Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Split the pot: €500 prijzenpot | Anderlecht - Fenerbahçe (Alleen BE)

Split the pot ?‚?500: één spel, één prijzenpot, meerdere winnaars! (RSC Anderlecht - Fenerbahçe)

(Actie alleen geldig voor Belgen)


?


Ook in de Europa League staan ons weer spannende duels te wachten! Morgenavond ontvangt RSC Anderlecht het Turkse Fenerbahçe in eigen huis. Anderlecht staat nu nog onderaan in de groepsfase van dit toernooi. Ze moeten dus hun beste beentje voor zetten om deze groepsfase te kunnen overleven. Wat voorspel jij, weten ze in eigen huis van de club van Phillip Cocu te winnen?

?

Voor deze match hebben we weer het ludieke spel: Split the pot opgezet! Hierin maak jij kans op een deel van de super vette prijzenpot van maar liefst ?‚?500(!) bij Ladbrokes! Deze prijzenpot wordt verdeeld in de vorm van free bets onder een ieder die de prijsvraag correct heeft geraden! Doe mee en ga voor die prijs!

?

Raad de uitslag van deze wedstrijd en win een deel uit de totale prijzenpot van ?‚?500(!) bij Ladbrokes!

?

?

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

?

  1. Registreer je bij Ladbrokes en maak gebruik van de heerlijke ?‚?200 welkomstbonus!
  2. Belangrijk: voeg jouw Ladbrokes gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  3. Plaats voor donderdag 25 oktober 18:54 jouw voorspelling in dit topic.
  4. Raad de uitslag van deze wedstrijd (bijvoorbeeld: gelijkspel) en maak kans op een deel uit de totale prijzenpot van ?‚?500 bij Ladbrokes!


Let op: om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw Ladbrokes gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je stap 2 overslaan.


Alle winnaars van dit spel worden vrijdag 26 oktober 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

?

Veel succes!

?

De totale prijzenpot van ?‚?500 bij Ladbrokes wordt in de vorm van free bets verdeeld onder alle winnaars die de uitslag goed hebben voorspelt.

?

Voorwaarden:

?

  • Let op! Je hebt een geldig Ladbrokes account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Pak dan eerst die heerlijke welkomstbonus tot ?‚?200!
  • Zorg dat je bookmaker gebruikersnaam goed toegevoegd is aan je VW-account om je prijs in ontvangst te kunnen nemen.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot donderdag 25 oktober 18:54
  • Actie is alleen geldig voor Belgen

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 24-10-2018 12:01 Acties en spellen
in 24-10-2018 12:01 Acties en spellen
33 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

miljaar he, opt einde duwen er hier nog rap een paar Fenerbache bij :( :p

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Na een mooie voorsprong door twee heerlijke treffers van Zakaria Bakkali leek het even goed te komen voor Anderlecht. Echter na wat defensief geklungel voor de thuisploeg, kwam Fenerbahçe binnen zeven minuten weer op gelijke hoogte. Anderlecht kan dan wel zijn eerste punt hebben gepakt, de club mag hier niet tevreden mee zijn. RSC Anderlecht blijft laatste in zijn groep.


Hoewel deze uitslag niet wenselijk was, bleken er tien deelnemers te zijn die deze prijsvraag goed hebben voorspeld! Gefeliciteerd, jullie delen met elkaar de totale prijzenpot van €500 bij Ladbrokes!


Dit zijn de winnaars:


  • rusherke
  • schelles
  • dachten
  • rudicross
  • mats
  • tonymontana
  • sjoepap09
  • roma10
  • principito93
  • frankydk


Mits je je Ladbrokes gebruikersnaam goed hebt toegevoegd aan je VW-account (via profiel > instellingen > mijn-bookmakers), ontvang je de prijs binnen ongeveer 10 werkdagen op je Ladbrokes account.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.