Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: waar is de bal en win 30 euro

Wat moet je doen?
Op de foto hieronder zijn allemaal vakjes aangegeven. Geef aan in welk vak de bal zich bevindt. Dubbele antwoorden zijn NIET toegestaan. Doe dit voor zondagavond 22-09-2009 19.00 (start studio sport). Antwoorden die later zijn gegeven worden niet meegenomen.





De prijs:
De winnaar krijgt 30 euro op zijn/haar bwin account gestort.

Regels:
Je mag slechts één keer een reactie geven (of eventueel bewerken). Wanneer er 2 deelnemers zijn die dezelfde locatie hebben aangegeven, dan wint diegene die het zijn/haar antwoord als eerste heeft doorgegeven.

De oplossing:
G3

De winnaar:
loekos, gefeliciteerd! Hij/zij krijgt 30 euro op zijn/haar Bwin account.

Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 16-11-2009 20:00 Acties en spellen
in 16-11-2009 20:00 Acties en spellen
35 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik ga voor E4 :)
0 Vind ik leuk's
Laat ik eens gek doen, de keeper stompt de bal hard weg en de bal is op de foto in E2
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Ik ga maar voor E5 aangezien de meest voor de hand liggende antwoorden al gegeven zijn;)
0 Vind ik leuk's
Ik ga voor D10
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Ik voor E6 (b)
0 Vind ik leuk's
J5
0 Vind ik leuk's
betting...a way of life !

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.