Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag Nederland - Polen, voorspel de eindstand!

Zaterdag nemen Nederland en Polen het tegen elkaar op in de Nations League. De bookmaker smullen ook van deze partij met genoeg promoties. Weet jij de juiste eindstand te voorspellen? Dan maak je kans op een cadeaubon van €25!

Hoe werkt het? 

Voorspel voor zaterdag 11/06 20:45 de correcte eindstand voor de wedstrijd tussen Nederland en Polen. Geef jouw voorspelling door via het forum hieronder! Een voorbeeld van een mogelijke voorspelling staat hier onder. 


Voorbeeld: 3-1 


Hoe wordt de winnaar gekozen?

Als er meerdere mensen de juiste voorspelling hebben doorgegeven dan zal de uiteindelijke winnaar worden bepaald door middel van loting. Als niemand exact de juiste eindstand heeft voorspeld, dan wordt gekeken welke voorspelling er het dichtst bij zit. Dit kan bijvoorbeeld 2-1 zijn wanneer de correcte eindstand 3-1 was. 


Wat kun je winnen?

De winnaar van deze prijsvraag kan een bol.com cadeaubon winnen van €25!

 

Wie kunnen er meedoen?

Alle leden van Voetbalwedden.net mogen meedoen, dubbelaccounts zijn niet toegestaan. Je kunt tot zaterdag 11/06 20:45 je voorspelling plaatsen. Alle voorspellingen die zijn geplaatst na dit tijdstip, komen niet in aanmerking voor de prijs. 

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 10-06-2022 14:32 Acties en spellen
in 10-06-2022 14:32 Acties en spellen
76 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

1-1 gelijk

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

3-1 Nederland

0 Vind ik leuk's

3-0 voor Nederland

0 Vind ik leuk's

NED 3 - Pol 2 of te wel Nederland wint met 3-2 van Polen

0 Vind ik leuk's

3-2 voor Nederland

0 Vind ik leuk's
Quitters never win and winners never quit

2-0 voor Nederland

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.