Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: wie speelt in dit stadion en win 60 euro?

Wat moet je doen?
In deze nieuwe prijsvraag willen we aan de hand van een Google Earth foto weten hoe het stadion heet wat op onderstaande foto staat. Iedere dag geven we een tip waarmee je de oplossing makkelijker zou moeten kunnen raden. De eerste persoon die in dit topic het goede antwoord geeft krijgt 60 euro op zijn/haar Bwin account. Tevens zal onder alle deelnemers 5 freebets verloot worden t.w.v. 5 euro voor de bookmaker Bwin.

De foto waar het om gaat:


Tip Maandag: In europa
Tip Dinsdag: Het is in dit land in de maand oktober gemiddeld 23 graden celsius

Voorwaarden:
- Je moet minimaal 15 posts in het forum hebben geplaatst
- De winnaar krijgt 60 euro op zijn/haar Bwin account
- Het prijzengeld word op je Bwin account uitbetaald
- Iedere gebruiker mag iedere kalenderdag slechts één antwoord geven
- De prijsvraag is afgelopen als het goede antwoord gegeven is

Heel veel succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 4-10-2010 14:22 Acties en spellen
in 4-10-2010 14:22 Acties en spellen
56 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
bursaspor
0 Vind ik leuk's
O.F.I. Ierapetra Lasithi
dat is wss de club geen idee hoe laag die mannen voetballen, zo te zien zal het wel amateur zijn:p
maar hoe vind je dat? gewoon 2 uur lang google maps in griekenland af liggen stropen?
0 Vind ik leuk's
Ik zei eerder al Griekenland of Turkije maar het was toch echt Griekenland tenminste als Vivoex het juist heeft wat volgens mij 99% zeker is. In ieder geval leuk als er variatie in de prijsvragen blijft zitten.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
en nu hopelijk terug prijsvraag die iets meer aansluit bij voetbalwedden wat mij betreft
0 Vind ik leuk's
[quote]en nu hopelijk terug prijsvraag die iets meer aansluit bij voetbalwedden wat mij betreft moet zeggen dat ik het daar wel een beetje mee eens ben. Als je geen tijd hebt om 4 uur op googlemaps te zoeken ben je kansloos...
0 Vind ik leuk's
[quote]Lerapetra football ground in lerapetra, griekenland
Knap gevonden,
Je hebt hier toch niet heel griekenland centimeter voor centimer lopen bekijken? :p
0 Vind ik leuk's
Ik zat te zoeken in Italie :p
0 Vind ik leuk's
Speltip 4: weet wanneer je moet stoppen!
[quote]Lerapetra football ground in lerapetra, griekenland

Gefeliciteerd! Dat is inderdaad de enige juiste oplossing Vivoex! We zullen zorgen dat de 60 euro op je Bwin account komt te staan!

Ik ben wel benieuwd hoe je deze inderdaad zo snel gevonden hebt aangezien ik de locatie zelf niet eens 'even snel' kon terugvinden. Respect!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Ik zat te zoeken in Italie
Dan zat je al een stuk dichterbij, ik dacht eerder aan Portugal of Spanje
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.