Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: Waar is de bal en win 30 euro

Wat moet je doen?

Op de foto hieronder zijn allemaal vakjes aangegeven. Geef aan in welk vak de bal zit en geef aan hoeveel doelpunten er gaan vallen in de wedstrijd AZ - Feyenoord (aanstaande zondag). Doe dit voor zondag a.s. (8 november 2009) 11.00.


Het goede antwoord is: vak F6 en 2 doelpunten (1-1).


De prijs:

De winnaar krijgt 30 euro op zijn/haar bwin account gestort.


De winnaar:

flament09, hij heeft vak F6 gekozen en 2 doelpunten opgegeven. Hij/Zij zal 30 euro op zijn/haar Bwin account gestort krijgen. Gefeliciteerd!


Regels:

Je mag slechts één keer een reactie geven (of eventueel bewerken). Wanneer er 2 deelnemers zijn die dezelfde locatie hebben aangegeven, dan wint diegene die het dichtste zit bij het aantal doelpunten in de wedstrijd AZ - Feyenoord. Is ook dit antwoord gelijk dan wint de persoon die het antwoord als eerste in het forum heeft gegeven. Wanneer je je bericht bewerkt, dan geldt de tijd van je laatst opgeslagen bericht.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 2-11-2009 21:22 Acties en spellen
in 2-11-2009 21:22 Acties en spellen
37 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vak : F6

doelpunten : 4
0 Vind ik leuk's
betting...a way of life !
Dat is nog eens leuk gephotoshopt plaatje! Ik ga voor.... Vak F6 en ik kies 3 doelpunten in de wedstrijd AZ - Feyenoord.
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
G4
4 doelpunten
0 Vind ik leuk's
Ik denk ook G4
Doelpunten: 3
0 Vind ik leuk's
F6, twee doelpunten
0 Vind ik leuk's
Ik denk F5 ,3 doelpunten
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
vak F5 en 4 doelpunten
0 Vind ik leuk's
vak G5 en 2 doelpunten
0 Vind ik leuk's
vak F6 en 3 doelpunten
0 Vind ik leuk's
ZIe post beneden!

Bedankt
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.