1. Verstappen
  2. Leclerc
  3. Sainz
0 Vind ik leuk's
  1. Leclerc
  2. Verstappen
  3. Sainz
0 Vind ik leuk's
-

1 Verstappen

2 Leclerc

3 Russell

0 Vind ik leuk's

1. Verstappen. 2. Leclerc. 3. Sainz.


0 Vind ik leuk's

1 verstappen 2 Le clerc 3 perez

0 Vind ik leuk's

Leclerc had een erg goed begin en leek er vandoor te gaan met de winst, maar door een probleem met de motor had hij zijn eerste uitvalbeurt van het seizoen. Dit was de ideale kans voor Red Bull om veel punten te halen en dat is ze gelukt! De uiteindelijke uitslag was: 1. Verstappen 2. Perez en 3. Russell


Helaas is er niemand die dit exact heeft voorspeld, maar er waren wel een aantal leden die de nummer 1 en nummer 2 juist hadden voorspeld!

rubeo: VER, PER, LEC

fatiholgun: VER, PER, SAI

magic-ap: VER, PER, HAM

momo123: VER, PER, LEC


Zoals aangegeven zal de winnaar worden bepaald door middel van loting, het resultaat kun je hieronder zien!

momo123 heeft dus deze prijsvraag gewonnen, we hebben een privé bericht gestuurd!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.