Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2018!


Super December Kalender 2018!


We staan aan de vooravond van december. Voor veel mensen staat deze maand in het teken van Sinterklaas, kerst en andere verplichte nummertjes. Voor Voetbalwedden.net is december vooral een maand van uitdelen! Speciaal voor onze leden hebben we weer een heerlijke Super December Kalender in elkaar gezet. Dat betekent: mooie bonussen en een dikke prijzenpot!


Uiteraard gaan we niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op deze heerlijke kalender. Stay tuned en tot 1 december!


Deze acties zijn inmiddels geweest:




Oh ja! Wil je als eerste op de hoogte zijn van alles omtrent deze machtige feestmaand, schrijf je dan in voor onze speciale Super December Kalender nieuwsbrief!


Schrijf je direct in voor de nieuwsbrief!


?LET OP! Ook voor ons staan de feestdagen voor de deur en schuiven we, met frisse tegenzin, bij de familie aan tafel. Het kan dus zijn dat tijdens de feestdagen vragen en/of opmerkingen iets later worden beantwoord, dan jullie gewend zijn. Ook bij de bookmakers worden vragen de komende twee weken logischerwijs later beantwoord dan normaal. Aan het einde van de rit helpen we uiteraard een ieder en zorgen we ervoor dat alles wordt opgelost. Alvast bedankt voor jullie geduld!

30 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 23-11-2018 15:25 Acties en spellen
in 23-11-2018 15:25 Acties en spellen
265 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

ik vis er vandaag ook naast want had nu pas tijd om site te checken :(

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Op za. 8 dec. 2018, 10:07 schreef beirinckx:

Zou je hem volledig verzekeren? Moet nog altijd de bonus 2000 euro rondspelen. Ga hem voor een beperkt bedrag (rond de 700 euro ofzo) verzekeren denk ik maar ga toch de gok wagen.

Sorry kon niet meer reageren. Had gewoon verzekerd dat je met beide dingen ong gelijk zou pakken

2 Vind ik leuk's
Op za. 8 dec. 2018, 20:22 schreef altaidpech:

Het waren nogal wat games alleen kan ze nergens terugvinden ook nog. Zal wel goedkomen VW reacties lezende.

Uiteindelijk komt altijd alles goed ;-)


Uiterlijk maandag zullen we de winnaars van de VW10 (zaterdag) en VW50 (zondag) van dit weekend bekendmaken.



3 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Voor de bet90 actie van vandaag:


Let erop dat de stortingsbonus (50% tot ?200) louter voor bestaande klanten beschikbaar is.


Als je nog geen bet90 klant bent, moet je eerst de welkomstbonus (200% tot ?100) claimen. Daarna kun je aan de slag met stortingsbonus voor bestaande klanten. Dubbel feest dus :-)


De voorwaarden voor beide acties zijn hier te vinden.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op zo. 9 dec. 2018, 10:37 schreef vw-support:

Voor de bet90 actie van vandaag:


Let erop dat de stortingsbonus (50% tot ?200) louter voor bestaande klanten beschikbaar is.


Als je nog geen bet90 klant bent, moet je eerst de welkomstbonus (200% tot ?100) claimen. Daarna kun je aan de slag met stortingsbonus voor bestaande klanten. Dubbel feest dus :-)


De voorwaarden voor beide acties zijn hier te vinden.

Tot welke datum geldt de stortingsbonus?

1 Vind ik leuk's
Op zo. 9 dec. 2018, 10:37 schreef vw-support:

Voor de bet90 actie van vandaag:


Let erop dat de stortingsbonus (50% tot ?200) louter voor bestaande klanten beschikbaar is.


Als je nog geen bet90 klant bent, moet je eerst de welkomstbonus (200% tot ?100) claimen. Daarna kun je aan de slag met stortingsbonus voor bestaande klanten. Dubbel feest dus :-)


De voorwaarden voor beide acties zijn hier te vinden.

En hoe lang heb je de tijd om de bonus vrij te spelen?

1 Vind ik leuk's

^


Zowel de bet90 welkomstbonus als de bet90 stortingsbonus is te claimen t/m 31 december.


Je hebt - vanaf het moment dat de bonus is gekoppeld - 30 dagen om 'm vrij te spelen.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op zo. 9 dec. 2018, 21:14 schreef vw-support:

^


Zowel de bet90 welkomstbonus als de bet90 stortingsbonus is te claimen t/m 31 december.


Je hebt - vanaf het moment dat de bonus is gekoppeld - 30 dagen om 'm vrij te spelen.

Als we morgen storten met die bonuscode dan komt

de bonus automatisch erop?


1 Vind ik leuk's
Op zo. 9 dec. 2018, 10:37 schreef vw-support:

Voor de bet90 actie van vandaag:


Let erop dat de stortingsbonus (50% tot ?200) louter voor bestaande klanten beschikbaar is.


Als je nog geen bet90 klant bent, moet je eerst de welkomstbonus (200% tot ?100) claimen. Daarna kun je aan de slag met stortingsbonus voor bestaande klanten. Dubbel feest dus :-)


De voorwaarden voor beide acties zijn hier te vinden.

De bonus is niet te gebruiken door bestaande klanten, alleen nieuwe klanten die eerst bonus 1 en dan bonus 2 spelen. Je kan niet instappen bij bonus 2 volgens de medewerkers op de chat

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Het is al de 10e, maar vakje 10 gaat nog niet open;)

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.