Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: wie speelt in dit stadion en win 60 euro?

Wat moet je doen?
In deze nieuwe prijsvraag willen we aan de hand van een Google Earth foto weten hoe het stadion heet wat op onderstaande foto staat. Iedere dag geven we een tip waarmee je de oplossing makkelijker zou moeten kunnen raden. De eerste persoon die in dit topic het goede antwoord geeft krijgt 60 euro op zijn/haar Bwin account. Tevens zal onder alle deelnemers 5 freebets verloot worden t.w.v. 5 euro voor de bookmaker Bwin.

De foto waar het om gaat:


Tip Maandag: In europa
Tip Dinsdag: Het is in dit land in de maand oktober gemiddeld 23 graden celsius

Voorwaarden:
- Je moet minimaal 15 posts in het forum hebben geplaatst
- De winnaar krijgt 60 euro op zijn/haar Bwin account
- Het prijzengeld word op je Bwin account uitbetaald
- Iedere gebruiker mag iedere kalenderdag slechts één antwoord geven
- De prijsvraag is afgelopen als het goede antwoord gegeven is

Heel veel succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 4-10-2010 14:22 Acties en spellen
in 4-10-2010 14:22 Acties en spellen
56 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Gefeliciteerd met de freebets (y) zit er weer niet bij helaas :p
0 Vind ik leuk's
[quote]De freebet winnaars zijn: - joespar - kwaak - onzemichael - bassiee - timvvl1 Bovenstaande gebruikers zullen zo meteen de freebet code ontvangen per PM. Succes met de freebets!

WOW super bedankt voor de freebet code voetbalwedden.net :D

Zat al erg krap bij kas en daarom is 5 euro mooi meegenomen. Hoop ze dit weekend in te zetten, anders volgend weekend weer. Ik ga trouwens gewoon weer verder met mn strategie om 20 euro te maken in 5 stappen :)
0 Vind ik leuk's
Hehe, alweer een freebet voor mij.
Die vorige van 50 was snel weg, hopen dat ik met deze 5 wat leuks kan doen.
0 Vind ik leuk's
[quote]Gefeliciteerd met de freebets (y) zit er weer niet bij helaas :p

Je komt vanzelf weer eens aan de beurt, het is een kwestie van loting. Ik kan er niets anders van maken deze keer. Beter toch dat je de volgende keer misschien wel een freebet code van 50 euro wint met een loting?

[quote]Hehe, alweer een freebet voor mij. Die vorige van 50 was snel weg, hopen dat ik met deze 5 wat leuks kan doen.

Succes, spreidt je weddenschappen meer. Je kan met deze freebet ook 5 weddenschappen van 1 euro afsluiten, of 10 van 50 cent.

[quote]WOW super bedankt voor de freebet code voetbalwedden.net :D
Succes!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote] WOW super bedankt voor de freebet code voetbalwedden.net :D Zat al erg krap bij kas en daarom is 5 euro mooi meegenomen. Hoop ze dit weekend in te zetten, anders volgend weekend weer. Ik ga trouwens gewoon weer verder met mn strategie om 20 euro te maken in 5 stappen :)

Succes met je bets (y)

Zet je je stappen in het topic dan kunnen we je volgen ;-)
0 Vind ik leuk's
Speltip 4: weet wanneer je moet stoppen!
Gefeliciteerd alle winnaars van de freebets doe er wat leuks mee zou ik zeggen :p
0 Vind ik leuk's
Unibet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.