Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: waar is de bal en win 30 euro

Wat moet je doen?
Op de foto hieronder zijn allemaal vakjes aangegeven. Geef aan in welk vak de bal zich bevindt. Dubbele antwoorden zijn NIET toegestaan. Doe dit voor zondagavond 22-09-2009 19.00 (start studio sport). Antwoorden die later zijn gegeven worden niet meegenomen.





De prijs:
De winnaar krijgt 30 euro op zijn/haar bwin account gestort.

Regels:
Je mag slechts één keer een reactie geven (of eventueel bewerken). Wanneer er 2 deelnemers zijn die dezelfde locatie hebben aangegeven, dan wint diegene die het zijn/haar antwoord als eerste heeft doorgegeven.

De oplossing:
G3

De winnaar:
loekos, gefeliciteerd! Hij/zij krijgt 30 euro op zijn/haar Bwin account.

Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 16-11-2009 20:00 Acties en spellen
in 16-11-2009 20:00 Acties en spellen
35 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik ga voor D6
0 Vind ik leuk's
Ik ga voor F3, de speler links op de foto kijkt toch een beetje verbaasd (degene die die antwoord leest waarschijnlijk ook)...
0 Vind ik leuk's
Ik ga voor de meidengroep: K3
0 Vind ik leuk's
Wanneer eindigt deze prijsvraag eigenlijk? (dat is niet in de post vermeld)
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Zondagavond 19:00.
Staat in de beginpost ;-)
0 Vind ik leuk's
(bewerkt op 20-11-2009 17:03)

Dus stond er voor mijn post niet in ;-)

Maar ik geef het altijd door aan vw zelf, dus hij heeft het snel even bijgewerkt ;-)
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
[quote](bewerkt op 20-11-2009 17:03) Dus stond er voor mijn post niet in ;-) Maar ik geef het altijd door aan vw zelf, dus hij heeft het snel even bijgewerkt ;-)

Helemaal gelijk RRinus! Had het even moeten melden dat deze tijd/datum was toegevoegd.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
& de bal ligt ...
0 Vind ik leuk's
Veni, vidi, vici
Nog niet in het net, maar waar hij vliegt/ligt? Ik weet het (nog) niet ;-)
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.