Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag Man Utd - Man City, wie scoort het eerste doelpunt en wanneer?

De forum prijsvraag van deze week gaat over de Manchester derby van dit weekend! Kun jij voorspellen welke speler het eerste doelpunt scoort en in welke minuut? Dan maak je kans op de cadeaubon van €25!

Kevin de Bruyne scoorde het eerste doelpunt in de 5e minuut. Één iemand kwam hier heel dichtbij; Iaquinta1984! Er is inmiddels contact opgenomen via de chat.

Hoe werkt het? 

Plaats voor zondag 06/03 17:30 jouw voorspelling met welke speler het eerste doelpunt scoort en in welke minuut. Als je denkt dat het 0-0 blijft kun je dit ook voorspellen. Laat jouw voorspelling achter als een reactie op dit forum topic!


Voorbeeld: Kevin de Bruyne, 66e minuut 


Hoe wordt de winnaar gekozen?

Eerst wordt er gekeken naar de goalscorer. Als deze goed is voorspeld, wordt er gekeken in welke minuut er gescoord is. Degene die dit als eerste goed heeft voorspeld, of het dichtst bij zit, wint de prijsvraag. 


Wat kun je winnen?

De winnaar van de prijsvraag ontvangt een bol.com cadeaubon van €25! Deze zal via een chatbericht naar de winnaar worden gestuurd. De winnaar wordt ook bekend gemaakt in dit forum topic. 


Wie kunnen er meedoen? 

Alle leden van Voetbalwedden.net mogen meedoen, dubbelaccounts zijn niet toegestaan. 

Je kunt tot zondag 06/03 17:30 je voorspelling plaatsen. Voorspellingen geplaatst na dit tijdstip tellen niet mee.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 4-03-2022 14:36 Acties en spellen
in 4-03-2022 14:36 Acties en spellen
50 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Bernardo Silva, minuut 61

0 Vind ik leuk's

De Bruyne 42-e minuut

0 Vind ik leuk's

Marezh, 12de minuut

0 Vind ik leuk's

Gündogan 20e minuut

0 Vind ik leuk's

Sterling, minuut 26

0 Vind ik leuk's

Sterling 10e minuut

0 Vind ik leuk's

Bernardo Silva , 24e minuut

0 Vind ik leuk's

Riyad Mahrez, 20e minuut

0 Vind ik leuk's

Mahrez minuut 2

0 Vind ik leuk's
  • Iaquinta1984 (04-03-2022 19:09) Citatie verwijderen

    De bruyne 13e

We hebben een winnaar! Kevin de Bruyne scoorde het eerste doelpunt in de 5e minuut en deze voorspelling kwam dus erg dichtbij! We hebben inmiddels een bericht gestuurd via de chat!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.