Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Split the pot €50 - België - Schotland (Meridianbet.be)

Split the pot ?50 - België - Schotland (Meridianbet.be)

(Louter geldig voor Belgische leden)

 

Met de overwinning op Kazachstan nog vers in het geheugen spelen de Rode Duivels vanavond een nieuwe EK-kwalificatiewedstrijd. Dit keer is Schotland de gevreesde tegenstander! De Duivels hebben in totaal achttien keer tegen de Schotten gespeeld waarvan zij elf keer de match wonnen. Zal het een peulenschil worden voor onze Belgische vrienden of gaat Schotland verrassen? Deel jouw pronostiek en maak kans op een gedeelte van de totale prijzenpot van ?50 aan free bets bij Meridianbet.be!

 

Raad de uitkomst van België - Kazachstan (in de reguliere speeltijd) en win een deel uit de totale prijzenpot van ?50 bij Meridianbet.be!

 

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

1. Registreer je bij Meridianbet.be via deze link en ontvang een extraatje van ?7!

2. Belangrijk: voeg jouw Meridianbet.be gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.

3. Plaats voor dinsdag 11 juni tot 20:45 jouw voorspelling in dit topic (bijvoorbeeld: Schotland).


Let op:

Om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw Meridianbet.be gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.


Wanneer maken wij de winnaar bekend:

De prijzenpot wordt verdeeld over een ieder die de prijsvraag goed heeft voorspeld. De winnaars worden woensdag 12 juni 2019 in dit topic bekend gemaakt.

 

Voorwaarden:

  • Let op! Je hebt een geldig Meridianbet.be account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak ?100 voordeel of ontvang een ?7 extraatje!
  • Belangrijk: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Alle prijswinnaars pakken een deel uit de prijzenpot van ?50 aan free bets bij Meridianbet.be. Stel er zijn tien deelnemers die de prijsvraag goed hebben beantwoord, dan krijgen de tien winnaars een free bet van ?5,- (?50/10 = ?5)
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot en met dinsdag 11 juni tot 20:45
  • Actie is geldig voor Belgische spelers met een Meridianbet.be account
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 11-06-2019 14:18 Acties en spellen
in 11-06-2019 14:18 Acties en spellen
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

België

0 Vind ik leuk's

België wint

0 Vind ik leuk's

België

Bericht gewijzigd door gilles00 op Tue 11 Jun 2019, 15:13
0 Vind ik leuk's

België wint 3-0

0 Vind ik leuk's

België

Bericht gewijzigd door sportgambler op Tue 11 Jun 2019, 16:21
0 Vind ik leuk's

België

Bericht gewijzigd door frankiea op Tue 11 Jun 2019, 16:31
0 Vind ik leuk's

België

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.