Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: Waar is de bal en win 30 euro

Wat moet je doen?

Op de foto hieronder zijn allemaal vakjes aangegeven. Geef aan in welk vak de bal zit en geef aan hoeveel doelpunten er gaan vallen in de wedstrijd AZ - Feyenoord (aanstaande zondag). Doe dit voor zondag a.s. (8 november 2009) 11.00.


Het goede antwoord is: vak F6 en 2 doelpunten (1-1).


De prijs:

De winnaar krijgt 30 euro op zijn/haar bwin account gestort.


De winnaar:

flament09, hij heeft vak F6 gekozen en 2 doelpunten opgegeven. Hij/Zij zal 30 euro op zijn/haar Bwin account gestort krijgen. Gefeliciteerd!


Regels:

Je mag slechts één keer een reactie geven (of eventueel bewerken). Wanneer er 2 deelnemers zijn die dezelfde locatie hebben aangegeven, dan wint diegene die het dichtste zit bij het aantal doelpunten in de wedstrijd AZ - Feyenoord. Is ook dit antwoord gelijk dan wint de persoon die het antwoord als eerste in het forum heeft gegeven. Wanneer je je bericht bewerkt, dan geldt de tijd van je laatst opgeslagen bericht.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 2-11-2009 21:22 Acties en spellen
in 2-11-2009 21:22 Acties en spellen
37 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Winnaar: flament09

Oplossing: vak F6 en 2 doelpunten

Gefeliciteerd met de 30 euro!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Ik heb gewonnen!!!

Haha nee, ik heb wel 't aantal doelpunten goed, nu nog 't juiste vak. F5!!!!

Die S zou heel moeilijk zijn om te fotoshoppen ;-)
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
[quote]Winnaar: flament09

Oplossing: vak F6 en 2 doelpunten

Gefeliciteerd met de 30 euro!

How! Had echt niet verwacht dat ik zou winnen! Het aantal doelpunten had ik goed, maar om het juiste vak te raden was echt vogelpikken!

Het is in ieder geval super dat zo'n initiatieven hier georganiseerd worden, ik ben er alvast heeel blij mee! Thx vw-crew, ook dat jullie zo snel de winnaar bekend maken vind ik super ;-)

Groeten.

0 Vind ik leuk's
Graag gedaan Flament09! Hoop je hier vaker terug te zien!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Veel plezier ermee, hopelijk laat je hier horen wat je met het geld gaat doen.
0 Vind ik leuk's
Ik ga de volgende keer ook weer meedoen met de prijsvraag, leuk! Ik ben ook benieuwd wat je met je geld gaat doen Flament09
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Bedankt mannen, ik gun het jullie zeker en vast om ook eens te winnen.

Van zodra ik de 30€ heb ga ik normaal gezien enkele weddenschappen plaatsen en mss wat pokeren. Maar zal proberen om zorgvuldig om te springen met het gewonnen bedrag. Zodra ik rond de 50 € heb, stort ik 30€ naar mn rekening en doe ik verder met die overige 20 :)

Groeten!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.