Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2018!


Super December Kalender 2018!


We staan aan de vooravond van december. Voor veel mensen staat deze maand in het teken van Sinterklaas, kerst en andere verplichte nummertjes. Voor Voetbalwedden.net is december vooral een maand van uitdelen! Speciaal voor onze leden hebben we weer een heerlijke Super December Kalender in elkaar gezet. Dat betekent: mooie bonussen en een dikke prijzenpot!


Uiteraard gaan we niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op deze heerlijke kalender. Stay tuned en tot 1 december!


Deze acties zijn inmiddels geweest:




Oh ja! Wil je als eerste op de hoogte zijn van alles omtrent deze machtige feestmaand, schrijf je dan in voor onze speciale Super December Kalender nieuwsbrief!


Schrijf je direct in voor de nieuwsbrief!


?LET OP! Ook voor ons staan de feestdagen voor de deur en schuiven we, met frisse tegenzin, bij de familie aan tafel. Het kan dus zijn dat tijdens de feestdagen vragen en/of opmerkingen iets later worden beantwoord, dan jullie gewend zijn. Ook bij de bookmakers worden vragen de komende twee weken logischerwijs later beantwoord dan normaal. Aan het einde van de rit helpen we uiteraard een ieder en zorgen we ervoor dat alles wordt opgelost. Alvast bedankt voor jullie geduld!

30 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 23-11-2018 15:25 Acties en spellen
in 23-11-2018 15:25 Acties en spellen
265 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Wanneer kun je zien of je gewonnen hebt met de loterij? :)

0 Vind ik leuk's

Wat zat er eigenlijk in de prijzenpot van de lucky lotery? Altijd leuk om weten, vind het nergens terug...

0 Vind ik leuk's

Vanavond om 20.00 uur is de uitslag :thumbsup:

1 Vind ik leuk's
Op di. 1 jan. 2019, 11:32 schreef lohocla:

Wat zat er eigenlijk in de prijzenpot van de lucky lotery? Altijd leuk om weten, vind het nergens terug...

Ps4 Smart

Bol waardebon 150

Bol waardebon 50

Red dead redemption

10 x bol waardebon 25 euro


En zo door, weet niet meer precies. Maar pot is inderdaad niet meer te zien nu.

1 Vind ik leuk's

VW nog bedankt voor de leuke december kalender.

Ik heb veel dagen mee kunnen spelen, helaas niet alles omdat sommige acties op een dag voor een bepaalde tijd ingevuld moest worden.

Wellicht een idee om voor dit jaar die acties een dag naar voren te schuiven zodat je een hele dag hebt om de kalender te checken ;)

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.