Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2018!


Super December Kalender 2018!


We staan aan de vooravond van december. Voor veel mensen staat deze maand in het teken van Sinterklaas, kerst en andere verplichte nummertjes. Voor Voetbalwedden.net is december vooral een maand van uitdelen! Speciaal voor onze leden hebben we weer een heerlijke Super December Kalender in elkaar gezet. Dat betekent: mooie bonussen en een dikke prijzenpot!


Uiteraard gaan we niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op deze heerlijke kalender. Stay tuned en tot 1 december!


Deze acties zijn inmiddels geweest:




Oh ja! Wil je als eerste op de hoogte zijn van alles omtrent deze machtige feestmaand, schrijf je dan in voor onze speciale Super December Kalender nieuwsbrief!


Schrijf je direct in voor de nieuwsbrief!


?LET OP! Ook voor ons staan de feestdagen voor de deur en schuiven we, met frisse tegenzin, bij de familie aan tafel. Het kan dus zijn dat tijdens de feestdagen vragen en/of opmerkingen iets later worden beantwoord, dan jullie gewend zijn. Ook bij de bookmakers worden vragen de komende twee weken logischerwijs later beantwoord dan normaal. Aan het einde van de rit helpen we uiteraard een ieder en zorgen we ervoor dat alles wordt opgelost. Alvast bedankt voor jullie geduld!

30 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 23-11-2018 15:25 Acties en spellen
in 23-11-2018 15:25 Acties en spellen
265 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik doe mee

2 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Merci VW voor de moeite en de december kalender, ik kijk er naar uit :D

2 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”

Mooie gebaar en actie's van jullie top!!!!! Kan dit alleen maar bekoren.

2 Vind ik leuk's
Het antwerp publiek is gelijk een vulkaan: soms stilte, meestal wat gerommel, af en toe as spuwend en bij gelegenheid een verschroeiend klank- en lichtspel Jesus Freaks, out on the streets, handing tickets out for God

Ik ben benieuwd, mooi dat jullie dit weer organiseren. Is het weer voor Nederlanders en Belgen?

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Op za. 24 nov. 2018, 14:42 schreef jeronimo:

Ik ben benieuwd, mooi dat jullie dit weer organiseren. Is het weer voor Nederlanders en Belgen?

Uiteraard is de kalender weer voor Belgen én Nederlanders.

7 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik kan alleen maar zeggen dat ik met smart uitkijk naar al het moois wat er deze maand staat te wachten. En Laat ik nou net weten wat ons staat te wachten :)

6 Vind ik leuk's
Be the best possible version of yourself. Never settle.

Ik ben benieuwd heren! Eerste Super December Kalender voor mij!

5 Vind ik leuk's
Pas nou op daar..

Ik kijk er weer naar uit, top dat de december kalender er ook dit jaar weer is!!

2 Vind ik leuk's

Ik hoop dat het dit jaar weer een SUPER kalender gaat worden ! :)

1 Vind ik leuk's
groen geel

Hoop weer op een avond pokeren met vw


4 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.